hr
jaargang -23 - laatste artikel 17-4 18:00 - 74411 artikelen - nu online 16 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


1 2 3 4 5 6 7 [8] 9

Europeese verkiezingen

05-06-09 07:46:51
Arya
Oudgediende


WMRindex: 746
OTindex: 40.038
het staat groot in de kranten: PVV heeft een enorme overwinning behaalt...

als hij een stoel had gekregen, had ik wat minder erg gevonden... maar VIER stoelen?

zeg alsjeblieft dat ze enorm verkeerd geteld hebben en het grootste gedeelte van de stemmen op de pvdd was ofzo... iets wat er qua naamop lijkt. zolang t wildes maar niet is :?

05-06-09 08:23:18
Invisible
Oudgediende


WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
Waarom niet? OMdat je vind dat iemand niet mag wijzen op het dictatoriale karakter van de islam en het discrimineren van hele groepen mensen die de standaard is in dat geloof?

MN van vrouwen snap ik niet dat ze niet willen zien wat hun positie wordt als de islamisering die nu al aan de gang is doorzet. Kan je niet meer luchtig gekleed over straat zonder aangevallen te mogen worden, zwemmen? vergeet het maar, handen schudden: ken je plek. etc.....

05-06-09 15:47:33
Isis-Nova
Senior lid


WMRindex: 757
OTindex: 381
Doe es ff niet zo napraten...boah!

05-06-09 15:53:16
pfft
Erelid


WMRindex: 647
OTindex: 1.017
@Invisible: Als het ooit zo ver mag komen dan heb ik zoiets van: ik richt een clubje op van getrainde mensen en dan zal ik die lui die alles veroorzaken vakkundig afschieten. Beter dit dan dat wat jij zegt. En geef me eens ongelijk.

05-06-09 16:05:30
deeese
Erelid


WMRindex: 2.776
OTindex: 1.242
Invisible

waarom niet? omdat wilders een vuile neo nazi is. hij probeert op de angsten van de mens te spelen. wat ongegrond is. er zijn mischien wel meer criminele marokanen dan nederlanders maar dit zijn echter wel voor lichtere vergrijpen.

ik heb persoonlijk bijfoorbeeld nog nooit gehoord van een pedofiele imaan of uberhaupt een pedofiele moslim. terwijl het in het cristendom heel veel voorkomt.

nu overtreedt wilders met zijn programa regelrecht de grondwet

namelijk onse grondwet begint met Artikel 1

Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.

nu is het eerste wat ik tegenkom wat een groep uit sluit het volgende

- Handhaving artikel 23 van de Grondwet (vrijheid van onderwijs), maar moratorium van 5 jaar op nieuwe islamitische scholen

dan mag jij mij uitleggen hoe je dit wil strijken met de grondwet

als er nu het woordt islamitsche niet had gestaan had ik het kunnen begrijpen maar waarom niet voor alle scholen als of moslims erger zijn dan cristenen

als het aan de gereformeerde kerken had gelegen hadden hier vrouwen ook lange rokken gedragen met zwarte kousen was seks voor het huwelijk weer strafbaar en staat op het niet geloven in god de doodstrag

05-06-09 16:29:02
FireStorm
Senior lid

WMRindex: 162
OTindex: 297
Goed gedaan PVV! :):ja Op naar de 2e kamer verkiezingen :D

05-06-09 18:38:46
pfft
Erelid


WMRindex: 647
OTindex: 1.017
@Deese: Dan kun je gelijk ongeveer alles wat uberhaupt in god gelooft opsluiten. Ik bedoel, de CU respecteert homo's niet eens. Werkelijk te belachelijk voor woorden dat die hier nog steeds rondlopen:@ En zo zijn er ook heus wel van die vieze imams en ander allochtoon EN atuochtoon tuig te vinden die met zulke dingen rondlopen. Als die nou eens weg zouden zijnO+

05-06-09 21:52:45
deeese
Erelid


WMRindex: 2.776
OTindex: 1.242
@pfft

dat klopt daarom ben ik ook tegen het geloof opzich maar ieder zijn eigen mening. dat iemand het niet mee eens is met homo's is tot daaraantoe zolang de de vrijheid van een ander mens niet in perken terwijl die niks verkeerd doet kan ik er mee leven.

dat is echter met wilders niet zo. die is het niet eens met wilders en perkt daarom alles wat hun hebben maar in. het begint met iets kleins en het eindigt in veetreinen naar de verbrandings ovens

05-06-09 21:56:24
pfft
Erelid


WMRindex: 647
OTindex: 1.017
Die vrijheid wordt niet ingeperkt omdat er genoeg mensen zijn die er anders over denken.

Nu is de PVV de uitzondering op de regel. Het is gewoon precies hetzelfde. En het zal nooit zo uit de hand lopen Deeese, er wordt dan echt wel ingegrepen. Als Wilders zo zou denken is het wel een heel ziek mannetje hja, maar dat doet ie nog niet echt. Het moet wel een geciviliseerde samenleving blijven:)

05-06-09 22:07:14
deeese
Erelid


WMRindex: 2.776
OTindex: 1.242
pfft dat zouden ze over adolf hitler ook in het begin toch kwam het er van met veels te veel doden

en waarom zou je je "partij programma" er zo op aanstellen dat je enkel de moslims buiten sluit en wanneer je de kans krijgt om het te doen vervolgens niet doen. onthoud wel dat wilders de enigste is die invloed heeft op de partij gezien hij als enigste de pvv is.

volgens wilders zijn moslims het kwaad om dus heen beschaafde samenleving te houden met je wel het kwaad uit roeien de moslims dus

ik vergelijk hem niet voor niks maar al te vaak met de adolf hitler

05-06-09 23:25:37
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
Quote pfft:
Deese: Dan kun je gelijk ongeveer alles wat uberhaupt in god gelooft opsluiten. Ik bedoel, de CU respecteert homo's niet eens. Werkelijk te belachelijk voor woorden dat die hier nog steeds rondlopen:@ En zo zijn er ook heus wel van die vieze imams en ander allochtoon EN atuochtoon tuig te vinden die met zulke dingen rondlopen. Als die nou eens weg zouden zijnO+


Geloof hoor je thuis te doen. Hoort niet thuis in de politiek of waar dan ook:nee

06-06-09 07:05:33
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
Analyse door Fokke & Sukke

afbeelding

06-06-09 10:20:42
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Arya, vier elektrische stoelen? 8)

06-06-09 10:34:04
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
De PVV is here to stay:|

Wen er maar vast aan.

06-06-09 11:23:00
Roflcopter
Senior lid

WMRindex: 142
OTindex: 655
Quote Kpuc:
Arya, vier elektrische stoelen? 8)

Ik hoop het 8)

06-06-09 11:24:28
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Gio, mocht dat stel racisten het ook in de landelijke politiek zo ver schoppen, dan ben ik weer weg uit dit land, geen haar op mijn hoofd wie er aan denkt om dat tuig te accepteren..

06-06-09 11:25:50
Roflcopter
Senior lid

WMRindex: 142
OTindex: 655
Kpuc, van wat ik weet is de CDA de enige andere politieke partij die het meest met de PVV wil samenwerken.

06-06-09 11:27:33
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Rofl, JP heeft al gezegd dat dit nooit zal gebeuren ;)

06-06-09 11:28:32
Roflcopter
Senior lid

WMRindex: 142
OTindex: 655
Gelukkig, dan wil niemand met de PVV samenwerken.

06-06-09 11:36:14
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
Kpuc de partij met de meeste stemmen zit niet altijd in de regering:)

En weg uit Nederland als de PVV het voor het zeggen krijgt? Ik dacht het niet, want ondanks dat het nu slechter gaat hebben wij het vergeleken met een hoop andere landen helemaal nog zo slecht niet:)

06-06-09 11:37:55
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Gio, met zulk tuig kan ik me niet verenigen, als de gemiddelde oetlul PVV blijft stemmen zegt me dat genoeg over het klimaat in dit land, achterbakse honden met valse tanden 8O

06-06-09 15:11:41
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
Partij Voor de Vrijheid? Partij van Geert Wilders zou een betere naam zijn:|

Klik doen

@Kpuc-Ik denk dat de tweede kamer ook meegewogen heeft. Dus proteststemmers:)

07-06-09 09:51:29
Invisible
Oudgediende


WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
PVV racistisch? Ik zou zeggen : doe je huiswerk eens. De Islam is geen ras en dus niet gebonden aan kleur.

PVV anti moslims: niet waar. Ze is anti de essentie van de Islam die discriminerend is en dictatoriaal. Die waarden heeft die botsen met onze grondwet en vrijheden. PVV wil die vrijheden waarborgen door de bedreiging ervan buiten de deur te houden. Over de manier waarop ze dat doen kan je twisten, maar de essentie erachter zou je toch moeten ondersteunen. Anders kan je net zo goed meteen de sharia invoeren en vrouwen weer gesluierd achter het aanrecht zetten.

Begrip en respect werkt alleen als BEIDE kanten dat willen opbrengen. Niet als het eenrichtingsverkeer is van politiek correcten.

En zo lang de gewone moslim hier weigert publiekelijk afstand te nemen van te nemen, wel massaal protesteert tegen cartoons, maar niet tegen de haat imams etc, wekken ze in de ogen van velen minimaal de verdenking op het eigenlijk eens te zijn met die radicalen.

Een grote protestdemonstratie van honderduizenden gematigden op het Malieveld tegen de terreur en achterstelling van vrouwen zou wat dat betreft een goede promotie zijn. Ik zie hem niet komen, helaas.

07-06-09 12:17:10
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766

07-06-09 12:22:07
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Woeii, de vinger op de beurse plek is perfect gelegd Gio _O_

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 5 6 7 [8] 9

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven