Nu Online |
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
@Enkie: ik quote niet meer, en ja  Nu online -- asmodean, Zuwe, Sjaak, Mmore, Asperitas, Senex, RonHunter, klompie, Noodel, Andreesie, Tistochwat, Wouttle, Albert, Anihalas, Relpa, Uncle John, submarine, ledi, pietjevlip, Reimer, MvHierden, Enkie en nog 196 anderen. behalve naaoomii, die is er nietraad eens wie weg is? |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
sjatter? |
|
Sjaak
Moderator
 WMRindex: 22.307 OTindex: 59.429
|
Ik mis Voogeltje ook in de lijst. Heb ik nu iets gewonnen? |
|
Enkie
Oudgediende
|
Een knuffel van mij  |
|
Sjaak
Moderator
|
Jippie!  |
|
Enkie
Oudgediende
|
|
|
Sjaak
Moderator
|
*valt heel even flauw* Ik zie allerlei prachtige kleuren. waar ben ik? |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Quote Enkie: sjatter? nee  Quote Sjaak: Ik mis Voogeltje ook in de lijst. Heb ik nu iets gewonnen? nee, maar je hebt wel iets gewonnen van enkie.  nog niemand.. |
|
Enkie
Oudgediende
|
|
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Naommi is weg. |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
@Andreesie: niemand leest teksten in wit  Moet trouwens Naaoomii zijn Edit RonHunter: Wij wel hoor. |
|
Enkie
Oudgediende
|
Er is niets gevonden op jou zoekterm: NaommiMoet trouwens jouw zijn  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Quote Enkie: Moet trouwens jouw zijn  niet zeuren om spelling  Quote Mmore: Naommi is weg. NaoMmi?  Quote pietjevlip: @Andreesie: niemand leest teksten in wit  weet ik  nou en?  |
|
Mmore
Administrator
|
Quote pietjevlip: @Andreesie: niemand leest teksten in wit  Ik zag de tekst in wit  |
|
pietjevlip Oudgediende
|
@Mmore: in het vervolg je leesbril opzetten, want wat jij typte, dat stond er niet  |
|
Enkie
Oudgediende
|
|
|
Mmore
Administrator
|
Quote pietjevlip: @Mmore: in het vervolg je leesbril opzetten, want wat jij typte, dat stond er niet  Ik had geen zin om het te kopieëren, had beide handen op het toetsenbord en wilde niet uitwijken naar mijn muis. Vandaar  |
|
nietmeer
|
Ontoppic aub Dames en Heren ! |
|
Enkie
Oudgediende
|
Je kunt ook gewoon overtypen ipv kopiëren hè  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Nu online -- Hart, Cootje68, Enkie, asmodean, KillerDD, Sjaak, Relpa, Little Queen, Mmore, Jasmina, submarine, _Ruud_, ZwaanME, RonHunter, Itchy, Jatser, Sinterklaas, Andreesie, Hans. Steen, Jeroen92, GoFixYourSelf, ledi, Peter Willemse en nog 197 anderen. nee!!  |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Was ik weg dan  |
|
Mmore
Administrator
|
Quote Enkie: Je kunt ook gewoon overtypen ipv kopi�ren h�  De tekst was wit.. Weet je nog. Ik kon het moeilijk kopieren. Om het te selecteren zou ik er met mn muis heen moeten gaan, dan zou ik het moeten onthouden want wanneer ik verder wil tikken gaat de focus van de cursor weer terug naar het tekstveldje. Dus. |
|
Enkie
Oudgediende
|
Je zei dat je het geselecteerd had. Als je dan nog niet kan onthouden wat er stond  Bovendien is de naam Naommi nogal onwaarschijnlijk, je had op zn minst een M weg kunnen laten  |
|
Mmore
Administrator
|
Quote Enkie: Je zei dat je het geselecteerd had. Als je dan nog niet kan onthouden wat er stond  Bovendien is de naam Naommi nogal onwaarschijnlijk, je had op zn minst een M weg kunnen laten  Nee, dat zou ik niet kunnen onthouden, tenzij ik me erop geconcentreerd had, maar ik was globaal aan het lezen. Bovendien vergeet je dat ik dyslect ben. |
|
pietjevlip Oudgediende
|
@Mmore: Met tab moet je op wijzigen uit kunnen komen, dan enter indrukken, dan met behulp van shift de tekst selecteren, ctrl+c... weer tab, backspace. |
|