hr
jaargang -23 - laatste artikel 26-4 14:00 - 74454 artikelen - nu online 30 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


1 [2]

Veranderen van Artikel 1

29-01-08 12:51:46 - Quote! - @Tovernaar
Tovernaar
Wilders zegt dat hij alles vanuit de wet: vrijheids van meningsuiting.

Men zegt dat hij discrimineert. Maar is volgens de wet mag je je mening geven. Dit is wat hij doet. Hij trekt alles over deze wet.

Hij peddelt tussen deze 2 wetten door, en is vrij om te gaan en staan waar hij wil. Want niemand weet precies waar de grens is. Hij leeft om te provoceren.

Edit: Hij laat werkelijk zien hoe bagger de wetgeving wel niet in elkaar zit.

30-01-08 06:52:03 - Quote! - @RonHee
RonHee
Oudgediende


WMRindex: 10.567
OTindex: 4.662
Vrijheid van menigsuiting is een groot recht in dit land.
Maar dat wil niet zeggen dat men anderen mag beledigen of discrimineren door gedane uitlatingen.
En ik denk dat GW daar nog heel wat in te leren heeft.

30-01-08 09:00:53 - Quote! - @stormzoeker
stormzoeker
Erelid


WMRindex: 2.784
OTindex: 1.845
@Tovernaar
Hij peddelt nergens tussendoor. Dit uitschot is gewoon bezig om willens en wetens een ramkoers uit te zetten met het uitdragen van zijn ideeen. En het ergste is dat er hele volksstammen achteraan lopen. Wilders heeft zijn geschiedenisboekjes goed gelezen. De idioten die achter hem aanlopen moeten hun huiswerk nog maar eens doen.

@RonHee
Dit figuur hoeft niets meer te leren. Hij weet precies wat hij doet en zolang hij daar succes mee heeft zal hij doorgaan.

Vroeger mocht je in dit land nog zeggen dat ze een dergelijk figuur af zouden moeten schieten. Iedereen snapte wat je bedoelde. Als ik nu roep dat ze Wilders wat mij betreft mogen afschieten, dan heb ik een probleem. En toch... kunnen we ergens gokken op de tijd dat het duurt voordat iemand dat echt gaat proberen? Scheelt weer in de kosten van beveiliging en zo. En het wordt weer een stuk rustiger, kunnen we ons weer bezig houden met serieuze zaken in dit land (a)

30-01-08 09:19:21 - Quote! - @RonHee
RonHee
Oudgediende


WMRindex: 10.567
OTindex: 4.662
@ Stormzoeker: hehe, ook iemand die inziet dat het 1 grote farce is wat die Wilders uitvoert.
Kost ons als belastingbetaler alleen maar geld.
Kunnen we hem het land niet uitgooien?

30-01-08 09:21:23 - Quote! - @Tovernaar
Tovernaar
@stormzoeker: Hij peddelt er wel tussen door. En zijn ideeën worden geaccepteerd omdat hij aanhangers heeft, simpel. Hij is niet de enige hoor.

30-01-08 09:27:33 - Quote! - @stormzoeker
stormzoeker
Erelid


WMRindex: 2.784
OTindex: 1.845
Tovernaar
Hij heeft aanhangers omdat hij het onderbuikgevoel van de gemiddelde stadsmongool prima aanvoelt. En daar speelt hij prima op in ter meerdere eer en glorie van zichzelf.
Deze man is levensgevaarlijk, als je dat niet inziet dan mankeert er iets aan je beoordelingsvermogen.

30-01-08 09:32:08 - Quote! - @Kpuc
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Noem mij eens 1 punt waarmee Wilders daadwerkelijk enige waarde aan dit land wil toevoegen? Het enige wat de schat kan is afgeven op de Islam, meer zit er niet in, meer zal er ook nooit uit hem komen.

30-01-08 09:39:24 - Quote! - @stormzoeker
stormzoeker
Erelid


WMRindex: 2.784
OTindex: 1.845
@Musketier4real
Zijn kapsel telt niet mee zeker (a)?

30-01-08 09:41:50 - Quote! - @Kpuc
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
@Storm. Nahh, volgens Artikel 1 mag hij zich belachelijk maken 8)

30-01-08 11:29:35 - Quote! - @RonHee
RonHee
Oudgediende


WMRindex: 10.567
OTindex: 4.662
De enige waarde die hij toevoegt is dat belachelijke kapsel, voor de rest is het een hoop bla-bla.
Maar als ik als NL-er prat moet gaan op dat kapsel, dan knap ik toch behoorlijk af.
Btw, wordt het ook niet eens tijd dat Bea zich een andere coupe laat aanmeten?

30-01-08 11:55:08 - Quote! - @stormzoeker
stormzoeker
Erelid


WMRindex: 2.784
OTindex: 1.845
Heren, met dat kapsel is tie niet te missen :P

30-01-08 15:49:13 - Quote! - @Tovernaar
Tovernaar
Quote stormzoeker:
Tovernaar
Hij heeft aanhangers omdat hij het onderbuikgevoel van de gemiddelde stadsmongool prima aanvoelt. En daar speelt hij prima op in ter meerdere eer en glorie van zichzelf.
Deze man is levensgevaarlijk, als je dat niet inziet dan mankeert er iets aan je beoordelingsvermogen.
Ja, dat klopt. Ik heb nooit gezegd dat hij niet levensgevaarlijk is. Maargoed, ik betwijfel of dat wel zo is. Ze moeten de wetgeving maar aanpassen en zich hier tegen wapenen als men het er niet mee eens is.

30-01-08 17:27:34 - Quote! - @stormzoeker
stormzoeker
Erelid


WMRindex: 2.784
OTindex: 1.845
Quote Tovernaar:
Ik heb nooit gezegd dat hij niet levensgevaarlijk is. Maargoed, ik betwijfel of dat wel zo is.

:P Dat is nou wat je noemt een politiek correcte uitspraak. Bij een zeker persoon in de leer geweest?

Als men de wetgeving zou aanpassen aan iedere gek die er rondloopt, dan loopt er binnenkort helemaal niemand meer rond.

Beter zou het zijn om Wilders himself eens stevig aan te pakken. De mogelijkheden zijn er, nu moet alleen Den Haag nog eens ballen tonen... Te beginnen met het opheffen van de beveiliging van dit stuk verdriet. Waarom moet de belastingbetaler (jij en ik dus) opdraaien voor het theater en zelfverheerlijking van dit figuur? Hij weet zelf drommels goed dat hij op het randje leeft. En toch stug doorgaan...

Als je uitspraken doet, moet je je niet gaan verschuilen. Dan sta je voor je uitspraken en dan aanvaard je dat gedane uitspraken gevolgen hebben.

Hij zaait haat en onbegrip, verschuilt zich achter zijn beveiliging en vind dat hij in zijn recht staat. Als iemand het waagt om iets te roepen richting Wilders dat ook maar een heel klein beetje op een bedreiging lijkt, dan mag je je verantwoorden voor de rechtbank. En dat vind ik op zijn zachtst gezegt nogal krom.

Wilders is een slappeling, heeft geen ruggegraat en is er op uit om mensen voor zijn karretje te spannen. En dat karretje heeft niets te maken met het welzijn van Nederland. Maar alles met de grootheidswaanzin van deze man.

Het is te hopen dat deze man nooit, maar dan ook nooit te veel te vertellen krijgt in de politiek.

30-01-08 22:11:26 - Quote! - @Tovernaar
Tovernaar
Hehe nee, liever niet inderdaad. ;)

"Als men de wetgeving zou aanpassen aan iedere gek die er rondloopt, dan loopt er binnenkort helemaal niemand meer rond."

Je hebt helemaal gelijk natuurlijk, maar toch probeert moet men via die regeling straffen. Anders houdt de overheid zich niet aan zijn eigen regels, en dat is natuurlijk helemaal taboe.

Zodra die film uitkomt, gaat er heel veel opschudding komen. Denk er maar eens aan hoe andere landen Nederland gaan bekijken.

Voorbeelden:

- 'Haha, die Wilders kan alles doen wat hij wil, de Nederlandse wetgeving is een lachtertje.'

- 'Haha, Nederland heeft ook een pedopartij.'

etc etc..

30-01-08 22:22:04 - Quote! - @RonHee
RonHee
Oudgediende


WMRindex: 10.567
OTindex: 4.662
@ Stormzoeker: Volledig eens met jouw betoog.
Kunnen we die gozer Wilders niet ergens dumpen in de Noordzee, kan ie altijd nog laten noteren dat ie is gestorven VOOR het vaderland.

30-01-08 23:06:52 - Quote! - @Tovernaar
Tovernaar
Ohja, en over die bescherming: Helaas heeft hij daar recht op.

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 [2]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven