hr
jaargang -23 - laatste artikel 26-4 08:00 - 74451 artikelen - nu online 22 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


[1]

Hoe zalt uitpakkenin Egypte...

12-02-11 07:28:21 - Quote! - @Relpa
Relpa
Oudgediende


WMRindex: 3.482
OTindex: 10.385
S
Het kan allekanten op daar maar voor de meest recente info: Al Jezeera

Ik heb me nog nooit zo idealistisch gevoeld als de afgelopen paar dagen, er ligt een GROTE kans maar gaat men die pakken ? :?

12-02-11 07:37:57 - Quote! - @Giovanni
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
Het leger heeft de feitelijke macht, dus het zal mij benieuwen.

12-02-11 07:41:21 - Quote! - @Relpa
Relpa
Oudgediende


WMRindex: 3.482
OTindex: 10.385
S
Men schijnt besloten te hebben de rommel op't plein op te gaan ruimen om morgen gewoon te kunnen gaan werken ok

Het zal allemaal afhangen van wie er in die 'raad van wijze mannen' komt te zitten, de 'gewone man' heeft vrij eenvoudige wensen gok ik.

Maar men heeft nu een machtig wapen in handen :ja :D

edit: wat ik me vooral afvraag is wat het gebeuren van gister zal doen met de mensen in bv. Iran of Algarije ? :?

Wie't weet mag't zeggen :)

12-02-11 07:55:00 - Quote! - @Giovanni
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
Als het het volk niet bevalt dat komen ze weer massaal naar het Tahrir plein. En dan ben ik toch wel benieuwd wat het leger dan gaat doen.

12-02-11 08:53:47 - Quote! - @ErikTeske
ErikTeske
Senior lid

WMRindex: 34
OTindex: 209
Wnplts: Velsen
Ik denk dat niet alleen in Egypte gaat gebeuren dit gaat in het hele islamitische landen gebeuren. Daarnaast wie krijg je dan aan de macht daar......

Want de Taliban zijn ze bang voor dat ze daar de macht hier en daar gaan overnemen. Maar aan de andere kant als mensen daar te sterk voor zijn dan kunnen ze dat weerstaan, en als dat dus gebeurt kleurt de toekomst toch erg roze

12-02-11 11:08:53 - Quote! - @ledi
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
Relpa, ik hoop ook vanuit de grond van mijn hart dat het goed zal uitpakken voor de mensen daar.
En ook dat het in andere landen waar dictators regeren, zal leiden tot verbetering van de leefomstandigheden.

12-02-11 20:14:25 - Quote! - @Relpa
Relpa
Oudgediende


WMRindex: 3.482
OTindex: 10.385
S
In de loop van vanmiddag heeft de 'Moslem-broederschap' al kenbaar gemaakt géén zitting te ambiëren in de "raad van 'trustees'" en naar het zich laat aanzien wil ook het leger een democratisch gekozen regering installeren,
Het groote vraagteken blijft voorlopig wanneer 'men' klaar zal zijn voor een algehele verkiezing aangezien alles (van grondwet tot 'noem maar op' ) nog gemaakt moet worden :?

*Ik blijf voorlo[pig hoopvol gestemd iig* :)

13-02-11 16:39:37 - Quote! - @Relpa
Relpa
Oudgediende


WMRindex: 3.482
OTindex: 10.385
S
Heel langzaam maar zeker gaan we goeie kant op daar :)

edit: The NewYork Times heeft een iets uitgebreider artikel[/url] :)

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven