|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
@Liz... Nou ik ken er meer dan ik op mijn vingers en tenen bij elkaar kan tellen die uit pure ingeprente... van jongs afaan ingestampte angst geloven... maargoed dat is een andere topic zeker??  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote Theemonster: reema; precies, daarom begin ik nu heeeel vrolijk te worden, thanx to the white choclate next to me  Witte chocola is geen echte chocola... wel de lekkerste... |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
@Hoskeu heb je nu al linux op die oude bak gezet?  Nog anderhalf uur en ik mag weer los van de ketting!  |
|
van Maaren Actief lid WMRindex: 47 OTindex: 145 Wnplts: Tolbert S |
ben je verlieft dan theemonster? |
|
protan Senior lid WMRindex: 87 OTindex: 390 S |
melk choco met nootjes zalig |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
precies   vooral met gepofte stukjes rijst erin  |
|
Reema Sawwan Erelid
 WMRindex: 2.417 OTindex: 2.905
|
Quote Liz87: Reema... je schijnt er een verliefd gevoel door te krijgen toch?  daarvoor heb je geen chocolade nodig, ik heb me schatje!!! Quote Theemonster: reema; precies, daarom begin ik nu heeeel vrolijk te worden, thanx to the white choclate next to me  mmmm wite chocolade  (jammer dat we geen kwijlende smily hebben) |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Hoskeu: Liz... Nou ik ken er meer dan ik op mijn vingers en tenen bij elkaar kan tellen die uit pure ingeprete... van jongs afaan ingestampte angst geloven... maargoed dat is een andere topic zeker??  Welk topic? Vind t wel leuk om over te praten  Of heb je t wel weer gehad? |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Reema Sawwan: (jammer dat we geen kwijlende smily hebben) anders was het hier nu 1 grote poel van kwijl geweest   |
|
saai hoor liz87 |
|
Reema Sawwan Erelid
|
Quote Theemonster: Quote Reema Sawwan: (jammer dat we geen kwijlende smily hebben) anders was het hier nu 1 grote poel van kwijl geweest   zoveel kwijl ik niet... |
|
Theetje
Oudgediende
reema; nee, maar dan gaat iedereen hier lopen kwijlen   |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Jivebunny: @Hoskeu heb je nu al linux op die oude bak gezet?  Nog anderhalf uur en ik mag weer los van de ketting!  Haaaaaaahahah... Nog drie kwartier... dan mag ik pas naar die ouwe bak toe... moe werken tot vier uur.... Toevallig had ik het er net op msn over met mijn vriendin... die had zoiets van... zullen we niet gewoon een nieuwe kopen... tis al zo een ouwe bak... lol... Maarja... wat kost tegenwoordig een comp waar je een beetje op kan gamen Jive??  |
|
Reema Sawwan Erelid
|
@ theetje dat valt wel mee.... denk ik.... |
|
Liz87 Erelid
|
Quote van Maaren: saai hoor liz87 Wat? |
|
Styvon Erelid
 WMRindex: 764 OTindex: 2.444
|
In chocola zit een stofje waar je gelukkig van word, dat kan tot gevolg hebben dat je een verliefd gevoel krijgt
EDIT:Vrouwen eten niets voor niets chocola als ze last hebben van hun maandelijkse strubbelingen |
|
nu al vast ??? liz87 |
|
macfreak Erelid
 WMRindex: 535 OTindex: 2.168 S |
aha... vandaar dat mijn vriendin zo opgewonden was toen ik op mijn kamer terug kwam... ze had de chocola gevonden |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Liz87: Welk topic? Vind t wel leuk om over te praten  Of heb je t wel weer gehad? In de VDS topic zijn toch meerdere draadjes over geloof... geloof ik tenminste... Ik neem aan dat je mijn overtuiging ook al wel ergens opgepikt hebt... ik strooi er in iedergeval genoeg meer rond...  |
|
Jivebunny
oud moderator
@Hoskeu, teveel geld  Maar dat komt dus ook mede door meneer bill gat. |
|
nietmeer
|
Ojee, Reema, ik kwijl wel mee hoor. Drewly smile  |
|
macfreak Erelid
 WMRindex: 535 OTindex: 2.168 S |
Quote Jivebunny: @Hoskeu, teveel geld  Maar dat komt dus ook mede door meneer bill gat. billie gatenkaas moet een beetje kappen met zijn illegale OS en zijn belachelijke prijzen |
|
Quote macfreak: aha... vandaar dat mijn vriendin zo opgewonden was toen ik op mijn kamer terug kwam... ze had de chocola gevonden Of had ze jou filmpjes in de comp gevonden !!!  ;););) |
|
Reema Sawwan Erelid
|
Quote Kpuc: Ojee, Reema, ik kwijl wel mee hoor. Drewly smile  Ik kwijl niet meer!!!! |
|
Jivebunny
oud moderator
@macfreak, laat em maar lekker doorgaan met het graven van zijn eigen kuil... Nog ff en het is afgelopen  (Nou ja, al zouden ze de plank volledig misslaan met deze, is het nog niet afgelopen voor ze... geld zat) Maaruh ja, ik krijg gewoon zin in een lekker stuk chocola! Aargh  *kwijl* |
|