hr
jaargang -23 - laatste artikel 23-4 18:00 - 74444 artikelen - nu online 42 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


[1]

Die smerige dief van een

18-08-08 12:33:27 - Quote! - @Kpuc
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Rouvoet. Die kerel moet uit het kabinet, althans, dat is de mening van onze fijne luitjes van de PVV. O ja, maar als we dan zo gaan beginnen ken ik er ook nog eentje, Wilde Geert heeft in zijn blond verleden ooit eens geblowd, goh, eruit die kerel, aanpakken die zware drugscrimineel 8)

18-08-08 12:35:45 - Quote! - @Zwelgje
Zwelgje
Erelid


WMRindex: 236
OTindex: 3.863
T
wat mij betreft mag het hele kabinet het land uitgezet worden... (6)

beloven alles, maar doen niets anders dan onze centjes vangen en in hun zak steken!

18-08-08 12:41:33 - Quote! - @Kpuc
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Het is toch te zot voor woorden dat omtrent een kinderdiefstalletje iemand zo hard wordt aangepakt door een stel racisten :r

18-08-08 16:51:21 - Quote! - @Mmore
Mmore
Administrator


WMRindex: 1.439
OTindex: 15.022
Wat heeft het te maken met de PVV Kpuc?

Voor zover ik kan zine is vooral zijn eigen partij er boos over:

Quote:
Zowel de fractie als het partijbestuur van de ChristenUnie zijn geschokt door de onthullingen van Rouvoet. Voor aanstaande donderdag heeft de partij een spoedzitting georganiseerd waar Rouvoet de onthullingen over zijn verleden dient te verantwoorden. “Door deze uitlatingen heeft de geloofwaardigheid van de minister een ernstige deuk opgelopen”, aldus fractievoorzitter Arie Slob. “Niet alleen heeft hij in zijn vroege jeugd een diefstal gepleegd, ook heeft hij jarenlang over de ware toedracht van dit incident gelogen. Hiermede heeft hij het achtste en negende van de Tien Geboden met voeten getreden (Exodus 20: 15,16) en geeft hij een slecht voorbeeld voor de toch al zieltogende jeugd.
:+

18-08-08 18:47:28 - Quote! - @Pluppel
Pluppel
Oudgediende


WMRindex: 2.068
OTindex: 13.920
S
Zo zeg, meteen de doodstraf!:|
En de anderen hebben zoiets nooit gedaan? Nee?..:|
Mefkes:|

18-08-08 18:48:58 - Quote! - @Giovanni
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
Kpuc dat is een grap. Niet serieus nemen dus. 8)


18-08-08 19:17:20 - Quote! - @Relpa
Relpa
Oudgediende


WMRindex: 3.482
OTindex: 10.385
S
@Gio, komt de laatste jaren wel érg veel voor in alle denkbare situaties :?

*Iemand trekt bv. JOUW goede naam in twijfel met allerlei verdachtmakingen, en als je je er over opwindt zegt men: 'Geintje' 8)

Of dat nu in't dagelijks leven op straat gebeurd of via het 'web' met een verwijzing naar een 'satirische site', het blijft verwerpelijk :r

Ik denk dat Kpuc zich dáár ook over opwindt, dát soort 'wan-gedrag'

*Als je maar genoeg modder gooit blijft er allicht wat 'plakken' noemt men dat* :S

Voor de goede orde: 'Ik ben absoluut géén Rouvoet-fan, en óók niet blij met de club die nu in Den Haag de lakens uitdeelt' :nee :r

18-08-08 21:41:53 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
ondergrondse gevoelens - re-sentiment

dat zijn ideeën en overtuigingen die door veel mensen niet publiekelijk worden gezegt.. alleen als er een voortrekker is.. iemand die op eens zulke dingen durft te benoemen.. dan lokt dat de zwakkere (vind ik) uit om dingen te zeggen die normaal on-uitgesproken blijven..

ansich (germanisme) is dat geen probleem en kan verlichtend zijn - maar zodra het onderdeel wordt van een z.g.n hoger plan - een politieke motivatie or movement - dan is er stront aan de knikker.

Alweer nog nix an het handje - maar als dit ongemodereerde volging krijgt en een plaats in het denken en doen van niet direct betrokkenen in de politiek - een re-sentimentele stroming van handelen en ethos -DAN - dan is het moeilijk te vermijden of te normaliseren - of beter - om er een redelijkheid tegen te werpen - een kritische blik - dan heeft die kleine groep een infectie veroorzaakt in het algemeen denken.

Dat is wat in 1939 ook is gebeurt.. de grote massa verdooft en verlamd - de democratie verzwakt en ontheemt - kropen gestalten uit de diepte en infecteerde het gezonde verstand.

Van een politiek ideaal werd een religie.

24-08-08 00:20:28 - Quote! - @De Paus
De Paus
Oudgediende


WMRindex: 13.493
OTindex: 19.461
S
Wie zonder zonde is, werpe de eerste steen.
Dus mensen, doe eens normaal en blaas een kleine jeugdzonde niet op tot een affaire.
Wat zei wijlen Herman Brood ook alweer? Maak van uw scheet geen donderslag.

24-08-08 20:24:37 - Quote! - @Davh11
Davh11
Oudgediende

WMRindex: 2.175
OTindex: 6.417
Wnplts:  
Quote Rouvoet:
“Ik waande mij al veilig toen ik de supermarkt verliet, totdat ik ineens een grote hand in mijn kraag voelde. De hand trok mij mee naar het kantoor van de filiaalchef, waar ik voor mijn gevoel uren verbleef. Toen verscheen de wijkagent, die mij naar huis bracht. Daar kreeg ik van mijn vader een pak slaag met de riem, waarna ik een week nauwelijks kon zitten.”


aldus zijn verhaal tegen de journalist.

24-08-08 20:26:37 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Quote:
Rouvoet gaf toe in 1971 als 9-jarige een reep chocolade te hebben gestolen in een supermarkt in zijn toenmalige woonplaats Hilversum.

wat een onzin om daarvoor zo'n ophef te maken 8O dat doen wel meer kinderen, moeten die dan ook allemaal verboden worden om hoge functies te hebben? :?
Ik ben het helemaal met De Paus eens :ja

24-08-08 21:46:41 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Ik fietste ooit zonder licht..
ik kwam toen in aanraking met
Justitie!

25-08-08 06:08:46 - Quote! - @gwcbakker
gwcbakker
Oudgediende


WMRindex: 7.126
OTindex: 2.741
Quote De Paus:
...
Wat zei wijlen Herman Brood ook alweer? Maak van uw scheet geen donderslag.
OOOOhhh was dat Herman! :D

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven