|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Good for Joep..  Dat misgun je'm toch zeker niet ?  de boef  *maar eerst's ff wat te smikkelen regelen* |
|
RonHee Oudgediende
 WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
Voormalig Joego ben ik al geweest voordat Joego uit elkaar viel. Skopje en dergelijke plaatsen/streken toen Tito nog aan de macht was. Was een aangenaam land, nu is het wat minder tolerant ten opzichte van elkaar. Is wel jammer. |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Hij eet de buik maar vol, zolang m maar op de bak gaat zitten spetteren  |
|
Kpuc Oudgediende
Op naar het binnenland van Bulgarije dan maar, via het Rilski Monastir naar de bergen rond Plovdiv en zo een ritje naar Sluntse bryag  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Kpuc Mozilla nodigt je juist uit om itt firefox beta, een RC te gebruiken. Toch?  Als hij niet bevalt dan haal ik hem er gewoon weer af.  |
|
Kpuc Oudgediende
Ik heb m even ernaast gezet Gio maar zal m dus maar nog niet gebruiken, fireftp werkt er nog niet mee dus nee, ik heb nog wat geduld. En zoals het er uit ziet?  Ik denk zelfs dat ik het helemaal niet hoef, mij te IE-achtig. |
|
RonHee Oudgediende
 WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
Mexico lijkt mij ook wel wat, stukje Inca cultuur snuiven. (néé, géén Imca Marina cultuur) Of Zweden/Denemarken. Al lijkt Canada mij ook wel een optie. |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Kpuc ik blijf firefox gebruiken. Opera vind ik niks, IE is niks, Avant en Safari is hélemaal niks. Mijn favoriete add-on cooliris heeft alleen firefox, ook al is ie nu ff niet te gebruiken.  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Adblock plus doet het gelukkig wel. Ik haat die stomme reclame banners. De hele tijd dat geflits.  Ik ga stofzuigen. Tot straks.  |
|
de Mexicaan
Oudgediende
 WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
@RonHee: Mexico kan ik je echt aanraden, mooie combi van cultuur en strand. |
|
Kpuc Oudgediende
Ja oké Gio, ik geef FF zeker nooit op alleen nummer drie kan mij voorlopig mooi de boom in met al die vernieuwingen die tot nog toe alleen maar een ander uiterlijk laten zien  |
|
nietmeer
|
Goedemorgen allemaal  |
|
Kpuc Oudgediende
Smorgens Opie, Cootje en Teun  |
|
nietmeer
|
Moggel Kpuc  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Cootje?  |
|
TeunSr
Erelid
 WMRindex: 1.113 OTindex: 6.049
|
Ja, tis een wonder. Een vrije zaterdagochtend en alledrie wakker. Nou ja, wakker?  |
|
nietmeer
|
Hey Gio, ja inderdaad  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
 dan maar?  |
|
TeunSr
Erelid
 WMRindex: 1.113 OTindex: 6.049
|
@RonHee, Denemarken-Noorwegen is een mooie combibatie. |
|
Relpa
Oudgediende
Ook goeiemorgen Helmond  *boink* *Voorlopig nog geen paniek in de Fabriek*  |
|
nietmeer
|
Quote Giovanni:  dan maar?   is altijd lekker  Quote Relpa: Ook goeiemorgen Helmond  *boink* *Voorlopig nog geen paniek in de Fabriek*  Behaalde resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst Relpa  |
|
Relpa
Oudgediende
Maar wat binnen is is binnen Cootje  Dát nemen ze jullie niet meer af  |
|
nietmeer
|
Dat kan kloppen Relpa... Zoals ik het begrepen heb worden er vanmiddag een aantal analyses gedaan om te kijken of Teun morgen een procesbad moet gaan aflaten, reinigen en opnieuw aanmaken  Leuk vooruitzicht kan ik dat niet noemen.  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
*Cootje stevig knuffelt* Hmm de was is klaar. ff ophangen.  |
|
nietmeer
|
Kom je hier straks ook even de was doen? Er staat maar een klein beetje  |
|