Nu Online |
Leeg Hoofd Erelid WMRindex: 602 OTindex: 1.936 Wnplts: Geheim S |
Nu online -- Larsjes, Xtension, Sto , Jantjee12, bijdehand, Baaten, van Maaren, Naaktgeboren, tosti, Guusjee, Aika, thomasqui en nog 110 anderen. Geen moderators  |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Nu online -- Andries Louw, Mr. M, ciska, Voogeltje, Elanthiel, LuckyMe, Silence, Michaelink, Renegade of Funk, Tovenaar, Kriebeltje en nog 200 anderen
Het is rustig... |
|
Wilco
Oudgediende
 WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
Nu online -- Hans. Steen, stora, thadivine, JackyShacky, Enkie, strekkie001, Ikke, Williebillie, Luna, Kpuc, my-angel, ikky, Neorey, Ifje92, ElrohirElensar, Lananq, Bekkiejjj, RonHunter, hAnnAh, alweerdood, Mentos, Koert, Cee-N-Cee, Jatser, De Reus, drol, lintworm en nog 220 anderen. |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Haroldje, davh11, Rian, loetje133, Jatser, NGFProductions, pulse typer, B-bartje, Muaddhib, Kriebeltje, Ritje, Erik Jan, Jazzamataz, StOnIE, my-angel, maxwelldewitte, Enkie, Liz87, Corné Versluis, Naaoomii, Bekkiejjj, Reimer, Butterfly, Martinopelatus, Sto , Williebillie, axehead, oplk, deekayblue, John Grapjas, Fadelesss, Guus_Pot, stora, Bootie, Nimegan, Theemonster, Cee-N-Cee, alweerdood, mengerink, ExtraMedium, Mentos en nog 361 anderen.  veel |
|
Wilco
Oudgediende
Nu online -- Theemonster, Wouwter, Lennard, Deanne, heraux, Haroldje, davh11, Rian, loetje133, Jatser, NGFProductions, pulse typer, B-bartje, Muaddhib, Kriebeltje, Ritje, Erik Jan, Jazzamataz, StOnIE, my-angel, maxwelldewitte, Enkie, Liz87, Corné Versluis, Naaoomii, Bekkiejjj, Reimer, Butterfly, Martinopelatus, Sto , Williebillie, axehead, oplk, deekayblue, John Grapjas, Fadelesss, Guus_Pot en nog 361 anderen. |
|
Kriebeltje Erelid
|
Jeej. ik ben online  |
|
Wilco
Oudgediende
|
|
nietmeer
|
Dit is eigenlijk een erg overbodig topic, iedereen die ingelogd is, ziet wie er nu is  |
|
Wilco
Oudgediende
Kpuc, maakt tog nie uit, is best grppig (en da is de bedoeling van WMR  |
|
Wilco
Oudgediende
Nu online -- Kpuc, tmind, Harold, Williebillie, puppy, Petrus, Jivebunny, Mr. M, Nina, LuckyMe, OfficeMan en nog 71 anderen. |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
Kpuc, you're right. Totaal onzinnig! |
|
Kriebeltje Erelid
|
Quote Williebillie: Nu online -- Kpuc, tmind, Harold, Williebillie, puppy, Petrus, Jivebunny, Mr. M, Nina, LuckyMe, OfficeMan en nog 71 anderen. Ships, ik was er nog niet.  |
|
Kriebeltje Erelid
|
Nu online -- Findu, Kpuc, ramsesvp, Arthas, idsje, Tux_Heerst, Mr. M, Cleopatra en nog 217 anderen |
|
Wilco
Oudgediende
Nu online -- NeaRoW, Nimegan, **beppe**, Cee-N-Cee, Findu, Jivebunny, Muaddhib, apie, static07, idsje, Williebillie, Bla Bla Bla, rutger86, Kriebeltje, Plan en nog 261 anderen. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Wow, ik sta er wel vaak tussen zeg  |
|
NeaRoW
Erelid
 WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
Zoiemand noem je een addict  |
|
Wilco
Oudgediende
Of gewoon een WMR-junkie  |
|
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
Om 6.04 des ochtends:
Nu online -- Lananq, Roselien en nog 30 anderen. |
|
Wilco
Oudgediende
Nu online -- jacodenni, Williebillie en nog 30 anderen. |
|
Leeg Hoofd Erelid WMRindex: 602 OTindex: 1.936 Wnplts: Geheim S |
Nu online -- RonHunter, Kpuc, Larsjes, Anchor, stora, Enkie, vincent, Bla Bla Bla, Little Queen, Jatser, 62674, Naaktgeboren, Williebillie, Ikke, Roselien, Swiffer, Nina, Jo-Ann, my-angel, Herjan_, Sannetjuh, Voogeltje, daydreamer, mr-mouse, Wesley Pieterse, erly, Wai-hannn, Sto , heraux, stryper, Hans. Steen, Jannick, martijn1994, ikku_h, alweerdood, Daddy-Eagle en nog 193 anderen. |
|
Wilco
Oudgediende
Nu online -- r03l4nd, ikku_h, Thommie.nl, Love_music, Waarder, martijn1994, alweerdood, Lapschwanz, Gleadar 1992, InterFr@, christine, Theemonster, RonHunter, Kpuc, Larsjes, Anchor, stora, Enkie, vincent, Bla Bla Bla, Little Queen, Jatser, 62674, Naaktgeboren, Williebillie, Ikke, Roselien, Swiffer, Nina, Jo-Ann, my-angel, Herjan_, Sannetjuh, Voogeltje en nog 193 anderen. |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Nu online -- Luna, supernoek, loekie276, Polleke, V Reemd, Arorax, Petrus, my-angel, Uncle John, ratecaver, sjatter, Henky, miwen, modega, Hans. Steen, Jeroen_Veenstra, peer denk, LeeOPardi, Jeronimo, Lananq, Pluppel, nejla, Ines, heraux, Williebillie, martijn1994, jaegerlecoultre, Little Queen, Miek, lazbahadir, Dniworrom, ikku_h, muisje, heb ik, VeniVidiVici, Devourer, Kriebeltje, 7ender, smurfje, Andreesie, Blend, vanessagrace, Roselien, Jannick en nog 264 anderen. Best veel  |
|
Wilco
Oudgediende
Nu online -- John Grapjas, poppetje duuvel, Ernst, maarty, Loempia, Muscrerior, rommel, Guardian_girl, RonHunter, sanderr, Theemonster, martijn1994, Otto, Christy86, Jannick, enclave, Williebillie, Roselien, my-angel, supernoek, Jeronimo, Tessssssa, Lastig4, ikky en nog 224 anderen iets minder, maar nog steeds best veel  |
|
Lastig4 Junior lid WMRindex: 1 OTindex: 42 Wnplts: Groningen
|
Nu online- ikky, Twaggy, heraux, Hooligan.NL, Lastig4, Little Queen, apekop, John Grapjas, poppetje duuvel, Ernst, maarty, Loempia, Muscrerior, rommel, Guardian_girl, RonHunter, sanderr, Theemonster, martijn1994, Otto, Christy86, Jannick, enclave, Williebillie, Roselien, my-angel, supernoek en nog 224 anderen. |
|
Wilco
Oudgediende
Nu online -- idsje, my-angel, Giovanni, supernoek, Ikke, kuntakinta, ikky, Twaggy, heraux, Hooligan.NL, Lastig4, Little Queen, apekop, John Grapjas, poppetje duuvel, Ernst, maarty, Loempia, Muscrerior, rommel, Guardian_girl, RonHunter, sanderr, Theemonster, martijn1994, Otto, Christy86, Jannick, enclave, Williebillie, Roselien en nog 224 anderen. |
|