|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Ntl duim ik voor je Liz... |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Muahahha..  |
|
puppy Erelid
|
Nou wens me maar succes, ik ga nu naar de tandarts  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Wees gegroet reizigers op de digitale dwaling internet  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Hee Jannick... ik kwam jouw net op een andere site tegen... Om precies tezijn was dat hier links boven... je heet wel anders daar  ... Gebruik jij dat of wat?? |
|
Hoskeu Erelid
|
Succes puppy...  |
|
puppy Erelid
|
Help, ik ben echt bang voor de tandarts  Ga gauw racen, anders kom ik te laat Bedankt Hoskeu |
|
Hoskeu Erelid
|
@puppySucces... niet tehard racen... Ik zal aan je denken... meer kan ik helaas niet voor je doen...  |
|
Blend
Oud Moderator
Iedereen is bikken nu? |
|
Hoskeu Erelid
|
@Blend... Ik niet... ik ben al lang uitgebikt... ik ben al weer aan het bikkelen ipv bikken...  EDIT: Niet iedereen is aant bikken nu... toevallig weet ik dat er ook iemand naar de tandarts is toevallig...  |
|
Blend
Oud Moderator
@HoskeuJa die zit zonder blikken of blozen bij de tandarts. Ik ben nu gelukkig ook uitgebikt  Gaan we er weer bikkel hard tegenaan, of toch maar niet. Gewoon rustig aan klinkt beter  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Haaaaai Blend!! |
|
Blend
Oud Moderator
Zoooo. overvallen door vrolijkheid  Hoe is het? Nog uit te houden daar? |
|
Liz87 Erelid
|
Jah wel gaat wel... Kga misschien Met de nadruk op MISSCHIEN een huis kopen...  |
|
Blend
Oud Moderator
Toe maar  Dat is idd wel rede om vrolijk te zijn  En waar zal je eventuele huisje staan? |
|
Liz87 Erelid
|
Kogerveld/Zaandam |
|
Blend
Oud Moderator
Spannend hoor, duimen dat het doorgaat  |
|
Liz87 Erelid
|
Thanks  |
|
Hoskeu Erelid
|