hr
jaargang -25 - laatste artikel 26-6 14:00 - 77986 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

« Turkije verbiedt buikdansen
h

Reacties
14-08-2006 15:02:45
de Mexicaan
Oudgediende


WMRindex: 3.266
OTindex: 3.691
:lol: Daar wil ik een foto van zien! Zou de berg witte toppen hebben?

14-08-2006 15:03:46
nietmeer
Oudgediende

WMRindex: 1.656
OTindex: 9.237
Ze komen naar de voet van de berg...Hmmm, denken ze daar een vochtig woud aan te treffen?? :?

14-08-2006 15:06:00
Sjaak
Moderator


WMRindex: 22.327
OTindex: 59.448
Heren, ze lijken alleen maar op een stel borsten, hoor!

14-08-2006 15:06:49
nietmeer
Oudgediende

WMRindex: 1.656
OTindex: 9.237
@Sjaak, geloof jij het? ;)

14-08-2006 15:07:07
baggerlip
Senior lid

WMRindex: 394
OTindex: 199
Wnplts: Rozenburg
S
is voor het eerst dat ze het zien want die vrouwen daar hebbe ze niet

14-08-2006 15:15:02
Hank
Erelid


WMRindex: 2.160
OTindex: 111
S
De foto!
Wat een tepels!! :lol:

14-08-2006 15:27:38
King-Kurt
Senior lid

WMRindex: 215
OTindex: 2
Wnplts: beek (l)
Quote Hank:
De foto!
Wat een tepels!! :lol:


Daar kan een flinke p-cing door heen....:P

14-08-2006 15:29:07
blusgast
Erelid


WMRindex: 463
OTindex: 1.779
Wauw! Je zal ze maar hebben als vrouw... 8O

14-08-2006 15:29:56
Sjaak
Moderator


WMRindex: 22.327
OTindex: 59.448
Die tepels zijn zo hard als een rots.

14-08-2006 15:30:46
baggerlip
Senior lid

WMRindex: 394
OTindex: 199
Wnplts: Rozenburg
S
Quote Sjaak:
Die tepels zijn zo hard als een rots.


duhhhh, ut is ook een rots berg wat dan ook

14-08-2006 15:32:51
Hank
Erelid


WMRindex: 2.160
OTindex: 111
S
Quote LuckyMe:
Ze komen naar de voet van de berg...Hmmm, denken ze daar een vochtig woud aan te treffen?? :?

Nee, het bos op de (venus)heuvel is gekapt om beter toegang te krijgen tot de grot..... (Ik draaf een beetje door!!!)

14-08-2006 15:33:32
Hank
Erelid


WMRindex: 2.160
OTindex: 111
S
Quote baggerlip:
Quote Sjaak:
Die tepels zijn zo hard als een rots.
duhhhh, ut is ook een rots berg wat dan ook

Duuuuhhhh, sarcasme / humor

14-08-2006 15:34:55
King-Kurt
Senior lid

WMRindex: 215
OTindex: 2
Wnplts: beek (l)
Quote blusgast:
Wauw! Je zal ze maar hebben als vrouw... 8O


Had je vrouw ze maar...:lol:

14-08-2006 15:35:53
blusgast
Erelid


WMRindex: 463
OTindex: 1.779
Quote King-Kurt:
Quote blusgast:
Wauw! Je zal ze maar hebben als vrouw... 8O


Had je vrouw ze maar...:lol:

Die komen aardig in de buurt ja.

14-08-2006 15:38:07
De Reus
Senior lid

WMRindex: 245
OTindex: 354
Wnplts: Valkenswaa
S
Locals come to the foot of the mountain during weddings believing it will bring them goodness and fortune.8)
2 borsten die geluk brengen 8)

14-08-2006 15:58:53
Kevin_woezik
Lid

WMRindex: 63
OTindex: 2
Wnplts: Wijchen
I like it :)

14-08-2006 15:59:42
r03l
Erelid


WMRindex: 784
OTindex: 1.990
grappige berg:lol:

14-08-2006 16:04:33
Ralph
Erelid


WMRindex: 1.331
OTindex: 24
Quote baggerlip:
Quote Sjaak:
Die tepels zijn zo hard als een rots.


duhhhh, ut is ook een rots berg wat dan ook

Ah... nu zie ik het ook ja...
Heh, heh, heh... ;)

14-08-2006 16:04:46
Nikki
Lid

WMRindex: 30
OTindex: 0
Beetje zoals de tieten van Den Haag
Edit Sjaak: Voor niet-Hagenezen: klik hiervoor de Haagse tieten.

14-08-2006 16:16:22
Pluppel
Oudgediende


WMRindex: 2.068
OTindex: 13.920
S
Whahaha... komt er melk uit?

14-08-2006 16:33:24
Koekelientje
Lid

WMRindex: 40
OTindex: 0
****Kijkt de rij met reactie´s eens na en ziet dat er alleen maar mannen gereageerd hebben op dit bericht*** :lol: (Nikki heeft nog geen profiel, zou een vrouwtje kunnen zijn, maar dan toch ... :lol: hahahahha

14-08-2006 16:33:27
fotomania
Junior lid

WMRindex: 16
OTindex: 0
Wnplts: Lubbeek
S
Borsten met haar op, jakkes!

14-08-2006 16:40:26
Lucie
Lid

WMRindex: 51
OTindex: 4
Wnplts: Almere
S
Quote Koekelientje:
****Kijkt de rij met reactie´s eens na en ziet dat er alleen maar mannen gereageerd hebben op dit bericht*** :lol: (Nikki heeft nog geen profiel, zou een vrouwtje kunnen zijn, maar dan toch ... :lol: hahahahha


LOL! En wat ben je zelf dan? Een vrouw ja, en trouwens.... ik ook, heb gereageerd al eerder hierboven.:lol:

14-08-2006 16:44:16
Koekelientje
Lid

WMRindex: 40
OTindex: 0
Quote:
LOL! En wat ben je zelf dan? Een vrouw ja, en trouwens.... ik ook, heb gereageerd al eerder hierboven.:lol:


***bloos** heb jouw eerdere reactie niet gezien ... shit .. kan ik mijn idee over mannen nog niet hard maken :oops: Sorry girl .....

14-08-2006 17:09:13
frank1993NL
Senior lid

WMRindex: 244
OTindex: 432
Wnplts: Boskoop
S
:P, mijn favotiere vakantieplek. Maar even wat anders, bij zo'n topic zou ik nou +6 zetten

14-08-2006 17:10:55
artep
Senior lid

WMRindex: 342
OTindex: 0
Wnplts: barneveld
hebben ze ook cup Zż

14-08-2006 17:38:16
puppy
Erelid


WMRindex: 727
OTindex: 6.557
CupZZ zal je bedoelen 8O

14-08-2006 18:05:52
ikky
Oudgediende


WMRindex: 705
OTindex: 8.854
:lol: vind het wel grappig :P Die tieten van den haag zijn ook leuk:P :lol:

14-08-2006 18:41:39
dtech
Senior lid

WMRindex: 355
OTindex: 2
Wnplts: Utrecht
Cup ZZF dan he ;)

Wel grappig dit, ze lijken inderdaad :P

14-08-2006 18:43:21
Sjaak
Moderator


WMRindex: 22.327
OTindex: 59.448
Geen cup! China's prammen mogen best gezien worden.

14-08-2006 18:49:29
de Mexicaan
Oudgediende


WMRindex: 3.266
OTindex: 3.691
Goeie foto! Normaal heb je echt veel alcohol of wiet nodig om iets te zien in die bergen, maar dit laat weinig aan de fantasie over...

14-08-2006 19:26:22
Bolmaus
Senior lid

WMRindex: 376
OTindex: 32
Wnplts: Vlakbij
Quote Artikel:
De berg wordt gebruikt als bedevaartsoord.

Kan ik ook wel begrijpen... :lol:

14-08-2006 19:44:06
Sereph
Lid

WMRindex: 26
OTindex: 0
Wnplts: Lochem
mooie lingerie

14-08-2006 19:54:17
Sannetjuh
Senior lid


WMRindex: 171
OTindex: 452
het is wel toevallig dat de meeste mannen hierop reageren he...hoe zou dat nou komen?:lol:

14-08-2006 19:56:05
frank1993NL
Senior lid

WMRindex: 244
OTindex: 432
Wnplts: Boskoop
S
lingerie???
en de prijs voor de slechste reactie gaat naar:
Sereph!!
een junior lid met al zo'n slecht humor :D

14-08-2006 20:01:06
alweerdood
winnaar PW 06


WMRindex: 852
OTindex: 5.796
@Frank sereph moet nodig bijgespijkerd worden, heb je wat te doen:lol:

14-08-2006 20:07:38
frank1993NL
Senior lid

WMRindex: 244
OTindex: 432
Wnplts: Boskoop
S
Quote alweerdood:
@Frank sereph moet nodig bijgespijkerd worden, heb je wat te doen:lol:

Voor mij is dat een minuutje werk ;)
Baggerslip heb ik ook in een baggerwip humor geleert :D

14-08-2006 21:48:23
Kheb ff gespeurd en heb de foto gevonden.
klik

14-08-2006 23:20:23
Joesten
Junior lid

WMRindex: 4
OTindex: 1
Wnplts: schapensta
die foto is al lang gepost:lol:

15-08-2006 00:44:23
NeaRoW
Erelid


WMRindex: 472
OTindex: 2.965
S
Dat zijn mieten! :p Tieten hangen omlaag :)

15-08-2006 00:52:19
Goh, hoe maak je mannen gelukkig. Je zegt gewoon dat twee bergen op evenveel borsten lijken en het hek is van de dam. Een kinderhand is gauw gevuld....

15-08-2006 00:54:40
Luna
Moderator


WMRindex: 23.879
OTindex: 45.412
S
Een mannenhand ook 8)

15-08-2006 01:09:53
Be@stie
Senior lid

WMRindex: 535
OTindex: 781
waren vrouwen maar zo snel tevreden als wij mannen 8)

15-08-2006 01:10:54
Luna
Moderator


WMRindex: 23.879
OTindex: 45.412
S
Vrouwen zitten niet zo simpel in elkaar als mannen 8)

15-08-2006 01:23:26
Be@stie
Senior lid

WMRindex: 535
OTindex: 781
zucht! inderdaad Luna :cry:
kun je hier en hier meer over lezen 8)

15-08-2006 02:59:57
NeaRoW
Erelid


WMRindex: 472
OTindex: 2.965
S
Quote Luna:
Vrouwen zitten niet zo simpel in elkaar als mannen 8)
Jammer genoeg niet... :|

15-08-2006 03:13:00
puppy
Erelid


WMRindex: 727
OTindex: 6.557
Iemand moet toch de wijste zijn...

15-08-2006 08:08:13
Ricardo
finalist MPPV 06

WMRindex: 267
OTindex: 287
Wnplts: Arnhem
@puppy Mag ik dat zijn:D

tj, tis een apparte berg moet ik zeggen ( doet me aan iets denken;) )

15-08-2006 09:45:33
Als mijn borsten er zo uit zouden zien zou ik toch echt niet blij worden!

15-08-2006 11:46:42
Nikki
Lid

WMRindex: 30
OTindex: 0
Quote Lucie:
Quote Koekelientje:
****Kijkt de rij met reactie´s eens na en ziet dat er alleen maar mannen gereageerd hebben op dit bericht*** :lol: (Nikki heeft nog geen profiel, zou een vrouwtje kunnen zijn, maar dan toch ... :lol: hahahahha


LOL! En wat ben je zelf dan? Een vrouw ja, en trouwens.... ik ook, heb gereageerd al eerder hierboven.:lol:


En ik ben inderdaad ook een vrouw!

15-08-2006 13:31:46
blusgast
Erelid


WMRindex: 463
OTindex: 1.779
Quote NeaRoW:
Quote Luna:
Vrouwen zitten niet zo simpel in elkaar als mannen 8)
Jammer genoeg niet... :|

Hier sluit ik mij bij aan. De wereld zou er een stuk leuker op worden als alles niet zo gecompliceerd in elkaar stak. Vooral aan het geheugen van vrouwen zou wel wat gedaan mogen worden, ze vergeten alleen de leuke dingen, maar dat je 2 jaar geleden na een feestje dronken thuiskwam of 3 jaar geleden je trouwdag bent vergeten, dat vergeten zěj niet!

15-08-2006 17:49:40
Nikki
Lid

WMRindex: 30
OTindex: 0
Quote blusgast:
Vooral aan het geheugen van vrouwen zou wel wat gedaan mogen worden, ze vergeten alleen de leuke dingen, maar dat je 2 jaar geleden na een feestje dronken thuiskwam of 3 jaar geleden je trouwdag bent vergeten, dat vergeten zěj niet!


We vergeten niks, we wrijven alleen de foute dingen vaker in!!!

17-08-2006 00:13:56
Oonagh Lab
Senior lid

WMRindex: 127
OTindex: 2
Als je net als ik een jaar lang aan de tiet hebt gehangen, kan je niet meer zonder en blijf je er altijd naar verlangen. Dat kan je de man niet verwijten. Ik heb begrepen dat een vrouw tijdens het zogen regelmatig een orgasme krijgt. Wie hebben er nu boter op hun hoofd?

20-08-2006 19:46:40
m-killer
Lid

WMRindex: 35
OTindex: 0
Wnplts: bemmel
S
de wandeling over de tiet bedraagt 25km
wij wensen u een prettige rijs8O

25-12-2006 11:04:49
RonHunter
Oud Moderator


WMRindex: 6.448
OTindex: 7.547
S
om een puntje aan te zuigen, dit artikel dan eej.hihihihihi :P:D

10-07-2007 16:09:09
-REL-
Senior lid

WMRindex: 536
OTindex: 2
Wnplts: voorburg
volgensmij is het koud daar... (A)

07-03-2008 13:03:51
no_one
Junior lid

WMRindex: 8
OTindex: 0
Wnplts: montfoort
wat voor maat BH moet daar omheen?
99XZZ

Reacties zijn op dit moment niet mogelijk.


WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven