hr
jaargang -23 - laatste artikel 28-3 18:00 - 74300 artikelen - nu online 12 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


games & computers - games & computers - games & computers


1 2 [3]

Gamers aanwezig

10-01-07 14:14:53 - Quote! - @Lab Rat
Lab Rat
Senior lid


WMRindex: 573
OTindex: 521
wow dat valt me niks tegen zoals jij het brengt.
ik ben hardcore ps2 fan en wacht dus met smart op de ps3.
maar ik heb altijd een zwak gehad voor Nintendo (getuige mijn verzameling) en in het speciaal voor Zelda.
Ik zit er sterk over te denken om toch eerst de Wii aan te schaffen voor Zelda.
Het enige wat me toen tegen hield was de beperkte keus van release games en de beeldkwaliteit.
ik wou daarom weten of de movement echt realtime was.
dat weet ik nu,thnx.
als je nog meer hebt vertel maar,vind top om over games en consoles te praten en ervaringen uit te wisslen

10-01-07 19:58:53 - Quote! - @macfreak
macfreak
Erelid


WMRindex: 535
OTindex: 2.168
S
als ik 's morgens mijn mac uit de slaapstand haal om unreal te gaan spelen, vervolgens op school spellen gaan spelen onder de saaie lessen, als ik weer thuis kom eventjes huiswerk ga maken en dan weer verder gaan met gamen is dat dan genoeg om me aan te melden?

als dat nog niet genoeg is moet ik het nog maar even hebben over de vakanties

10-01-07 20:31:44 - Quote! - @Stevie
Stevie
Senior lid

WMRindex: 381
OTindex: 769
Wnplts: Culemborg
S
ik ben tegenwoordig weer bezig met counter-strike 1.5 te spelen, wel steamless en extreme edition uiteraard 8). Ik zit al weer in een clan :D. Verslavend spel is t...

10-01-07 20:32:35 - Quote! - @Mmore
Mmore
Administrator


WMRindex: 1.439
OTindex: 15.022
is dat gratis? ;) Counterstrike heb ik nooit echt begrepen :P Te veel versie's 8-)

Ik game veel.. Denk ik.. Alle 'hits' van 2006 in elk geval wel gespeeld.

10-01-07 20:36:46 - Quote! - @Stevie
Stevie
Senior lid

WMRindex: 381
OTindex: 769
Wnplts: Culemborg
S
nou, als je zorgt dat je half-life van iemand kopieerd, serial haal je van internet, counter-strike 1.5 kun je gewoon legaal downloaden, en de extreme steamless edition patch is volledig legaal en maakt het spel veel mooier. Het is ontwikkeld zodat je geen steam meer nodig hebt om t te spelen. Het is echt een GEWELDIG spel.

Noem is een paar hits uit 2006 :)

Ik vond toch wel de beste hitman:blood money en Splinter Cell Double Agent. Oblivion was ook heel gaaf.

07-03-07 13:25:44 - Quote! - @El_Freako9
El_Freako9
Lid

WMRindex: 0
OTindex: 101
Wnplts: Bolsward (
ik ben niet zoŽn gamer.. maar heb wel een paar honderd in huis voor verschillende systemen

commodore 64 : bijna 1000 discs met kopies en tientallen originele cassettes en diskettes
MSX-2: Metal Gear! en nog wat konami spellen op cartridge en wat diskettes
SEGA Megadrive: Battletech, Sonic, en nog een stuk of 20 cartridges waaronder paperboy en Ecco the dolphin
Sony Playstation: 100+ originele spellen waaronder Metal Gear Solid, Gran Turismo, Warcraft 2,Command & Conquer
PS2: Dead or Alive, Halflife, Quake2, Duke Nukem 3d,GTA, Final Fantasy serie
Pc: X-COM (Ufo: enemey unknown)1/2, carrier command, Elite, monkey island, Mechwarrior 2, Mechcommander gold, Unreal Tournament
Mac:Mechwarrior 2,Falcon 4.0,Warcraft 2/3,Unreal Tournament, Total Annihilation,Unreal Tournament 2003, Simcity 2000

en dit is nog maar een kleine greep

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 [3]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven