|
RonHee Oudgediende
 WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
@Relpa, zonder humor en zon ben je nergens meer.  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Hola, jullie vergeten iets cruciaals, baklava  |
|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
|
|
Kpuc Oudgediende
|
|
nietmeer
|
 Moggel allemaal  |
|
Kpuc Oudgediende
Cootje  Zo meid, rust in het kot of stuitert er al ene door de kamer heen? |
|
nietmeer
|
Hmm, die ligt nu net Oh mama van K3 te zingen in zijn bedje. Moet eerst even snel een bak koffie hebben voordat hij actief word  |
|
Relpa
Oudgediende
Ben nooit erg van de gebakjes en koekjes geweest Kpuc...  Maar zal zekers lekker zijn als je van zoet houdt   Morgen Cootje  *één sterk bakkie zwart goud*  |
|
nietmeer
|
|
|
Relpa
Oudgediende
Drink maar rap die tas koffie op meissie  Volgens mij had je een verkeerde url te pakken  *of 'k snap'm gewoon niet*  |
|
Kpuc Oudgediende
Cootje is nog wat wazig Relpa. Langs de weg, zit jij in Litouwen Relpa? Knuffie voor jou en Teun Cootje  |
|
nietmeer
|
Krijg link niet werkende, kijk maar even bovenaan mijn blog Relpa  Ga er nu even vandoor  |
|
Relpa
Oudgediende
 *als dat zou kunnen*  Maar ben ook nog niet écht wakker...zag eruit als Brabo-land vanmorgen, maar: 'who can tell' ?  |
|
Kpuc Oudgediende
Er is een stadje genaamd relpa  |
|
Relpa
Oudgediende
omg...daar zit ik de hele dag al...  *maar hierdoor kreeg Cootje de link niet werkend*  |
|
Kpuc Oudgediende
Ik denk het ook Relpa  Werd ook wel wat te zot soms, MMC vreet ook best wel wat de pc en verbinding bij de eerste klik  |
|
de Mexicaan
Oudgediende
 WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Ik heb ook een mini city  |
|
Relpa
Oudgediende
Maar ik wist nergens van Mex *en 7 inwoners al*  Grinnz,mooie Kpuc  (vraag me écht af wie'm geopend heeft)  |
|
Kpuc Oudgediende
Mex, als je in je bloguitleg of op den pp er een linkje naar geeft kunnen we wat huizen kraken Relpa, ik zag m ineens met zoeken op je nick  |
|
Relpa
Oudgediende
 Zou zomaar kunnen dat ik't zelf een keer gedaan heb zonder er erg in te hebben  Maar dan met m'n eigen 'nick'  NO WAY  Neujje  |
|
Kpuc Oudgediende
Grinzz, in een vlaag van te weinig shopska en de normale dosis rakia gedaan waarschijnlijk brat Mex, ik heb m al gevonden  |
|
RonHee Oudgediende
 WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
Wat hebben jullie toch met al die MMC's? Okay, het is leuk dat het bestaat en kan, maar verder houdt het voor mij ook op. Of ben ik nou een ouwe l*l? Ik zie er het nut en de humor niet van. |
|
Relpa
Oudgediende
Zou zomaar kunnen brat  *gekken en dwazen*... @RonHee, *eigenlijk een 'sociale' vorm van WhatPulse misschien ?  |
|
de Mexicaan
Oudgediende
 WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Ik zag het Kpuc. RonHee, ach het is een gekkigheidje, en klagen over het weer wordt ook wel eens saai. |
|
Kpuc Oudgediende
Pfeww, ik ga eerst eens een bammetje ritselen Net als whatpulse Ron, onzin zonder reden  |
|