hr
jaargang -23 - laatste artikel 19-4 08:00 - 74418 artikelen - nu online 37 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


games & computers - games & computers - games & computers


1 [2] 3

Gamers aanwezig

09-01-07 16:52:42
Tovenaar
Erelid

WMRindex: 370
OTindex: 3.459
Ik heb mijn hele leven een pc gehad. :) Geen console.

Edit: Wel een 2-kleuren gameboy, maar die tel ik niet mee, daar heb ik ook niet zo vaak op gespeeld.

10-01-07 10:18:40
ratm
Lid

WMRindex: 14
OTindex: 51
apart

10-01-07 11:16:44
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Battlefield Demo Wake was een openbaring - al die mensen en al dat gestunt.. mijn systeem is een beetje achter.. maar dadelijk toch nog eens proberen.. of het werkt..

10-01-07 11:37:16
Lab Rat
Senior lid


WMRindex: 573
OTindex: 521
Zijn hier ook nog consolegamers aanwezig?????

10-01-07 11:40:49
Slicky
Erelid


WMRindex: 697
OTindex: 1.759
Ik heb een PS2, een xbox, een oude PS ennuh... verder nog een gameboy (de koelkast editie) gameboy color pocket en een DS. Ik had nog een NES, maar die is toen kapot gegaan (of het spel was kapot, we hadden er maar 1) en toen is ie volgens mij bij het grof vuil gezet door mijn ouders :(

10-01-07 11:44:21
Lab Rat
Senior lid


WMRindex: 573
OTindex: 521
heb zelf oa de Nintendo gameboy, 8 bit, 32 bit, 64 bit.
en op de 64 Bit zijn 2 van de vetste spellen ooit verschenen.
De moeder van alle adventure/free roaming is Zelda-Ocarina Of Time
En de moeder van alle FPS James Bond-Golden Eye:ja:P

Wat is jouw mening Slicky?

10-01-07 11:48:30
Slicky
Erelid


WMRindex: 697
OTindex: 1.759
Golden Eye was een juweeltje. En het was nog met multiplayer ook!!

Ik zou eigenlijk alle Zelda's een keer willen spelen...

10-01-07 12:01:45
Lab Rat
Senior lid


WMRindex: 573
OTindex: 521
Golden eye is idd de shooter onder de shooters.
Hele nachten met vrienden zitten multiplayeren:P8O.

Wat is nu op dit moment jou game nieuw of oud?
Ik ben fan van EA games w.o NFS en FIFA.
And last but not least GTA!!!!

10-01-07 12:08:36
Slicky
Erelid


WMRindex: 697
OTindex: 1.759
Ik ben vorige week weer begonnen met GTA: VC =P Is zeker wel leuk =) Maar gewoon om een beetje rond te kloten =P

Ik vind Golden Eye niet meer DE shooter onder de shooters. Er zijn er onderhand meerdere uit die geweldig zijn. Halo, onder andere.

Ik speel nu World Of Warcraft veel. Volgende week komt de expansion uit en ga ik met een vriend van me een nieuw poppetje beginnen van een nieuw ras. We gaan met een hele groep opnieuw beginnen op een nieuwe server, dus ik ben nu tijdelijk gestopt =P

Ik speel ook wel eens Ninjaman. Dat is een best klein flash spelletje, maar ontzettend pittig.

Meestal ga ik bij een vriend ook Warcraft 3 mutliplayer doen ofzo, dat is ook leuk =)

Zelf vind ik sportgames niet echt leuk, eerlijk gezegd. Als je dan zonodig een sport wil doen, doe het dan in het echt, denk ik dan. Maar je kunt moeilijk een auto jatten en hoertjes neerknuppelen natuurlijk =P

10-01-07 12:13:15
Lab Rat
Senior lid


WMRindex: 573
OTindex: 521
Ik bedoel dat Goldeneye de shooter is waar het allemaal mee begonnen is.
Killzone is ook heel heel heel erg vet (nederlands product!!!)
GTA S.A moet je ook spelen,erug vet.
WoW e.d zijn echt geen spellen voor mij,heb er veel over gelezen en gezien,ziet er heel erg mooi uit maar niks voor mij.

De laatste regel heb je gedeeltelijk gelijk,maar zoals NFS & FIFA is super om met vrienden te spelen.

10-01-07 12:28:03
Slicky
Erelid


WMRindex: 697
OTindex: 1.759
Saints Row is trouwens ook heel erg vermakelijk =D Voer een paar cheats in dat de auto's allemaal recht op jou af komen, je een pimp cane hebt en een rocketlauncher, misschien wat granaatjes, en de lol kan beginnen! Elke keer dat je dood bent gaat de controller naar de volgende persoon.
Zo hebben wij nieuwjaar gevierd, en het was echt lachen wat er allemaal gebeurde =P

10-01-07 12:36:51
Lab Rat
Senior lid


WMRindex: 573
OTindex: 521
is SR nu beter qua gameplay dan GTA?

10-01-07 12:38:51
Lab Rat
Senior lid


WMRindex: 573
OTindex: 521
doen wij met GTA ook zoveel mogelijk sterren en zo lang mogelijk doorspelen,dood = volgende speler

10-01-07 12:38:58
Slicky
Erelid


WMRindex: 697
OTindex: 1.759
Hmm... dat weet ik niet. Ik heb SR niet echt uitvoerig gespeeld. Maar het heeft zeker wel potentie.

10-01-07 12:40:52
Lab Rat
Senior lid


WMRindex: 573
OTindex: 521
wat lache is in GTA VC is de TANK 8):ja:P:D(6).
DESTRUCTION!!!!!

10-01-07 13:32:14
Slicky
Erelid


WMRindex: 697
OTindex: 1.759
Ja, hij gaat alleen zo langzaam...

10-01-07 13:37:19
Lab Rat
Senior lid


WMRindex: 573
OTindex: 521
Tip: draai de loop naar achteren en begin te schieten,ondertussen gewoon gassen en blijven schieten,zo snel heb je nog nooit met die tank gescheurd.

10-01-07 13:41:53
Slicky
Erelid


WMRindex: 697
OTindex: 1.759
jawel. Als je dan ook nog de dodo car cheat gebruikt kun je als je het onder de knie hebt helemaal tot over de hoogste gebouwen vliegen. Of er doorheen.

10-01-07 13:44:13
Lab Rat
Senior lid


WMRindex: 573
OTindex: 521
klopt,alleen jaamer dat je niet met de tank over het water kan

10-01-07 13:46:20
Jivebunny
oud moderator


WMRindex: 2.033
OTindex: 2.918
T
Hele leven PC gehad, tot voor kort dan toch maar een console aangeschaft uit irritatie van het constant moeten upgraden van de hardware om de nieuwste games een beetje te kunnen spelen. Ben ik toch gewoon compleet het tegenovergestelde daarvan gaan doen door een Nintendo wii te kopen die het van de gameplay moet hebben :P

Ik zal wel een hardware burnout hebben of zo :) Als ik meer cash had, was ik vrolijk op de oude weg doorgegaan denk ik :P

Maar tot nu toe ben ik uiterst tevreden over de Wii.

10-01-07 13:47:25
Lab Rat
Senior lid


WMRindex: 573
OTindex: 521
hoe speelt de wii,is het te doen....?

10-01-07 13:52:46
Jivebunny
oud moderator


WMRindex: 2.033
OTindex: 2.918
T
is wat te doen? Een spelletje spelen? uiterst goed :D

Ik heb wat meer specifieke informatie nodig omtrent jou vraag :) Zoals bijvoorbeeld: is een FPS shooter goed speelbaar op de Wii o.i.d. :D


10-01-07 13:56:04
Lab Rat
Senior lid


WMRindex: 573
OTindex: 521
ja sorry,idd vage vraagstelling.
ik bedoelde idd de handling van de controler of nunchuk(?) t.o de gewone controller.
de reactie tijd, precisie enzo

10-01-07 13:56:19
Lab Rat
Senior lid


WMRindex: 573
OTindex: 521
voor race en fps ja

10-01-07 14:06:31
Jivebunny
oud moderator


WMRindex: 2.033
OTindex: 2.918
T
reactietijd van de controller is best wel aardig, maar hangt ook weer van het spel af. Ik merk bij Zelda dat het richten een lichte vertraging heeft ten opzichte van andere spellen zoals rayman raving rabbits. Dat is eigenlijk ook het enige wat ik op te merken heb over de controller wat als negatief gezien mag worden.

Voor de rest vind ik het echt ultra geschikt. De nunchuk is niks op aan te merken. Handig, fijn, direct. Misschien een heel klein minpuntje is dat de nunchuk niet draadloos is t.o.v. de controller (wiimote).

De Wiimote zelf is lekker zuinig met batterijengebruik (dat verraste me behoorlijk) Ik kan denk ik een goede 100 uur nonstop met dat ding aan de gang voordat ik de batterijen hoef op te laden. Ook reageert het hele motionsensing gebeuren zeer goed.

Wat betreft de console zelf: Klein, stijlvol, en makkelijk in gebruik.

Veel genoemde minpunt is toch wel de wat verouderde hardware op audiovisueel gebied. Het is dat ik gelukkig een aantal hele goede spellen erbij heb weten te halen, anders zou ik me daar wel aan ergeren.

Hetgeen wat nu nog echt ontbreekt op dit moment voor de Wii zijn de grote aantallen topgames.

Zelda is weer een super geslaagde game, ook al was ie origineel voor de gamecube gemaakt en ontwikkelt. Rayman Raving Rabbits is best aardig, en Wii Sports is echt goed.

De rest vond ik niet bijster interessant.

Gevaarlijke voor deze console is wel weer dat deze het van de firstparty ontwikkelaars moet hebben en dat bedrijven als Ubisoft en EA nog niet veel spectaculairs hebben laten zien.

1 ding moet me nog van het hart: De backwards compatibiliteit van de Wii is ook zeer goed. Kan gewoon gamecube discs erin douwen en de Virtual Console is fijn voor die goeie oude spelletjes.

Ik verveel me in ieder geval nog niet met dit apparaat.

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 [2] 3

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven