|
Redrook Senior lid
 WMRindex: 136 OTindex: 1.341 S |
|
|
es-de-fles Erelid
 WMRindex: 163 OTindex: 9.283
|
khoop van wel ja, t gaat gelukkig stukken beter nu... heb het wel heet terwijl ik hier in mijn pyjama zit in een koude huiskamer  |
|
Redrook Senior lid
Dan moet je een deur open zetten ofzo.. of een ventilator naar beneden halen  |
|
es-de-fles Erelid
|
hmm, en het zometeen weer koud krijgen ckers  had ik gister ook, lag onder twee dekens, had het koud, kreeg het warm, dekens af, kreeg het weer koud, dekens over m heen, kreeg het weer warm, dekens er weer af en zo maar door...  |
|
Redrook Senior lid
MAar dan kun je hem toch uitzetten Booh ja daar had ik ook last van Moet je in het vervolg maar met 1 deken slapen  |
|
es-de-fles Erelid
|
heb k ook geprobeerd, was nog steeds hetzelfde, alleen had ik het eerder koud en later warm  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Pff, ik ga brood halen, verwacht je wel een lekkere Belgische mik in de kast, weer niks  |
|
es-de-fles Erelid
|
veel plezier met brood halen!  |
|
Redrook Senior lid
ow dat is wel vervelend .. naja dat hoort bij koorts he.. |
|
Redrook Senior lid
@ Später Kpuc @ Es.. maar het fijne is dat je niet naar school hoeft  |
|
es-de-fles Erelid
|
ja das wel zo  |
|
Redrook Senior lid
en de griep moet je altijd goed uitzieken! want anders komt het gewoon weer terug. |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
*Zet Heino op* |
|
es-de-fles Erelid
|
en das niet zo fijn... Heino?  |
|
RonHee Oudgediende
 WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
Jullie gelijk op een typefoutje van mij. Jannick, toch niet die cd met alle 17 missers van Heino? |
|
Redrook Senior lid
@ es Nee precies;) @ Jannick  ook hier @RonHee ik heb altijd gelijk xD  *maar niet heus* |
|
Jannick
Oudgediende
|
|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
Quote RonHee: Jullie gelijk op een typefoutje van mij. Jannick, toch niet die cd met alle 17 missers van Heino? @RonHee; Wie kaatst kan de bal verwachten...31-05-08 19:32:53 - Quote deze reactie RonHee Stam gast -------------------------------------------------------------------------------- OTindex: 4070 Weblog: klik @Walliter, jij waarschijnlijk? Want boten varen en rijden niet. wijzigen - verwijder |
|
RonHee Oudgediende
|
Ik zet Udo Jürgens op, en Vicky Leandros., Overgoten met een paar van Demis Roussos, en niet te vergeten Freddy Breck.  Als extra kwelling voeg ik Nana Moskouri toe.   |
|
es-de-fles Erelid
|
kan het zijn dat ik al die mensen niet ken?  |
|
Redrook Senior lid
@ Ronhee dit zal wel allemaal metal gedinges zijn @ Es dan ben je neit de enige xD |
|
Jannick
Oudgediende
Nana Moskouri.. Is dat die met die hippe bril? |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Gloeiende, zelfs dat Pidgin ding loopt te zagen en voor andere schermen voor te dringen. Luitjes, ik kap met msn, jammer. |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Goeiemorgen  |
|
RonHee Oudgediende
|
Ja, die spetter  , met die pukkel op haar linkerwang en altijd gesponsord door diverse opticiens die van hun overtollige voorraad afmoesten. |
|