Een levensgrote en veelzeggende afbeelding van een naakte en sterk vermagerde vrouw op grote reclameborden in het Italiaanse Milaan, heeft de mensen daar toch wel enigszins geschokt. Vooral nu de stad op dit moment tot 29 september de internationale modeweek viert, waarbij vele superslanke mannequins de lente/zomercollecties 2008 van bekende modehuizen als Dolce & Gabbana, Jil Sander en Prada showen. Met de ‘No Zero’ campagne willen de actievoerders het voor elkaar krijgen dat modehuizen er van af zien om hun kleding door ‘superdunne’ mannequins te laten showen. De 27-jarige Isabello Caro, wiens foto op de bilboards te zien was, lijdt al vanaf haar 13de jaar aan anorexia en weegt op dit moment nog slechts 31 kilo. De Nolita campagne heeft in Italië de steun gekregen van het ministerie van gezondheid, die graag wil zien dat modehuizen hun verantwoordelijkheid willen nemen inzake het probleem van de Anorexia.