|
nietmeer
|
Quote delenn: lol@Kristian Hoe moet ik dit opvatten?  Welkom terug, Andreesie  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
klopt  maar dat duurt wel uren als je elk woord op wilt zoeken van een hele tekst. Met zo'n vertaalmachine krijg je wel een globaal beeld maar als je een goede vertaling wilt moet je daar ZEKER niet heengaan. 'k heb weleens voor de gein een tekst op zo'n site gezet van NL-->Engels-->japans-->engels-->spaans-->engels-->NL. het begon met iets over economie en het eindigde met iets over een draak...  |
|
Sushi
Oudgediende
 WMRindex: 268 OTindex: 10.475
|
Hai. is er iemand die een pdf bestand om kan zetten in iets anders? want ik heb nl ergens de uitwerking van nodig.. maar deze pc ondersteunt geen pdf  |
|
Delenn
Oudgediende
positief Kristian, je moet alles positief opvatten. hoi Andreesie  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
@Sushi: ik kan de tekst kopieren en in een word zetten als je wilt  |
|
nietmeer
|
@Delenn: gaaf wil ik ook eens proberen! @Delenn(2): positief opgevat, bedankt! |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Maar weetje, ik moet dus van Nederlands naar Spaans  Had laatst een leestoest (ik had het op de Spanjaarden na het beste gemaakt  En zelfs de Spanjaarden hadden maar 0.1/0.4 hoger  ) en die moet ik nu verbeteren  Maar ik weet niet wat 'ik ga naar de derde klas van het VWO' is  hmmhmmn la tercera clase de enseñanza secundaria preuniversitaria  |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
Sushi, probeer eens dit programma het is niet gratis maar je kan het 7 dagen lang gratis gebruiken |
|
Sushi
Oudgediende
|
|
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
ADODB.Field error '800a0bcd' Either BOF or EOF is True, or the current record has been deleted. Requested operation requires a current record. /_theme/EPN/index.asp, line 51 dit geeft de eerste  |
|
nietmeer
|
@Puck: ik heb nog liever Latijn dan Spaans, helaas heb ik geen van beiden  (emoticon geldt voor Latijn) Ah, die tekst snap ik een beetje (denk ik). Is het zoiets als: De derde klas van pre-universitair onderwijs? |
|
Pablo
Oudgediende
|
Ik ga volgend jaar ook Spaans studeren, lijkt me wel vet Latijn lijkt me echt veel irritanter, alhoewel je begrijpt dan wel al die latijnse spreekwoorden enzo |
|
Puck Oudgediende
|
Kristian, het staat er letterlijk boven  Maargoed  Pablo  Dus  Jij spreekt Spaans  |
|
Delenn
Oudgediende
de eerste begint bij mij met diagnostische toets, klopt dat? |
|
Sushi
Oudgediende
|
@Andreesie, owh.. uhm.. dan moet je op deze site de uitwerking van de Diagnostische toets hebben..  |
|
Delenn
Oudgediende
hij wil hem niet omzetten naar word bij mij  sorry |
|
Puck Oudgediende
|
Sushi, zijn jullie pas in hoofdstuk 7 dan  En zoiezo, ikd acht dat je in de 4e zat  Maargoed  |
|
nietmeer
|
@Puck: o, zag het niet staan hehe dom van mij. Maar goed, ik heb het wat kunnen afleiden. Ik ben best goed in de talen namelijk. |
|
Pablo
Oudgediende
|
Leerling in de derde klas op de middelbare school? |
|
Sushi
Oudgediende
|
@Puck, ik? in de vierde? nee.. volgend jaar  |
|
nietmeer
|
@Pablo: Wat is daar zo raar aan? Ik ben leerling in de vierde klas op de middelbare school |
|
Puck Oudgediende
|
Pablo, ik zit in de 3e klas  En dan dat ik zit in-stukje  Kristian, misschien moet jij eens goed leren lezen  Sushi, o dacht ik  Welk profiel ga je doen  Maar wij zijn in hoofdstuk 9  Dat is een poepiesaai hoofdstuk  Wiskunde A  |
|
Pablo
Oudgediende
|
Kristian Nee dat is de vertaling van dat Spaanse tekstje, niet gezien dat iemand anders 'm ook al had vertaald... |
|
nietmeer
|
@Puck: ik doe geen moeite meer. Al sinds de brugklas maak ik in (bijv) toetsen domme fouten doordat ik niet goed lees. Dus het is een fout die veel voorkomt bij mij... Welk profiel doe jij trouwens?? En wiskunde A is makkelijk hoor als je het begrijpt |
|
Sushi
Oudgediende
|
@Puck, NG met wis B, natuurkunde en management&organistie  jij dan? |
|