hr
jaargang -23 - laatste artikel 26-4 14:00 - 74454 artikelen - nu online 23 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Kunst - Muziek - Film - Tekeningen & andere culturele uitspattingen


[1]

fictie op je laptop

16-10-09 10:16:57 - Quote! - @boekenopener
boekenopener
Je kunt natuurlijk ook op je kop gaan staan om aandacht te krijgen voor je schrijfwerk. boekenopener.punt.nl blijft gewoon op z'n beide benen staan, maar heeft wel een even originele als goedkope methode gevonden om naar zijn e-romans te verwijzen. Het literaire bestel zal er niet blij mee zijn. Vindt er maar eens wat van.
locker

16-10-09 14:23:13 - Quote! - @Traevel
Traevel
Oudgediende


WMRindex: 302
OTindex: 17.280
S
Quote boekenopener:
Het literaire bestel zal er niet blij mee zijn. Vindt er maar eens wat van.


Die zouden het niet aandurven op deze site reclame te maken voor hun werkjes :nee

Quote boekenpuntpuntnl ofzoiets:
Attentie! Er zijn enige voortreffelijke sites zoals Ezzulia.nl die informatie van boekenopener als spam afwijzen.


Waar halen ze het lef vandaag, zeg :o Hoe komen ze daar nu weer bij :nee

Quote:
Sinds vier maanden ben ik nadat eerder fictie van mij professioneel werd uitgeven met redelijk succes bezig tegen kostprijs mijn onverschenen schrijfwerk in manuscriptvorm via e-mails voor twee euro per titel rechtstreeks naar de pc van de willige consument te sturen.


Hoe bepaal je de kostprijs van een boek, als ik vragen mag? 8O Papier en inkt? Inspanning? Is twee euro dan niet een beetje weinig? Koop ik wel kwaliteit... *8

Quote:
Het tussenschakelen van e-readers vind ik onhandig, omstandig, te duur, en een voorbeeld van verdere verkwisting.

(...)

Na ontvangst van de retourmail en het bedrag gaat de bestelling als e-mail (worddocument) naar de aanvrager.


Nee, inderdaad, MS Office is een toonbeeld van open source kostenbesparing :ja Oh, natuurlijk, we kunnen allemaal even OpenOffice downloaden. Maar waarom dan niet een open source e-reader? 8O Al was het er maar een met het gangbare pdf-formaat van (het minstens zo gehekelde) Adobe.

Quote:
Een eventuele meeropbrengst gaat naar een fonds voor onderzoek naar de integriteit van hedendaagse z.g. topkunst.


Kijk, dat is dan wel een pluspunt ok Kunst wordt zeker overgewaardeerd en twee euro is niet veel (te weinig) voor een boek(je). De schrijver heeft er immers veel werk in zitten :ja

Begrijp me overigens niet verkeerd, ik lees graag en als ik de tijd heb, veel. Alleen niet via laptop/pc/handheld of welk ander elektronisch medium dan ook :nee

En als ik al op zoek ben naar écht gratis en vrij toegankelijk leesvoer dan ga ik toch naar de site van een project als Gutenberg in plaats van een aanbieder van e-mail manuscripten die het moet hebben van reclame in forum-topics.

Niettemin, veel succes met de site en hopelijk tot ziens op déze site, die zoveel meer te bieden heeft dan een plek om reclame te maken, (voor welke site dan ook) en waar je over van alles en nog wat kunt discussiëren; ook over 'het schrijven' zelf. Zo zouden mijn eigen schrijfprestaties, om maar even een voorbeeld te noemen, wel wat beter kunnen en mogen (a)

Auf wiedersehen :w

16-10-09 19:06:42 - Quote! - @Relpa
Relpa
Oudgediende


WMRindex: 3.482
OTindex: 10.385
S
Heb me de hersens gepijnigd Trævel maar ik weet er werkelijk helemaal NIETS aan toe te voegen _O_ #ok :D

17-10-09 22:02:57 - Quote! - @boekenopener
boekenopener
Gezellige, intellectuele en grappige reacties. Waarvoor hartelijk dank. Hier spreken ervaren beoordelaars! Kostprijs-berekening (oordeel niva-acciuntant) is afhankelijk van afname inclusief redelijk overschot voor beschreven fondsdoel. Ik hoef er niets aan te verdienen. Ik ken mijn lezers en zij kennen mij als gevolg van mijn systeemkeuze, die me uitstekend bevalt. Zie de rechterkolom op mijn site: ik publiceerde niet alleen een roman, maar veel meer dat ik hier en nu niet wil vermelden.
Gutenberg jaja, dat is iets waar ik nooit aanwil.
Al wat gelezen? De quotes komen overigens beste eventuele volgende reactiezenders van mijn eigen site.
Dit is mijn laatste bijdrage aan de discussie hier. Maar reken erop dat ik alles van anderen graag lees en in mijn zakdoek opknoop.
Veel geluk allen met julle eigen site.
Vriendelijke groeten,
locker

17-10-09 22:47:46 - Quote! - @Traevel
Traevel
Oudgediende


WMRindex: 302
OTindex: 17.280
S
Quote boekenopener:
Gezellige, intellectuele en grappige reacties.


Leuker dan onbeschaamde en ongevraagde reclame, nietwaar?

Quote boekenopener:
Gutenberg jaja, dat is iets waar ik nooit aanwil.


It's a free world ok

Quote boekenopener:
De quotes komen overigens beste eventuele volgende reactiezenders van mijn eigen site.


Beweer ik van niet dan? Of zit er soms copyright op...

Quote boekenopener:
Maar reken erop dat ik alles van anderen graag lees en in mijn zakdoek opknoop.


Mooi, dat doen wij allemaal. Al is er van een échte discussie nauwelijks sprake.

Quote boekenopener:
Zie de rechterkolom op mijn site: ik publiceerde niet alleen een roman, maar veel meer dat ik hier en nu niet wil vermelden.


Die heb ik gisteren gezien, die heb ik vandaag gezien... niets wat er toen ook niet stond.

Quote boekenopener:
Al wat gelezen?

Alles wat 'gratis' op de voorpagina van je site te lezen was. Of ik 2 euro wil betalen voor 90 a4-tjes daarvan? Nee. Ik heb voorlopig nog genoeg 'kunstwerkjes' te lezen in mijn mailbox.

Quote boekenopener:
Veel geluk allen met julle eigen site.


Hij doet het blijkbaar goed genoeg voor je om er reclame op te maken, dus oordeel zelf of hij geslaagd is.

Quote boekenopener's website, zo beter? O+:
Ik vind het opmerkelijk als mensen willen kennismaken met mijn proza. Dat is het dan wel.


Opmerkelijk... raar maar waar.

Ik zal wel te weinig literair onderlegd zijn voor zulke hoogstandjes. Misschien dat anderen er wel wat in zien... ik doe dat niet. Nogmaals jammer dat het account boekenopener alleen gemaakt is voor twee reacties in een poging wat meer klanten te lokken.

Veel leesplezier gewenst met 'alle' volgende reacties op dit topic. Al zal het in alle waarschijnlijkheid een snelle maar bovenal stille dood sterven. Erg jammer voor een nieuw lid, maar daar heb je waarschijnlijk wel ervaring mee. :w

18-10-09 16:14:32 - Quote! - @boekenopener
boekenopener

.

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven