Een frisdrank dat smaakt naar witte druiven en tegelijk doet denken aan wijn of champagne? Zo zou de nieuwe Schweppes Gold Grape moeten smaken, een niet-bitter goudkleurig drankje op basis van een zoete, witte druif. De gigant speelt hiermee in op de trend om steeds nieuwere, subtiele smaken aan zijn assortiment toe te voegen. 
Na de succesvolle introductie van het de Schweppes Agrum op de Belgische markt in 2001, lanceert het bedrijf zijn derde niet-bittere frisdrank met fruitsmaak.
De nieuwste telg is gericht op volwassenen vanaf 25 jaar, die op zoek zijn naar een bijzondere smaak. Voor de calorietellers een goede zaak, want het drankje bevat 30% minder calorieën dan een klassieke frisdrank. 
Schweppes Gold Grape is al verkrijgbaar in de supermarkt. De aanbevolen verkoopprijs bedraagt € 1,69 euro voor 1,5 l en € 0,85 euro voor 50 cl.

 
 

 Oudgediende
Oudgediende

 niet ideaal
 niet ideaal  
 




 brr nee dank je klinkt net als malt bier
brr nee dank je klinkt net als malt bier 
 









 ben ook wel benieuwd naar dit drankje moet ik zeggen.
 ben ook wel benieuwd naar dit drankje moet ik zeggen. eindelijk eens een fabrikant die eindelijk eens iets uitvind wat naar mijn smaak is
 eindelijk eens een fabrikant die eindelijk eens iets uitvind wat naar mijn smaak is




 euuh.. ik heb niks gezegd
 euuh.. ik heb niks gezegd 

