|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Kristian, en dan lees je overal te snel overheen en is dat zo ongeveer het enige wat je fout hebt gedaan?  Join the club  Sushi, NT met informatica, Spaans, Economie (is een verplicht 'keuzevak', staat alleen in een cluster -_-'), tekenen en wiskunde D  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
heeft iedereen wel eens last van toch? |
|
nietmeer
|
Ja inderdaad. Maar bij mij komt het vaak voor. Ik probeer er natuurlijk van alles aan te doen
@ThaSushi: NG?? Lekker lastig. Ik doe CM, heb ik nog geen moment spijt van gehad. |
|
Puck Oudgediende
|
Delenn, dat heb ik echt zo ongeveer bij elke toets  Ik heb al 2x (achter elkaar  Dom he  )een 9.9 voor een wiskundepw gehad omdat ik verkeerd had afgerond, neit gezien dat het op 1 decimaal moest en toen maar op 2 decimalen gedaan  |
|
nietmeer
|
met een 9,9 heb je niets te klagen denk ik zo... |
|
Sushi
Oudgediende
 WMRindex: 268 OTindex: 10.475
|
Wiskunde D kun je bij ons alleen als module doen..  |
|
Delenn
Oudgediende
 en die leraar zegt dan ook niet; ach, maakt het uit. je krijgt gewoon een 10? Deed mijn wiskundeleraar wel. ik had een toffe wiskundeleraar  |
|
Puck Oudgediende
|
Kristian,n ou, haal jij er maar eens een, dan weet je hoe stom het is  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
Quote Pablo: Sushi, probeer eens dit programma het is niet gratis maar je kan het 7 dagen lang gratis gebruiken doet et niet.. |
|
Delenn
Oudgediende
wiskunde D? |
|
Puck Oudgediende
|
Quote thaSushi: Wiskunde D kun je bij ons alleen als module doen..  Als wát  Delenn, nee, die van ons is wel aardig, maar té streng  |
|
nietmeer
|
Bij onze wiskundeleraar kun je om elk dom akkefietje gaan zeuren, krijg je soms nog wel wat punten voor ook... |
|
Delenn
Oudgediende
kijk als het voor je examen is ok, maar gewoon voor een toets dan maakt dat toch niet uit? beetje té streng hoor. |
|
nietmeer
|
Quote Puck: Kristian,n ou, haal jij er maar eens een, dan weet je hoe stom het is  In de tweede een keer gehad op Frans, dus ik spreek uit ervaring |
|
Delenn
Oudgediende
 zeuren om kleine dingen is leuk. Deed ik altijd bij m'n geschiedenisleraar; ging ik van een 6.7 naar een 9.3  |
|
Sushi
Oudgediende
|
@Andreesie, lukt het? @Puck, als een module.. dus maar een paar dingetjes uit wis.D erbij... |
|
nietmeer
|
@Delenn: Dat is wel héél erg extreem  |
|
Delenn
Oudgediende
als we het toch over stomme 9.9's hebben; ik had een keer een Frans luistertoets. ik had geen idee waar het over ging (zat er met m'n gedachten niet helemaal bij en buiten waren ze aan het heien:-  had ik een 9.9!  |
|
Delenn
Oudgediende
wat is wiskunde D? |
|
nietmeer
|
@Delenn: zulke toevalstreffers heb ik nou nooit. Wiskunde D is weer een soort wiskunde. weet niet waar het over gaat. |
|
Sushi
Oudgediende
|
@Delenn, daar ben ik nog niet helemaal achter  |
|
nietmeer
|
Neem wiskunde A, algebra etc. Best makkelijk. |
|
Puck Oudgediende
|
Dat is wiskunde voor nerds  Ikz al even opzoeken in het boekje  Maar Sushi, wat stom!  Dan zou ik echt naar een andere school gaan  Wij hebben wiskunde D met andere scholen samen  En nu kom ik weer met m'n vriendin van de basisschool ind e klas   |
|
Sushi
Oudgediende
|
Wiskunde A is veel te makkelijk  Ik wil er wel een beetje ´moeite voor moeten doen hoor  |
|
Delenn
Oudgediende
wij hadden alleen Wiskunde A1 en 2 en wiskunde B1 en 2. is het zo'n soort wiskunde of is het een onderdeel van? |
|