hr
jaargang -23 - laatste artikel 23-4 18:00 - 74444 artikelen - nu online 17 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


[1] 2 3 4

Schandpaal

27-10-09 12:21:00
strekkie001
Senior lid


WMRindex: 594
OTindex: 312
S
Ik ga hier even iemand aan de schandpaal nagelen:

Quote:
Op 26-10 11:20 schreef rickhoogenband

beter een burger oorlog dan een 70% Moslim land.. en als hun een burger oorlog door starten laten ze alleen maar hun nultolerantie zien ;) zelf zijn te tolerant genoeg geweest onderhand.
(hoewel Wilders zijn opmerkingen soms iets te grof zijn, maar wel duidelijk)

Met vriendelijke groet,

Rick van den Hoogenband


Liever een burgeroorlog dan moslims...? 'nuff said.

Ik open dit topic alleen maar om eventuele wilders-stemmers de ogen te openen en van deze 'religie' af te stappen. Dat is Wilders namelijk. Er zijn in zijn geval maar 2 soorten mensen:

De ene soort lacht hem uit en wil hem uit de regering.

De andere soort aanbid hem en vind alles wat hij zegt geweldig.

Waar is de compromiscultuur onder de stemmers gebleven? Precies, dat kan bij wilders niet. Je kan geen enkele van zijn voorstellen combineren met iets normaals.

Dus als ook jij vind dat er een burgeroorlog moet komen, doe de wereld een plezier en blijf in de kelder van je mama zitten.

27-10-09 12:23:56
Seppz
Erelid


WMRindex: 606
OTindex: 976
S
Nee balkenende en Bos zijn stabiele factoren in de maatschappij:P

27-10-09 12:26:36
strekkie001
Senior lid


WMRindex: 594
OTindex: 312
S
haha dat wou ik ook niet zeggen :P :D ik heb sowieso weinig vertrouwen in regeringen... :(

maar een burgeroorlog? :nee

27-10-09 12:28:10
Seppz
Erelid


WMRindex: 606
OTindex: 976
S
Burgeroorlog zal er nooit van komen in de Nederland... Dat vinden ze niet leuk en het niet waard:P

27-10-09 12:29:54
strekkie001
Senior lid


WMRindex: 594
OTindex: 312
S
hahaha ik mag jou wel :P

ik hoop dat je gelijkt heb.

27-10-09 12:31:39
Seppz
Erelid


WMRindex: 606
OTindex: 976
S
Anders sta ik vooraan in de rij om voor mijn ideaal te vechten... Gebeurd er eindelijk eens iets in Nederland... De regering is mij veel te mak8)

27-10-09 13:57:46
wino
Senior lid

WMRindex: 438
OTindex: 274
Wnplts: Grolle!!
S
Naja burger oorlog of moslim land...
Laat ik het zo zeggen, ik heb niks tegen moslims maar zodra ze de islamitische wetgeving op mij zouden willen verplichten, kom ik toch echt wel in opstand :ja

En hoezo iemand aan een schandpaal nagelen omdat die een andere mening heeft als jou? (hoewel dit geen schand paal is) Er is niks mee om op te komen voor jou mening en manier van leven. :ja

27-10-09 17:24:13
strekkie001
Senior lid


WMRindex: 594
OTindex: 312
S
ik wil ook niet onder de sharia gaan leven, begrijp me goed. maar dit gaat te ver. en dat schandpaal is alleen maar om mn punt te maken.

Wat in dit berichtje word gezegd is geen mening. Het is racisme. Of moeten we de klu klux klan ook maar hun mening laten houden?

voor racisten/discriminatie is er geen plek op deze planeet. weg drmee. ik discrimineer racisten.

28-10-09 08:49:40
wino
Senior lid

WMRindex: 438
OTindex: 274
Wnplts: Grolle!!
S
@strekkie001: Ben ik neit echt met je eens. Zijn punt is dat hij niet wil dat Nederland een moslim land word en is daarvoor bereid te vechten, mocht het zover komen. Dat is hoe hij zich voelt. Dat vind ik geen racistme of discriminatie :ja

28-10-09 08:56:54
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Ofwel, Hollanders die dat van oorsprong ook zijn, wipt tot de vellen erbij hangen en vermenigvuldigt u, beknibbel niet op de kids maar wat meer op alle luxe artikelen wie u placht te aanbidden 8)

28-10-09 09:02:23
wino
Senior lid

WMRindex: 438
OTindex: 274
Wnplts: Grolle!!
S
Kpuc: Zodat er inverhouding minder Moslims komen :P Lijkt me een beetje onzinnig :P Zijn al te veel mensen in ons kleine landje (en op deze kleine planeet)

28-10-09 09:09:20
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Het is gewoon jammer dat twee religies de grote soep der genen dwarsbomen, ieder mens op zich is een stukje ster in t oneindige, waarom moeten ze dan altijd weer terugkomen op lomp gedrag en disharmonie?

28-10-09 09:25:36
wino
Senior lid

WMRindex: 438
OTindex: 274
Wnplts: Grolle!!
S
Kpuc: Twee religies? zeg maar gerust alle religies. Alleen zijn die wat minder dominant in Nederland :P Als religie uit de politiek blijft en iedereen gewoon elkaar laat leven zoals die wil zou er helemaal niks aan de hand zijn.

28-10-09 11:36:21
Tontje
Erelid


WMRindex: 1.232
OTindex: 1.130
Van Hoogenband gebruiken om Wilders aanhangers hun ogen te openen ? Ik vind dat een beetje raar eigenlijks :? nog raarder vind ik dat je Wilders een religie noemt, zijn alle fractieleiders dan religies maar die zijn wel goed omdat JIJ het meer met hun eens bent ?
De pvv krijgt wel mijn stem trouwens ik kan het steeds minder met de andere partijen vinden, dus kies ik maar voor de partij waarbij IK denk dat die het op moment en in de toekomst het beste voor Nederland is.

28-10-09 12:27:29
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
Wino schreef: iedereen gewoon elkaar laat leven zoals die wil zou er helemaal niks aan de hand zijn.
----------------
Nou nou 8) dan ga je wel uit van de goedheid van alle mensen. 8O

28-10-09 12:28:23
lentebriesje
Erelid


WMRindex: 930
OTindex: 3.308
S
7.2% van alle nederlanders is turk/marokaan/surinamer/anteliaan van 1e of 2e generatie.... (bron: Statline = CBS = Centraal Bureau Statistiek )

12.8 persoon vs 1 :)

der is geen f*cking probleem, de allochtonen nemen f*cking nederland niet over, zelfs als het in dit tempo doorgaat is er f*cking nog geen probleem in 2050...

c'mon mallebatjes, bange wezels, jullie maken er een selffulfilling prophecy van (google dat maar eens)

en wilders is slijpt de randjes nog een beetje bij en verergerd het zodat hij, als de trend doorzet, kan zeggen dat hij het altijd al zag aankomen...

DER IS NOG GEEN PROBLEEM, MAAK ER DAN OOK GEEN PROBLEEM VAN!!!!

uiteindelijk zullen de bange wezels precies krijgen waar ze zo bang voor zijn omdat het zulke bange wezels zijn,

ik zeg, wilders en aanhang deporteren naar Marokko :jeej




28-10-09 12:37:38
wino
Senior lid

WMRindex: 438
OTindex: 274
Wnplts: Grolle!!
S
@lentebriesje: Maar in bepaalde gebieden zoals in rotterdam waar 50% allochtoon is kan ik wel begrijpen dat mensen zich daar aan ergeren. :ja

28-10-09 12:41:11
Tontje
Erelid


WMRindex: 1.232
OTindex: 1.130
Quote lentebriesje:

DER IS NOG GEEN PROBLEEM

ik zeg, wilders en aanhang deporteren naar Marokko :jeej


Leuk dat je er bij zet dat er NOG geen probleem is.

Ik heb geen problemen met de Marokkanen in Marokko, over het algemeen vallen die wel reuze mee.
Mijn oom die aangetrouwd is komt uit marokko en volgt de islam, maar de manier waarop hij leeft is dag en nacht verschil met het schreeuwerige tuig dat zijn wil op anderen wil opleggen ten koste van iedereen die daar anders over denkt.

Vaak passen de marokkanen die hier zijn niet in nederland en in marokko zijn ze ook al lang niet meer welkom.

28-10-09 12:47:03
LocoOoho
Senior lid


WMRindex: 330
OTindex: 1.037
burgeroorlog nee, moslims nee
niet iedere moslim is het zelfde maar de opvallende moslims zijn de moslims die zichzelf als het topvolk zien en dat de rest eigenlijks maar dood moet, de ongelovigen..

28-10-09 13:18:01
lentebriesje
Erelid


WMRindex: 930
OTindex: 3.308
S
@Tontje
je trekt het uit verband,

er is nog geen probleem... als de trend zich voortzet en omdat het een selffulfilling prophecy is komt er wel een probleem... als je zegt, er is geen probleem en allochtonen een hand geeft en beetje open staat voor hun zal er ook nooit een probleem zijn....

als er een probleem komt heb je dat aan jou instelling te danken....

en als marokko niet gaat werken dan splitsen we de groep in 4en, deel naar marokko, antillen, turkije en naar suriname, opgeruimd :)

28-10-09 13:49:40
Tontje
Erelid


WMRindex: 1.232
OTindex: 1.130
Met je ogen dicht op het spoor gaan staan en dan verbaast gaan doen als je geraakt wordt door een trein.

Oftewel als je het probleem niet ziet is of komt het er ook niet 8-)

28-10-09 14:08:49
stormzoeker
Erelid


WMRindex: 2.784
OTindex: 1.845
Nederland als Christenland is nou ook niet bepaald een pareltje te noemen..... Als nou de christen- en moslimbroeders eens lekker mekaar de hersens gaan inslaan, dan heeft het merendeel van de Nederlanders eindelijk eens rust... De polder lijkt me wel geschikt om een plek speciaal voor dit doel vrij te maken. Kerken en moskeeën ombouwen tot sociale huurwoningen dan zijn we daar ook meteen mee geholpen :P

*mompelt iets over achterlijke figuren die in sprookjes geloven en daar meteen maar een oorlog over willen beginnen*

28-10-09 14:10:30
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Er is maar één sprookje en das leef en laat leven 8O Maar, het kan wel ;)

28-10-09 14:14:14
stormzoeker
Erelid


WMRindex: 2.784
OTindex: 1.845
Kpuc
Daarom doe ik ook niet mee ;) Als ze zo nodig willen knokken, dan graag zonder ondergetekende en niet voor mijn deur :P Ik ga ze in ieder geval niet tegen houden...


28-10-09 14:22:04
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Met woord en een beetje daadkracht krijg je veel gewonnen Storm *boink*

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1] 2 3 4

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven