Nu Online |
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Nu online -- Peter Willemse en nog 26 anderen. Dat was het dan.  Weltrusten  |
|
ArjanDo Erelid
 WMRindex: 221 OTindex: 3.307
|
Nu online -- Itchy, Puck, Dutchess1986, Blizzard, my-angel, ronmij, Ikke, Flashfrog, Andreesie, littlethommie, BonVivant, Jersan, DeWillem, Gleadar, fanSte, Stickman, benny1974, Spikey, DreamerTje, Jatser, Lab Rat, Landerro50, jacodenni, n4mb3r, Wien, Jan-Willem, oplk, positivily, ir0ntail, dark-river, ArjanDo, Psymon, Ol-G, knuffelbeest, malcheus, Robbyboy, Theemonster, Seagon, IJsberg, yakkiba, SilviaTFA, Musketier4real, Little Queen, Cleopatra, Sapper en nog 452 anderen
best veel |
|
WMR-kok
Oudgediende
Nu online -- jero23, Peter Willemse, submarine, TeunSr en nog 53 anderen. |
|
submarine Erelid
 WMRindex: 1.312 OTindex: 495
|
Nu online -- submarine, De Paus, Anchor en nog 53 anderen. |
|
Redirect
Erelid
 WMRindex: 1.114 OTindex: 431
|
Nu online -- Redirect, Fluut en nog 35 anderen. Best weinig  |
|
GEvanGene Erelid
 WMRindex: 1.020 OTindex: 998 S |
Nu online -- spoenie, submarine, GEvanGene en nog 27 anderen. |
|
Kristel
Oudgediende
 WMRindex: 3.529 OTindex: 5.364 T S |
Nu online -- submarine, RedOctober, Tim-kun, Kristel en nog 27 anderen Ik ben er wel maar ik zie me niet  |
|
RedOctober Senior lid WMRindex: 73 OTindex: 136 Wnplts: onderwater
|
Quote Kristel: Nu online -- submarine, RedOctober, Tim-kun, Kristelen nog 27 anderen Ik ben er wel maar ik zie me niet  Wie is dat dan? Underlined? |
|
swordfish Senior lid WMRindex: 62 OTindex: 231 Wnplts: in water
|
Nu online -- Tim-kun, RedOctober, submarine, Kristel, swordfish en nog 19 anderen. |
|
RedOctober Senior lid WMRindex: 73 OTindex: 136 Wnplts: onderwater
|
Nu online -- RedOctober en nog 17 anderen. |
|
WMR-kok
Oudgediende
Nu online -- positivily, ledi, DreamerTje, Tistochwat, Peter Willemse, Etienne, Flashfrog, John Grapjas, Matthic, Raelix, heraux en nog 86 anderen. |
|
swordfish Senior lid WMRindex: 62 OTindex: 231 Wnplts: in water
|
Nu online -- ledi, lama_supreme, maxwelldewitte, swordfish, submarine, Etienne, Peter Willemse, John Grapjas, BonVivant, Psymon en nog 79 anderen. |
|
submarine Erelid
|
Nu online -- ledi, lama_supreme, maxwelldewitte, swordfish, submarine, Etienne, Peter Willemse, John Grapjas, BonVivant, Psymon en nog 79 anderen |
|
WMR-kok
Oudgediende
Nu online -- Dark Blue, Peter Willemse, Wien, Thrillseeker343, Tim-kun, mr.icu, KotkaMroku, yakkiba, Da-ni-el, positivily, Veppie, RonHee, Seagon, Belgarath, tampert, kraai, Tree, mad-cow, jacodenni, cletus, Gekke-Ger, Pepper, ArjanDo, Freakje, David van Harmelen, Ivo87 en nog 399 anderen. |
|
Jasmina Erelid
 WMRindex: 155 OTindex: 3.188
|
Nu online -- PSomnium, Zuwe,  ronmij,  Enkie, Jannick  , de Mexicaan,  submarine, positivily, mr-mouse, Wesley Pieterse, RonHunter, Lennard, Jasmina, Gleadar, 99% mafkees en nog 201 anderen.  Edit: Je vergeet sjatter  |
|
submarine Erelid
|
Nu online -- NGFProductions, Chriz1985NL, Spikey, Samuell, Dirk uit Pekel, Hoi..., Hans. Steen, Peter Willemse, RonHunter, Cootje68, Theemonster, Enkie, ronmij, Python, Eaglelord, Duppio, Xtension, Zuwe, ImaPseudonym, submarine, Misha, Jeroen92, positivily, De Paus, Cleopatra, Little Queen, pietjevlip en nog 247 anderen |
|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
Nu online -- Sjaak, RonHunter, positivily, Skater, Andreesie, Ol-G, Noodel, Jannick, Wouttle, NGFProductions, l1dert, hEnkie, pietjevlip, Bosaap, Psymon en nog 176 anderen. |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Nu online -- Enkie, ronmij, TeunSr, Genesis, Naaoomii, Sjaak, pRonHunter, positivily, Skater, Andreesie, Ol-G, Noodel, Jannick, Wouttle, NGFProductions en nog 176 anderen. |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
Nu online -- ledi, pietjevlip, Reimer, MvHierden, Enkie, ronmij, TeunSr, Genesis, Naaoomii, Sjaak, RonHunter, positivily, Skater, Andreesie, Ol-G, Noodel, Jannick, Wouttle, NGFProductions en nog 176 anderen. |
|
Sjaak
Moderator
 WMRindex: 22.307 OTindex: 59.429
|
O leuk. Ik ben er ook.  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
ohh  geweldig joh!  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Hartstikke gezellig toch  |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Quote Sjaak: O leuk. Ik ben er ook.  Volgens mijn info klopt dat ja  Nu online -- RonHunter, klompie, Noodel, Andreesie, Tistochwat, Wouttle, Albert, Anihalas, Relpa, Uncle John, submarine, ledi, pietjevlip, Reimer, MvHierden, Enkie, ronmij, TeunSr, Genesis, Naaoomii, Sjaak Sjaak is er ook  |
|
Sjaak
Moderator
 WMRindex: 22.307 OTindex: 59.429
|
Jippie |
|
Enkie
Oudgediende
|
Wat een enthousiasme  |