hr
jaargang -23 - laatste artikel 26-4 12:00 - 74453 artikelen - nu online 40 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


games & computers - games & computers - games & computers


[1]

Mijn Postvak IN standaard open in FF

03-03-07 00:13:03 - Quote! - @Loempia
Loempia
finalist MPPV 06

WMRindex: 415
OTindex: 2.528
Weet iemand een manier hoe ik Mijn Postvak IN standaard kan openen in FF? Tot nu toe doet hij het aldoor in IE maar daar hou k niet zo van.

Alvast bedankt:)

03-03-07 00:14:31 - Quote! - @Theetje
Theetje
Oudgediende


WMRindex: 460
OTindex: 24.162
T
he! dat vroeg ik me laats ook af, maar wat ik met bedacht.. Als je dat via msn doet, Msn is Microsoft, dus volgens mij zoektie meteen IE (Microsoft)...

Of zal dat het niet zijn?

03-03-07 00:16:10 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Postvak in van welke provider? Hotmail? Ca$henmaar, @homeimplodement,UnindentiefiedProviderCraps?

03-03-07 00:17:40 - Quote! - @Lananq
Lananq
Erelid

WMRindex: 465
OTindex: 4.018
S
Loempia bedoelt volgens mij het volgende: als je via een knop in MSN Messenger je Hotmail-postvak IN bekijkt, wordt dat geopend in IE, negerend het feit dat FF staat als standaard browser... Maar dat is natuurlijk omdat Microsoft het is 8O

03-03-07 00:18:10 - Quote! - @Theetje
Theetje
Oudgediende


WMRindex: 460
OTindex: 24.162
T
@Lananq; precies wat ik zeg dus:P

03-03-07 00:18:18 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Je klikt op een icoon van bijvoorbeeld IE op je desktop of waar ook, open with, choose program en pikt er vuurvosje uit. Alleen via msn dan blijf je IE houden zodra je naar je hotmail wil.

03-03-07 00:19:25 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
:[ MSN, daarom alleen al, maar is dat niet via msn+ van Patchou in te stellen??

03-03-07 00:19:39 - Quote! - @Lananq
Lananq
Erelid

WMRindex: 465
OTindex: 4.018
S
IE deïnstalleren? 8O Maar dat is natuurlijk onmogelijk, met dank aan Micro(nek)snot

03-03-07 00:20:06 - Quote! - @Loempia
Loempia
finalist MPPV 06

WMRindex: 415
OTindex: 2.528
Inderdaan Lananq. Maar ik word daar een beetje sch**tziek van:?

03-03-07 00:23:56 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Erelid


WMRindex: 346
OTindex: 3.556
oef.... is hetzelfde als windows update openen vanuit je start menu, gaat ie ook met IE aan de haal. Dat zit gewoon in de software... geloof niet dat je er erg veel aan kan doen...

03-03-07 00:25:13 - Quote! - @Lananq
Lananq
Erelid

WMRindex: 465
OTindex: 4.018
S
Misschien in het register... 8O maar daar durf ik niet te komen...

03-03-07 00:27:14 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Nope, ik zit net al te kijken en met find target, betss, een exe dus forget it unless you find a working patch :P

03-03-07 01:28:38 - Quote! - @Mmore
Mmore
Administrator


WMRindex: 1.439
OTindex: 15.022
IE is makkelijk te uninstallen.. Configuratiescherm, Windows onderdelen verwijderen/wijzigen (ofzo) en dan IE uitvinken :) Bij mij opent ie hem wel in FF ik weet niet hoe dat komt :P

03-03-07 08:29:41 - Quote! - @Ikke
Ikke
Oudgediende


WMRindex: 888
OTindex: 29.466
S
IE is eigenlijk redelijk makkelijk te de-installeren, net als Outlook Express :P

Ik dacht via Start -> Programmatoegang en -instellingen -> Windowsonderdelen toevoegen of verwijderen

03-03-07 10:50:25 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
ikke.. dan is die nog niet helemaal weg hoor ;-)

had IE is een keer echt helemaal verwijderd maar dan krijg je zelfs nog meer foutmeldingen :D

@rest
probeer eens Mercury Messenger om mee te msnen daarmee doetie t wel goed ;)
is nog zonder reclame ook
Mercury Messenger

04-03-07 17:15:24 - Quote! - @Scene
Scene
Junior lid

WMRindex: 16
OTindex: 10
Wnplts: Zwolle
Quote Ikke:
IE is eigenlijk redelijk makkelijk te de-installeren, net als Outlook Express :P

Ik dacht via Start -> Programmatoegang en -instellingen -> Windowsonderdelen toevoegen of verwijderen

Klopt dat is de simpelste manier om IE te verwijderen.

Nadat je het verwijderd hebt ga je in Firefox naar je opties, in het tabblad algemeen zou je aan moeten kunnen vinken dat FF je standaard browser is.

Nadat je dat gedaan hebt en je klikt op het postvak in icoon zou firefox automatisch op moeten starten.


06-03-07 15:10:41 - Quote! - @Raptorial
Raptorial
Senior lid

WMRindex: 350
OTindex: 401
Wnplts: Empel
Quote Loempia:
Weet iemand een manier hoe ik Mijn Postvak IN standaard kan openen in FF? Tot nu toe doet hij het aldoor in IE maar daar hou k niet zo van.

Alvast bedankt:)


Vroeger kon het, netzoals je alles in je in-box van outlook, het is nu niet meer mogenlijk, misschien is een patch?

06-03-07 15:12:09 - Quote! - @Raptorial
Raptorial
Senior lid

WMRindex: 350
OTindex: 401
Wnplts: Empel
Als je MSN Messenger gebruikt en een nieuw ontvangen Hotmailbericht via MSN Messenger wilt openen, dan opent de inbox altijd met Internet Explorer. Je kunt dit verhelpen door een plugin te downloaden. Je moet daarvoor wel Messenger Plus 3.0 gebruiken. Download vervolgens Stuffplug. Let op: bij het installeren zie je een install ID. Je moet deze code invullen op de website van Stuffplug.com (bij Validation key). Klik op generate en je ontvangt een nieuwe code. Deze code moet je tijdens het installeren in het vakje onder de install ID invullen. Tijdens de installatie kun je allerlei opties aanvinken. Vink in ieder geval 'Open Hotmail Inbox in default browser' aan en het probleem is verholpen.

Oja en install msn plus niet met sponsors goed lezen!

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven