hr
jaargang -23 - laatste artikel 19-4 18:00 - 74423 artikelen - nu online 37 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


games & computers - games & computers - games & computers


1 [2]

Hasta la Vista, Babe

30-01-07 14:17:02 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Quote Ikke:
3. Zo'n ventje bij microsoft heeft laatst gezegd: "We don't need to optimize our code, the users' computers are fast enough anyway"... Met de achterliggende gedachte: "en als de computers niet snel genoeg zijn, dan upgraden ze hun hardware wel"

4. Dat is controle, niet met een GUI halfslachtig 'n paar dingen customizen (voor de schijn)

5. Onze eigen Neelie Kroes doet niks anders meer


Je eerste opmerking is natuurlijk twijfelachtig. Ook linux is onderhevig aan bload!

Ga je kijken naar bijvoorbeeld NetBSD dan vinden veel mensen het niet meer zo leuk - leuk als "oh, mijn troetelding doet het niet" - en daar ligt ook de basis.

De Linux Kernel groeid omdat er steeds meer zinlooszooi op de markt komt die door NON-Linux gebruikers zo graag ondersteund moet worden.

Hoe dan ook.

Als je echt Unix wilt leren
Dan moet je naar de Oude Unix gaan..
de SCO Unix of misschien ook Minix.
Of probeer eens NetBSD - al is deze behoorlijk lief.
En OpenBSD voor een uitdaging.

Met Minix kun je echt tot de kern komen van Unix - kaal - Spartaans - effectief.. maar geen handje-leiding.

*BSD is eigenlijk geen oerUNIX meer - maar als je kijkt naar de Genealogie van UNIX - ik zoek even - dat snap je wel waarom.

30-01-07 14:18:10 - Quote! - @Ikke
Ikke
Oudgediende


WMRindex: 888
OTindex: 29.466
S
Quote Kpuc:
Ikke, stelling, jij maakt een fantastische lekkere worst, zoals Vocking bijvoorbeeld. Ben jij dan van zins om Jan en alleman dat recept te geven? Nottttttttttt.


Tuurlijk wel... Als mensen mijn recept willen en kunnen verbeteren moeten ze die vrijheid krijgen.

En nu ga je 't argument aanvoeren: "maar dan verdien je er zelf niks aan"

Dat is onzin, kijk maar naar Red Hat, Novell, Mandriva, Linspire etc..

30-01-07 14:19:01 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Nahh, mijn recept als het zo een succesnummer is, dat krijg je echt niet, wel de basis maar de finesse is mine :P

30-01-07 14:20:53 - Quote! - @Ikke
Ikke
Oudgediende


WMRindex: 888
OTindex: 29.466
S
Windows heeft als functie om microsnot winst te bezorgen...

Linux heeft als doel 't best bedenkbare besturingssysteem te worden...

30-01-07 14:21:32 - Quote! - @Jivebunny
Jivebunny
oud moderator


WMRindex: 2.033
OTindex: 2.918
T
Als reactie op heraux' stukje:

En dat is gewoon precies het hele debacle hier met die operating systems...

De 1 houd van spartaans met meesterlijke controle etc. De elite computergebruiker.

De ander is een behoorlijk elite computergebruiker maar wil nog wel een paar gemakjes.

En weer een ander is iemand die niet teveel tijd kwijt wil zijn aan het meta-werken bij het computergebruik en daar graag een aantal zaken voor opoffert.

Herken jij de verschillende operatingsystemen?

Overigens in dat artikel vindt ik het grappig dat de auteur die lui van Microsoft beschuldigd van hypocrisie (tegenspraak) in bepaalde artikelen en vervolgens in de FAQ zelf moet toegeven dat ie geen Vista draait bij een bepaalde vraag en vervolgens vraagt of anderen dat misschien kunnen bevestigen of uitzoeken... Ja hallo... dikke l*l drie bier...

Beste stuurlui staan altijd aan wal.
Kijk er zijn heus wel een aantal punten waarin je zeker wel gelijk hebt, maar ik vind het nogal puberaal zoals je je tegen MS afzet...

30-01-07 14:23:40 - Quote! - @Ikke
Ikke
Oudgediende


WMRindex: 888
OTindex: 29.466
S
Lees dit ook eens

Ik zet me niet af tegen Microsoft alleen.. Ik zet me af tegen alle bedrijven die gesloten software produceren. En bedrijven die absolute controle willen hebben (middels digital restrictions management en treacherous computing en zo)...

Toevallig zit Microsoft daar ook bij.

30-01-07 14:29:36 - Quote! - @Jivebunny
Jivebunny
oud moderator


WMRindex: 2.033
OTindex: 2.918
T
En die bedrijven zetten zich af tegen users die absolute controle over hun code willen hebben...

Ach ja, het is allemaal in the eye of the beholder. Nogmaals, ieder zo zijn ding, voor mij houdt dat in dat ik gewoon lekker bij XP Pro blijf en misschien een keer naar Linux ga kijken als ik er de tijd voor heb ooit. Ik heb die luxe helaas niet meer zolas ik dat eerst wel had. Alles moet snel en marktconform gedaan worden, met als gevolg dat dat 9 van de 10 keer, de MS manier of weg betreft. Dat is voor mij nou eenmaal zo, en verder is het voor mij vechten tegen de bierkaai.

Ik vind het moedig dat er nog mensen zijnd ie het proberen, maar tevens heb ik zelf zoiets van, ach joh laat toch... Als jij het niet wil gebruiken, doe je dat toch niet?

Wat dat betreft komt het uiteindelijk toch allemaal neer op wat Kpuc al eerder zei: Als jij een geweldig recept hebt voor een bepaald gerecht (uit het oogpunt van een echte chef ;)), doe jij toch ook je best om te zorgen dat anderen die niet weten te bemachtigen?

30-01-07 14:33:12 - Quote! - @Ikke
Ikke
Oudgediende


WMRindex: 888
OTindex: 29.466
S
't maakt me uiteindelijk niet uit of je windows gebruikt of niet. 't is alleen belangrijk dat je je er bewust van bent dat er een keuze is... Als ik op straat zou gaan staan en mensen zou vragen 'wat is linux/BSD/mac?' zouden de meeste mensen mij raar aan kijken van 'waar heeft hij 't nou weer over'. Microsoft is in mijn ogen zijn klantgerichtheid verloren, omdat ze ervanuit gaan dat klanten klanten blijven (dat klopt voor 't grotoste gedeelte ook, doordat mensen niet weten dat er alternatieven zijn). Concurrentie is goed voor zowel microsoft als linux, het stimuleert beide groepen om zich volledig op de gebruiker te richten

Zolang mensen bewust kiezen voor windows vind ik 't niet zo erg (ze stimuleren er wel drm en zo mee, mja..), maar 't is niet goed om te zien dat mensen zich niet bewust zijn van hun keuze

30-01-07 14:38:43 - Quote! - @Jivebunny
Jivebunny
oud moderator


WMRindex: 2.033
OTindex: 2.918
T
Dan zou ik graag een recentelijk voorbeeld ter hande nemen uit de spelletjeswereld.

Het verhaal Nintendo misschien bekend?
Na de NES (8bits); "och dat komt wel goed, wij zijn de beste, de enige!"
Na de SNES; "Zie je wel, ik had gelijk! Domme schapen zijn die consumenten!"
Na de N64: "Oh shit, de concurrenten hebben onze klanten gestolen... hoe zou dat toch komen...?"
Na de Gamecube: "Oh mijn god, we hebben stilgestaan na de SNES... ze komen niet eens meer terug... Tijd voor iets innovatiefs!!!"

De rest van het verhaal zal de tijd ons doen leren... maaruh...

Hoogmoed komt voor de val. Ik zie Microsoft nog wel een keer vallen. Het is alleen maar een kwestie van wanneer. Misschien met vista? Misschien duurt het nog even?

De mensen die de uiteindelijke val teweeg kunnen of zullen brengen van Microsoft, zijn tevens ook de mensen die zich goed bewust zijn van hun keuzes op computergebied. Zij zijn vaak ook tevens de gebruikers die vervolgens de inhoud/content voor de rest van de kudde gaan creëren... Zij zijn de kunstenaars van de computersamenleving. Zij bepalen uiteindelijk of Microsoft zal vallen of niet...

denk ik.

Ach ja :) Zolang er maar gepraat en gediscussieerd wordt. En niet gegeneraliseerd of met meningen, die gepresenteerd worden als feiten, wordt gesmeten...

Zoals ik al eerder aangaf in het andere topic, ik kies zelf zeker niet voor Vista, de enige reden voor mij zelf zou Directx10 zijn, wat stiekem toch d.m.v. misbruik van een industrie-standaard voor mijn aankoop zorgt.

Daarnaast zal mijn werkomgeving grotendeels bepalen of ik wel of niet met Vista op professioneel niveau om zal moeten gaan.

Maar persoonlijk hou ik het sowieso nog een hele tijd op XP, en misschien als ik een keer de tijd vind en heb, Linux.

30-01-07 14:41:12 - Quote! - @Ikke
Ikke
Oudgediende


WMRindex: 888
OTindex: 29.466
S
Microsoft moet eens een stapje terug doen en kijken naar waar ze in godsnaam mee bezig zijn...

Ze moeten weer klantgericht leren denken

31-01-07 09:45:51 - Quote! - @Jivebunny
Jivebunny
oud moderator


WMRindex: 2.033
OTindex: 2.918
T
Ennnnn Vista is alweer gekraakt :P

Klik
Nou ja, de DRM in ieder geval ;)

03-02-07 15:16:46 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
ik heb vista geprobeerd en kzal is ff al die punten opsommen en er wat van zeggen ofzo :P

Quote:
1. Vanaf 129 euro (de prijs van de upgrade naar de eenvoudigste versie van Vista) krijgt de computerbezitter een ‘nieuwe’ pc met een fris behangetje, meer bedieningsgemak en een betere beveiliging tegen internetgespuis.


VANAF 129 euro.. dan heb je ook wel gelijk de versie die niemand wilt..
en dan komt dan nog bij waarom betalen als er gratis (betere) alternatieven zijn.. waar helaas bijna niemand van weet.. (ubuntu stuurt jou zelfs gratis een legale cd.. of 10..)

Quote:
2. Vista bewaart steeds de vorige versie van elk bestand dat de gebruiker wijzigt of weggooit. Tot nu toe konden die alleen worden gered met software van derden.


hoezee vista verneukt je schijfruimte..
nee nou eigenlijk doet die dat niet.. je moet dat eerst instellen enzo.. iets wat de meeste gebruikers waarschijnlijk niet eens weten of kunnen dus k kan dit niet als een pluspunt zien..
de gebruikers die dit willlen en snappen gebruiken toch al jaren andere programma's waar ze waarschijnlijk niet vanaf stappen omdat ze eraan gewend zijn ofzo

Quote:
3. Nooit meer zoeken naar bestanden in zee van duizenden documenten, mp3’s, video’s, bewaarde webpagina’s en spreadsheets. Elk venster in de Windows Verkenner heeft zijn eigen zoekscherm.


pff.. XP had dat ook.. elk ander OS dat ik heb geprobeerd had dat ook..
gewoon instellen..
of "Ctrl+F" werkt ook altijd..

Quote:
4. Computers zijn stroomvreters. Vista is in een ‘slaapstand’ te brengen, waarbij het energieverbruik tot een minimum beperkt wordt maar een pc wel onmiddellijk weer valt te gebruiken als de gebruiker verder wil werken. Ideaal voor laptops, waarvan de accu’s vaak maar een paar uur meegaan. Windows XP kende al een slaapstand, maar die was alles behalve functioneel.


1 van de zovelen mislukte XP functies waar schaamteloos niet eens een patch voor is uitgekomen kan je niet als een voordeel geven voor iets waar je minstens 129 eurie voor moet betalen
elk linux OS dat ik geprobeerd heb had dit ook.. en werkend.. en gratis..

Quote:
5. Vista is uitgerust met DirectX versie 10, technologie die helpt nog fraaiere beelden op het beeldscherm te zetten. Vooral gamers krijgen een nog betere spelervaringen – mits hun spellen geschikt zijn voor Vista.


ALS de spellen geschikt zijn idd.. dit duurt nog wel minstens 3 jaar heb ik gelezen..
dan moet je ook nog wel een DirectX 10 videokaart hebben waar er op het moment 1 of 2 van beschikbaar zijn en die kosten rond de 600 eurie..
zal ook nog wel paar jaar duren voor dat er een betaalbare videokaart is met DirectX 10..
misschien wel een voordeel maar voorlopig nog niet..

Quote:
6. Vista-gebruikers kunnen nu snelkoppelingen maken naar hun meest gebruikte mappen, die steeds in de linkerbalk van de Verkenner zijn terug te vinden.


snelkoppelingen zijn in XP ook te maken..
en "favorieten" is ook al vrij oud nieuws..
het enige verschil is waar de "favorieten" te zien zijn..
ik weet zeker dat er genoeg alternatieven zijn die dit ook kunnen..
ik heb ubuntu met nautilus en daar heb ik dit ook.. alweer niets nieuws dus..

Quote:
7. Het programma BitLocker maakt met een wachtwoord de bestanden op harde schijven onleesbaar voor onbevoegden. Als een schootcomputer in verkeerde handen valt, kan met de inhoud in elk geval niks worden uitgespookt. (Alleen beschikbaar in Vista Ultimate en Enterprise).


is in XP ook al beschikbaar.. alleen moet je dat ff activeren ofzo.. en daar heet het gewoon encryptie..
komt nog bij als mensen het echt willen kunnen ze dit systeem wel 'kraken' t duurt alleen ff..

Quote:
8. Makkelijker navigeren tussen open vensters en programma’s. Flip3D zet alle vensters in een overzichtelijk rijtje. Daarna kan de gebruiker er door heen ‘lopen’, als in een soort carrousel. Hij kan ook met zijn muis over de taakbalk zweven. Vista toont dan een mini-preview van een open venster of toepassing.


Alt+Tab.. werkt in elk OS en is al heel oud.. alleen vista heeft het er nu leuk uit laten zien
de thumbnails zijn wel nieuw volgens mij.. of iig ik heb die nog nergens gezien.. misschien dat mac ze heeft maar dat weet ik niet

Quote:
9. De software laat zich razendsnel installeren op een computer. Dat is vooral een pre voor gebruikers die graag om de zo veel tijd hun pc eens lekker opruimen.


LEUGENS!
ik ging vista installeren en je kan dan rustig ff een goeie (lange) film kijken en de setup is dan nog steeds bezig..
de setup duurde rond de 1,5 uur bij mij.. en ik heb dan nog een redelijk snelle computer..

Quote:
10. ReadyBoost is een klein programmaatje dat Vista op oudere computers met weinig geheugen snel helpt op te starten. Hiervoor hoeft de gebruiker alleen een usb-stick met flink wat opslaggeheugen (1 Gb) in zijn pc te steken. (361)


ja.. leuk.. je kan ook gewoon een gratis OS nemen die niet allemaal onzin in je geheugen wil laden.. hoef je ook geen usb stick te kopen
weet niet of "ReadyBoost" gratis is maar microschoft kennende zal het wel niet..

TIEN REDENEN OM VISTA IN DE WINKEL TE LATEN

Quote:
1. Windows XP voldoet prima. Vista doet niet meer dan de meeste gebruikers nu al met XP doen.


idd!
sterker nog op wat eyecandy na (wat gekgenoeg niet eens bij de voordelen stond) is er niets nieuws..

Quote:
2. Een deel van de verbeteringen in Vista is ook al toe te passen in XP. Installeer daarvoor de Internet Explorer 7-browser op de pc, Live Messenger 8.1. (voorheen MSN Messenger) en Media Player 11. Widgets worden ook aangeboden door Yahoo en Google.


*kuch* ja als je die als "verbeteringen" ziet kan je dat idd doen..
je kan ook firefox gebruiken met mercury messenger en VLC..
http://www.getfirefox.com/
http://www.mercury.to/
http://www.videolan.org/

allemaal gratis en minstens 10x beter dan de microschoft producten..

Quote:
3. Vista stelt stevige eisen aan een computer. Sommige oude hardware zal niet meer of niet meer goed werken in het nieuwe systeem. Upgraden kost geld.


amen.

Quote:
4. Vista is behoorlijk prijzig. De goedkoopste upgrade, Vista Home Basic, vanaf Windows XP kost 129 euro. De volle nieuwprijs is 279 euro. De Basic-versie mist het mooie nieuwe behang van Vista.


sterker nog de Vista Ultimate (vista met alle functies) kost 549 eurie..
en dit is dan nog maar voor 1 pc te gebruiken.. legaal gezien
Quote:
5. Voor lang niet alle bestaande hardware, zoals printers en videokaarten, zijn al nieuwe stuurbestanden gemaakt. Geluidskaarten die onder Windows XP gebruik maakten van technologie om surround-geluid (in 3D) te produceren, werken onder Vista niet meer.


dit klopt.. 'gelukkig' heeft microschoft een paar 'alternatieve' drivers geschreven die zoals te verwachten zwaar verneukt werken
het word zelfs nog leuker want ik ben 2 dagen bezig geweest om mijn netwerk kaart werkend te krijgen en toen ik eindelijk internet had waren de meeste drivers niet eens te installeren door die geweldige 'alternatieve' drivers omdat de 'alternatieve' drivers van microschoft een hoger build nummer haddden.. lang leve de keuzevrijheid van windows

komt ook nog bij dat veel drivers en software lang op zich zal laten wachten aangezien ook vista closed source is en microschoft niets vrijgeeft om bedrijven te helpen met goedwerkende drivers en programma's

oh en EAX ofzo wat op veel geluidskaarten zat voor leuk dolby geluid enzo werkt niet meer en zal ook niet meer werken.. kan je weer een nieuwe geluidskaart kopen over 2 jaar als er een nieuwe methode is gevonden voor goed geluid via de geluidskaart

Quote:
6. Ook lang niet alle oude software werkt onder Vista. Gebruikers moeten wachten óf en wanneer ontwikkelaars updates zullen uitbrengen – en of ze daarvoor geld gaan vragen.


ja zoals ik hierboven al zei dit kan vrij lang duren ben ik bang..

Quote:
7. Het programma Gebruikersaccountbeheer vraagt bij iedere wijziging, hoe klein ook, of de gebruiker het wel zeker weet. De waarschuwingen zijn uit te zetten, maar dan is de gebruiker weer aan de goden overgeleverd.


gruwelijk irritant!
bij elke installatie word dat minimaal 1x gevraagd..
bij een instellings wijziging ook..
en als je het uitzet (wat nog best wel ff zoeken is) dan komt elke paar minuten zo'n leuk ballonnetje rechts onderin jou ff vertelle dat t uit sta en dat t niet slim is etc etc.. ook staat er dan non stop een irritant rood icoontje rechts onderin..

Quote:
8. Vista is voorzien van een stevige vorm van digital rights management, technologie die het onbevoegd kopiëren van cd’s en dvd’s moet tegengaan. Als platen- en filmmakers daarom vragen zijn sommige producten niet meer af te spelen op Vista-computers.


dit oh zo geweldige systeem heeft het zelfs voor elkaar dat een groot gedeelte van de muziek industrie er tegen is..
en vaak als je dan een liedje koopt op internet ofzo dan word het alsnog geblokkeerd..
komt ook nog bij dat dit je pc vrij langsaam maakt met media bestanden afspelen of downloaden..

Quote:
9. Gebruikers mogen een exemplaar van Vista nog maar op twee pc’s installeren. Windows XP kon vier keer op een andere computer worden geďnstalleerd. (P.S. Microsoft heeft de voorwaarden inmiddels versoepeld.)


ja.. een nieuwe pc is goedkoper dan vista.. en dat moet je dan nog voor elke pc kopen ook.. (vista ultimate 549 eurie.. nieuwe pc kan je al hebben voor 249 ofzo)

Quote:
10. Vista heet veiliger te zijn, maar kan nog steeds niet zonder hulp van extra software – geleverd door Microsoft of een concurrent. Sommige onderdelen zoals de ingebouwde firewall zijn of beperkt in functie of moeilijk te bedienen.


Vista is op het moment veiliger dat moet ik toegeven
maar het is een kwestie van tijd voor hackers zich gaan focussen op vista ipv op xp..
simpelweg omdat er nu (te) weinig gebruikers zijn met vista en dat vinden ze de moeite niet waard..
gelijk hebben ze dacht ik zo.. waarom moeilijk doen terwijl het makkelijk en beter kan
maar dit valt te verwaarlozen aangezien als iedereen overstapt op vista dan komt daar de focus te liggen en word dat dus ook zoiezo wel gehackt.. met of zonder extra beveiligings programma's.. conclusie ik vond Vista gewoon zwaar kut!
enige pluspunt vond ik de leuke eyecandy en inkball (leuk nieuw spelletje)
maar gelukkig voor mij is de eyecandy van Vista achterhaald
zoals je bij deze filmpjes van linux kan zien

http://video.google.com/videoplay?docid=-3032529813511573118&q=looking+glass
http://video.google.com/videoplay?docid=-7587965514994593432&q=compiz
http://video.google.com/videoplay?docid=-3085800747013767131&q=linux
http://video.google.com/videoplay?docid=6313613059572588466&q=linux
http://video.google.com/videoplay?docid=-98028813836294561&q=Akamaru
http://video.google.com/videoplay?docid=8469816405464433885&q=Akamaru
http://video.google.com/videoplay?docid=-7561978179372324739&q=linux

20-02-07 12:05:11 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S

20-02-07 15:48:40 - Quote! - @Tukka
Tukka
finalist MPPV 06

WMRindex: 292
OTindex: 954
I'll be back...

20-02-07 15:50:27 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Viezta, wat moet je ermee? Weer tig servicepacks en kritieke beveiligingsupdates downloaden? Sodeknetter toch op ermee, neem w2k.

20-02-07 17:35:31 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
KPuc - ik heb jaren met W2K gewerkt - nu weer - maar ik ga toch terug naar XP - Windows 2000 is okidoki.. maar ik iets werkt beter in XP - als je maar weet welke diensten je moet elimineren.

20-02-07 22:00:12 - Quote! - @Ikke
Ikke
Oudgediende


WMRindex: 888
OTindex: 29.466
S
@Nizzle: Heb 2 filmpjes op m'n compu staan...

1tje is de installatie van 'n javascript-debugger in Vista, de andere van een javascript-debugger in MacOS X

't eerste filmpje is 30Mb groot, 't laatste 1Mb...

In 't eerste filmpje moest de maker 60 (!) keer op 'yes' klikken bij 'are you sure' dialoogvensters

20-02-07 22:12:56 - Quote! - @bartman
bartman
Senior lid

WMRindex: 272
OTindex: 422
Wnplts: Boxtel
T S
staan die ook op google video of youtube?

20-02-07 22:14:41 - Quote! - @Ikke
Ikke
Oudgediende


WMRindex: 888
OTindex: 29.466
S
Quote bartman:
staan die ook op google video of youtube?


Geen id, zal straks even kijken

21-02-07 12:44:54 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
@Ikke
is het ook nog dezelfde javascript debugger? :P

21-02-07 14:40:53 - Quote! - @Hoskeu
Hoskeu
Erelid


WMRindex: 276
OTindex: 5.455
Quote Ikke:

..........
In 't eerste filmpje moest de maker 60 (!) keer op 'yes' klikken bij 'are you sure' dialoogvensters


Gaan op die manier mensen een "are you sure" waarschuwing nog serieus nemen??...
Kan je ze dan niet beter helemaal weg laten of alleen als het echt systeem kritieke dingen zijn??... of is alles bij viesta systeem kritiek??...

21-02-07 18:12:40 - Quote! - @Ikke
Ikke
Oudgediende


WMRindex: 888
OTindex: 29.466
S
Quote Nizzle:
@Ikke
is het ook nog dezelfde javascript debugger? :P


Nee dat niet

Quote Hoskeu:
Quote Ikke:

..........
In 't eerste filmpje moest de maker 60 (!) keer op 'yes' klikken bij 'are you sure' dialoogvensters


Gaan op die manier mensen een "are you sure" waarschuwing nog serieus nemen??...
Kan je ze dan niet beter helemaal weg laten of alleen als het echt systeem kritieke dingen zijn??... of is alles bij viesta systeem kritiek??...


Op 'n gegeven moment lezen mensen de bevestigingen inderdaad niet meer, en toen ging 't systeem kapot

21-02-07 18:14:35 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
dat viel me ook wel op bij windows lees je die warnings niet eens omdah ze voor elke bullshit kome dus je klik wel op ok of ja ofzo..

en die ene keer dat ik ze op ubuntu tegenkom dan check k wel ff waar t voor is :P

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 [2]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven