hr
jaargang -23 - laatste artikel 20-4 16:00 - 74428 artikelen - nu online 24 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


[1]

Wilders en 10 miljoen moslims.

15-06-09 17:41:12 - Quote! - @Roflcopter
Roflcopter
Senior lid

WMRindex: 142
OTindex: 655
Een suggestie van Wilders is om 10 miljoen moslims Europa het land uit te gooien. Het eerste wat ik kan bedenken is: WTF?
Ik vond Wilders al onredelijk, maar door deze suggestie vind ik Wilders en de aanhangers die deze suggestie geloven een stelletje idioten.
Ten eerste bestaan er geen 10 miljoen criminele moslims in Europa. Het overgrote deel doet het prima in Europa, heeft een baan, zit op school en is gewoon goed in de maatschappij.
Ten tweede legt hij het nadruk op moslims.
Hij zegt helemaal niks over de andere Europeanen die crimineel zijn. Waarom die niet het land uit als hij bezig is?
En ten derde kan hij niet worden tegengesproken worden. Hij heeft dit niet gezegt in de parlement, maar ergens anders.
Dit vind ik laf.Zo.
Dat was het, dit moest er even uit.
Als iemand er iets op heeft aan te merken, je gaat je gang :)

15-06-09 19:15:33 - Quote! - @ledi
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
Kijk ook eenns bij Weblogs: 11.48 uur van Poekie.
Daar is al uitgebreid over GW gesproken.

15-06-09 20:20:38 - Quote! - @Dionos
Dionos
Oudgediende

WMRindex: 156
OTindex: 23.842
Quote Roflcopter:
Ten eerste bestaan er geen 10 miljoen criminele moslims in Europa.


Wie zegt dat ze crimineel moeten zijn?
Want jij zei het volgende:
Quote Roflcopter:
Een suggestie van Wilders is om 10 miljoen moslims Europa het land uit te gooien.


Ik zie nergens staan dat ze perse crimineel moeten zijn XD

Maarja, ik ben t er niet mee eens. en het lijkt me zowiezo niet haalbaar. Tenzij hij alleenheerser wordt ;)

15-06-09 20:25:43 - Quote! - @Kpuc
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Hoe heet die vroege vorm van Alzheimer ook al weer? Volgens mij heeft Geert daar wat last van, hij spreekt over tientallen miljoenen Moslims wie eruit zouden moeten in zijn visie. Wel, hoeveel Moslims zijn er in de hele eu? Zestig miljoen? Dat is een wilde gok, maar een reële gok. Op pvv.nl staat trouwens een verhelderend artikel, wel meer natuurlijk. :S

15-06-09 21:12:32 - Quote! - @Relpa
Relpa
Oudgediende


WMRindex: 3.482
OTindex: 10.385
S
Brat die luitjens weten zowiso niet wát ze nou precies willen :nee 8-)

Ze willen Europa de wet lezen maar de mensen van die flut-partij die zitting gaan nemen in't Eu-parlement hebben al gezegd overal tegen te stemmen :? *(

15-06-09 23:36:19 - Quote! - @Cee-N-Cee
Cee-N-Cee
Oudgediende


WMRindex: 1.300
OTindex: 15.343
S
@Relpa, ze kunnen alleen maar overal tegen stemmen, ze hebben niet de intelligentie om iets anders te doen.

16-06-09 12:17:27 - Quote! - @No_u
No_u
Senior lid

WMRindex: 348
OTindex: 477
Quote Relpa:

Ze willen Europa de wet lezen maar de mensen van die flut-partij die zitting gaan nemen in't Eu-parlement hebben al gezegd overal tegen te stemmen :? *(


Quote Cee-N-Cee:
@Relpa, ze kunnen alleen maar overal tegen stemmen, ze hebben niet de intelligentie om iets anders te doen.


En wie hebben er voor ze gestemd? Juist, Nederlanders. Geeft aan wat voor een onintelligent, onsympathiek en lichtelijk racistisch klootjesvolk we zijn. Ik schaam me diep als Nederlander zijnde.

16-06-09 18:24:10 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
GW is een socio-psychologische heat-pipe.

Ontmaskerd bij deze -

therapie: afkoelen, afborstelen, heatsink wissen en voorzien van vers koelpasta

16-06-09 18:28:43 - Quote! - @Kpuc
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Geert is lief en dient te worden geknuffeld, hij heeft dit zo gemist in zijn jeugd en is alleen maar getreiterd door "Marokkaantjes" omdat hij een keer op het schoolplein jankte bij zijn moeder om een knuffel.

16-06-09 18:45:00 - Quote! - @ledi
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
Op de wijs van "Moriaantje zo zwart als roet"....

Geertje Wilders zo blond als as
was laatst vreselijk in zijn sas
.
.
.
.
Wie weet hoe dit verder gaat? (6)

16-06-09 19:20:03 - Quote! - @Kpuc
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Ashes to ashes?

16-06-09 19:43:23 - Quote! - @ledi
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
Haha Kpuc :P
.
.
Geertje Wilders zo blond als as
was laatst vreselijk in zijn sas
Hij fabriceerde de film Fitna
en echt niemand deed hem dit na.

17-06-09 15:06:02 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Iedereen heeft aandacht nodig..

een aanspreek moment
luister oor

Je kunt het zo scherp maken
als je wilt..
komt het van twee kanten
zal iemand zich snijden
of prikken

17-06-09 16:12:54 - Quote! - @Cee-N-Cee
Cee-N-Cee
Oudgediende


WMRindex: 1.300
OTindex: 15.343
S
@No_u,

Tsja, kijk maar eens naar de tokkies, de telegraaf en elsevier lezers. En dan vooral de reacties die ze achterlaten bij de artikelen. Tenenkrommend en zo vreselijk simplistisch, alsof die gasten de aanknop op hun hersenen nooit hebben gevonden.

23-06-09 20:46:28 - Quote! - @Kpuc
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Compromis met Wilders?

Goed, zet dan inderdaad maar criminelen zonder een Nederlands paspoort, en die met een dubbel paspoort, uit bij feiten vanaf beroving met of zonder geweld, met of zonder bedreiging. Maar, verdubbel dan de straf voor Nederlandse criminelen vanaf voornoemde feiten.

23-06-09 21:01:28 - Quote! - @Moka
Moka
Lid

WMRindex: 23
OTindex: 8
Nederland is echt lang niet streng genoeg wat betreft straffen. Daarnaast zijn de mensen veel te bang om zelf op te treden tegen kleine crimineeltjes waardoor deze kinderen alleen maar doorgroeien tot criminelen.

Trouwens, een land hoort één cultuur te hebben en niet meerderen. Dan heb je te maken met verschillende normen en waarden die dus niet kunnen worden nageleefd. De opvoeding van bijvoorbeeld moslims en nederlanders verschilt enorm van elkaar, waardoor er vanzelfsprekend problemen ontstaan.

23-06-09 21:18:54 - Quote! - @alweerdood
alweerdood
winnaar PW 06


WMRindex: 852
OTindex: 5.796
Quote Moka:
Nederland is echt lang niet streng genoeg wat betreft straffen. Daarnaast zijn de mensen veel te bang om zelf op te treden tegen kleine crimineeltjes waardoor deze kinderen alleen maar doorgroeien tot criminelen.

Nederland is streng genoeg, kijk naar de VS, hoogste aantal mensen in de gevangenis(zowel absoluut als relatief). Nederland is goed, maar kan beter.

Quote Moka:

Trouwens, een land hoort één cultuur te hebben en niet meerderen. Dan heb je te maken met verschillende normen en waarden die dus niet kunnen worden nageleefd. De opvoeding van bijvoorbeeld moslims en nederlanders verschilt enorm van elkaar, waardoor er vanzelfsprekend problemen ontstaan.

Waar haal jij de veronderstelling vandaan dat 1 land 1 cultuur moet hebben? Verschillen in normen en waarden zullen er altijd zijn, dat houdt de mens scherp en zorgt voor ontwikkeling. De opvoeding van Marokkanen en Nederlands verschilt, maar je ziet dat in de 3e en 4e generatie, die er nu aankomt(kleinkinderen, en de kinderen daarvan), dat het steeds beter gaat, dat we niet meer langs en tegen elkaar leven, maar met elkaar. En kom op mensen, tot nu toe gaat het toch best goed in Nederland?

De meeste mensen hebben een baan, de meeste mensen leven redelijk tot goed; we hebben water, gas en electriciteit. Geweld en criminaliteit zal altijd blijven bestaan, slechts in een Brave New World niet, en als je dat wilt ben je pas écht dom..

23-06-09 21:37:44 - Quote! - @Kpuc
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Ik zou de heer Wilders eens willen uitnodigen op de school waar ik werk, en dat meen ik echt. Laat hij maar eens een ochtendje met mij en de Intern Begeleider aan de poort gaan gaan staan, nahh, drie poorten dus he, dan maken we een dagelijks rondje. Ik denk dat meneer Wilders dan ineens een heel andere kijk kan krijgen. Wat wel zal zijn is dat sommige mensen hem toch wel een beetje op een afgemeten manier zullen ontvangen, maar dat komt ook wel een beetje door de toon wie door hem zelf is gezet. Het is echt niet gek als je als hardwerkend mens zo in de zeik wordt gezet door iemand wie alleen maar hamert op extremisme, wat in Nederland zeer erg schijnt mee te vallen, op de standpunten van de PVV zelf na, dat dan weer wel. En weer hamert op hele families uitzetten, alleen vanwege een ontspoord kind. Dat is toch echt te leip voor woorden, zo zie ik het dan.

24-06-09 09:51:02 - Quote! - @No_u
No_u
Senior lid

WMRindex: 348
OTindex: 477
Quote Moka:

Trouwens, een land hoort één cultuur te hebben en niet meerderen. Dan heb je te maken met verschillende normen en waarden die dus niet kunnen worden nageleefd. De opvoeding van bijvoorbeeld moslims en nederlanders verschilt enorm van elkaar, waardoor er vanzelfsprekend problemen ontstaan.


vrij vertaald: ein folk, ein fuhrer?
:r:nee

24-06-09 20:28:40 - Quote! - @remy
remy
Senior lid


WMRindex: 308
OTindex: 373
S
een eerlijke wereld bestaat niet, bedenk wat er van de wereld zou worden zonder diefstal (lees: zonder banken, zonder prestigeprojecten, zonder een fietsenindustrie, zonder een glasindustrie)

de wereld kan niet zonder kleine criminaliteit.

24-06-09 20:39:00 - Quote! - @de Mexicaan
de Mexicaan
Oudgediende


WMRindex: 3.266
OTindex: 3.691
Misschien moeten dan ook alle Limburgers het land maar uit. Dat zijn toch ook een beetje rare en andere mensen. ;)

Wat moeten we trouwens aan met de Friezen. Ik heb er op zich niks tegen hoor, maar je verstaat ze niet en ze zijn zo stug als wat. Wegwezen :s

En dan de Drenten, die zijn erg op zichzelf en je hebt er niet veel aan. Uitzetten die lui :?

En als we dan toch bezig zijn, donder dan de Tukkers er ook meteen maar uit. De lui rijden alleen maar bezopen rond op hun motoren. :|

Braboos kunnen ook maar beter verkassen. Zuipen doen ze, en niets anders. :o

Aan Rotterdammers hebben we ook niet veel, ze importeren meer coke dan andere spullen, je hebt er alleen maar narigheid van. Ksst! :(

En die asociale Amsterdammers dan. Eruit! :@

Zo, dat ruimt lekker op. 8-)
Er blijft alleen niemand meer over om het leven interessant te maken.... Je kan je zelfs niet eens meer aan iemand ergeren.

24-06-09 20:40:18 - Quote! - @Pablo
Pablo
Oudgediende


WMRindex: 1.461
OTindex: 22.116
@Mexicaan, dan blijven de Utrechters mooi zitten 8)

24-06-09 20:40:54 - Quote! - @de Mexicaan
de Mexicaan
Oudgediende


WMRindex: 3.266
OTindex: 3.691
Oh ja, die was ik nog vergeten :P

24-06-09 22:08:38 - Quote! - @Crea
Crea
Junior lid

WMRindex: 0
OTindex: 7
Als je een G:Drunninger bent geef ik je gelijk

30-06-09 14:24:13 - Quote! - @deeese
deeese
Erelid


WMRindex: 2.776
OTindex: 1.242
in de randstad wonen toch alleen criminelen graaiers en profiteurs kunnen we het land ook wel uitzetten

(zijn we ook val alle mensen in uterecht af)

@Moka nederland heeft heel veel verschilende culturen

wil jij die cultuur in amsterdam verglijken met de cultuur van het oosten van onder de rivieren en van friesland.

zo is de cultuur van de grote stad heel anders dan van een kleine boeren gemeendschap


Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven