Nu Online |
Dweezle Senior lid WMRindex: 95 OTindex: 983 Wnplts: Eiland S |
Alleen ik |
|
Wilco
Oudgediende
 WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
sjaak, williebillie en nog 9 anderen. |
|
Sjaak
Moderator
 WMRindex: 22.302 OTindex: 59.422
|
Knus, hè? |
|
Wilco
Oudgediende
Nu online Kpuc, Jivebunny ,strekkie001, DespaiR, Blaffuh, Henky, rico, Williebillie, Minke, Balderic, mcav, Stan, DarkMayhem, Anne180, Theemonster, Cootje68, Voogeltje en nog 220 anderen. |
|
sjatter
Oudgediende
 WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
Nu online -- maxwelldewitte, apie, Gijs, BugsB, de Mexicaan, Theemonster, robdrr, DreamerTje, Groenteboer, sjatter, Cee-N-Cee, NiekV en nog 2 anderen. |
|
de Mexicaan
Oudgediende
 WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Nu online -- de Mexicaan en nog 21 anderen. |
|
Wilco
Oudgediende
Nu online -- Williebillie en nog 12 anderen. |
|
de Mexicaan
Oudgediende
|
Nu online -- de Mexicaan en nog 24 anderen.
De rest is zojuist gaan pitten... |
|
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
Deze is leuk:
Nu online -- BugsB, Lananq, Apooc, Giovanni, Banaantje, ikky, Rupzs, Liz87, oplk, -peter-, Ikke en nog iemand. |
|
Apooc Senior lid WMRindex: 149 OTindex: 11 Wnplts: Arnhem
|
Nu online -- Ikke, Nick1967, BugsB, Lananq, Apooc, Giovanni, Banaantje, ikky, Rupzs, Liz87, oplk en nog 54 anderen |
|
Banaantje Senior lid WMRindex: 77 OTindex: 910 Wnplts: Arnhem
|
Nu online -- Lananq, Marabunta, Banaantje, Apooc, DaWur, -peter-, huib, Ikke en nog 41 anderen. |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
my-angel, Kpuc, lanira_mommy, Sjaak en nog 24 anderen. pff niet druk  |
|
nietmeer
|
Nu online -- Banaantje, Theemonster, Muaddhib, sjatter, my-angel, LessienElensar en nog 48 anderen. en behalve Sjatter alle leden in het cafe  |
|
Kimmeley Lid WMRindex: 40 OTindex: 35 Wnplts: Rotterdam
|
Nu online -- Kimmeley en nog 11 anderen. |
|
Kapiteiniglo Senior lid WMRindex: 297 OTindex: 449 Wnplts: Almere S |
Nu online -- Kapiteiniglo en nog 23 anderen. |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Nu online -- kuntakinta, olivier, Sto , allebe2007, Voogeltje, Lananq, Little Queen, !MelvinoS!, akira1909, Mmore, alweerdood, oplk, Cee-N-Cee, remy, supernoek, daniel120, coelieroelie, stora, Refugee, erly, Theemonster, Uncle John, sanderr, baracus, Wijtze, Naaoomii, heraux, RonHunter, Lennard, markusw, sjatter, EricW, larsen, Marabunta, apie, de Mexicaan en nog 313 anderen die niet helemaal zeker weten of ze lid moeten worden Het is druk  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote Nu online:
sjatter, Cee-N-Cee, alweerdood, Bootie, stora, heraux, markusw, Uncle John, NGFProductions, pepijn999, Theemonster, mier, Naaoomii, Jo-Ann, Koenh, Nimegan, VeniVidiVici, ikky, Kamikaza, bonk, bertjuhh, kuntakinta, olivier, Sto , allebe2007, Voogeltje, Lananq, Little Queen, !MelvinoS!, akira1909, Mmore en nog 326 gewapende overvallers met malle hoedjes en blauwe feestneus
|
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Quote Theemonster: Nu online -- kuntakinta, olivier, Sto , allebe2007, Voogeltje, Lananq, Little Queen, !MelvinoS!, akira1909, Mmore, alweerdood, oplk, Cee-N-Cee, remy, supernoek, daniel120, coelieroelie, stora, Refugee, erly, Theemonster, Uncle John, sanderr, baracus, Wijtze, Naaoomii, heraux, RonHunter, Lennard, markusw, sjatter, EricW, larsen, Marabunta, apie, de Mexicaan en nog 313 anderen die niet helemaal zeker weten of ze lid moeten worden Het is druk  Nu online -- daphy, VeniVidiVici, vor0nwe, ikky, Marabunta, EnteteX, Lindeke, jaegerlecoultre, de Mexicaan, supernoek, bertjuhh, rvkcosta, Little Queen, olivier, Giovanni, RonHunter, oplk, sjatter, Cee-N-Cee, alweerdood, Bootie, stora, heraux, markusw, Uncle John, NGFProductions, pepijn999 en nog 302 anderen. Huh waarom sta ik er niet bij  Of ligt dat aan mij  |
|
Pluppel
Oudgediende
 WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Loempia, Jatser, pietervz, Blend, Pluppel, Sjaak, franki, giojeur, alweerdood, Mmore, Naaoomii, Parya, Jannick, Eerpel, Theemonster, Voogeltje, dirk obbes, heb ik, RonHunter, DreamerTje, Cee-N-Cee, HectordeGrote, Little Queen, enclave, GreatS en nog 217 anderen.  |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
Nu online -- my-angel en nog 22 anderen. pff het is stil  |
|
Wilco
Oudgediende
Nu online -- my-angel, ikky, Enkie, Kennapolis, Cee-N-Cee, Voogeltje, Blend, idsje, sjatter, allebe2007, Mmore, Anneke58, axehead, Giovanni, yaan, JackyShacky, Incarania, artep, gothic, Crash, cartoonfan, Flowsow, pepijn999, Kpuc, Daanoontje, Kapiteiniglo, Williebillie en nog 162 anderen. |
|
Wilco
Oudgediende
Nu online -- Anneke58, Voogeltje , heraux, Hoskeu, Williebillie, my-angel, Banaantje, puppy, heb ik, ikky, dreamer10, Ryoga, Kpuc, DarkMayhem, Liz87, Cee-N-Cee, SilviaParker, idsje, henricusjohanne, Shady, JuliBen en nog 278 anderen. |
|
sjatter
Oudgediende
 WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
Nu online -- Choas2007 en nog 34 anderen Ik ben onzichtbaar.  |
|
de Mexicaan
Oudgediende
|
Ik ook. |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Nu online -- Mr. M, boaz, Kapiteiniglo, Timmy, strekkie001, Sjako, thomasqui, Sto , Ikke, Hooligan.NL, juutsel, ikky en nog 83 anderen. En niemand die praat   |
|