Vrouw doet maandenlang alsof ze zwanger is, steelt baby uit ziekenhuis en organiseert babyborrel voor nietsvermoedende familie
Een 51-jarige vrouw heeft een baby ontvoerd uit een Italiaans ziekenhuis, nog geen 24 uur na de geboorte. Ze had maandenlang geveinsd dat ze zelf zwan
lees verder bij Nieuwsblad »Gerelateerde artikelen
Met die lange Belgische titels boven het artikel heb je eigenlijk het artikel niet meer nodig.
Dit is wel de toekomst. Al die koppeltjes met voortplantingsdrang zouden gewoon eerst verplicht een door een ander koppel verwaarloosd kind uit een weeshuis moeten accepteren.
maar dit is geen kind uit een weeshuis, dit was een gewenst kind dat door een overjarige nep-zwangere werd gestolen. (mensen van 51 zijn niet overjarig, maar het lijkt me dat je dan toch wat minder alsof kunt doen dat je zwanger bent)
Om hier te kunnen reageren moet je lid zijn.
Meld je
nu aan.
Login via: