|
nietmeer
|
ach stamgast benj e al als je ziet hoevaak je al in het café bent  tenminste dat denk ik dan  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
Quote berniew: @Delenn: ik zat vorige week nog op 1600+ hoor  Jij lijkt met 200 per dag te stijgen en ik stijg maar met 50 per dag ofzo  dan heb ik niet opgelet  nou ja, maak niet uit het regent hier wel, maar geen onweer hoor  |
|
Stefsel
Oudgediende
 WMRindex: 846 OTindex: 10.672
|
|
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Woeiii, hier hoor ik t ook, zo'n gruwelijk lang rollende donder, ik ben blij, gheerlijk, laat het maar knallen en flitsen, Moeder Natuur is niet duur, hoogstens puur  |
|
RonHee Oudgediende
 WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
Och, het gaat niet om het aantal, meer om de inhoud. Maar dat is moeilijk uit te leggen aan bounty-hunters die uitsluitend cijfers een graadmeter vinden. |
|
nietmeer
|
arme Steffie  *troost Steffie* Kpuc moeder natuur wordt wel duur als ze je elekctrische spullen kapotmaakt met die bliksem  |
|
Delenn
Oudgediende
berniew; btw; vanaf volgende week ben ik wss nauwelijks nog op WMR want dan ga ik weer volle dagen naar de uni |
|
nietmeer
|
Quote SteffieKooij: Ik voel me erg verdrietig, omdat ieder wel een leuke avatar heeft     gewoon veel spammen posten en je bent er zo  |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
ik moet weer gaan  laters |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
@RonHee: Kaliteit over kwantiteit  ookal is de kwaliteit bij mij ook weleens ver te zoeken @Delenn: ach, dat kan iedereen overkomen  want je was de laatste dagen zoooo druk aan t leren  haha @allen: hier is t droog  geen regen en ook geen onweer ;P |
|
Delenn
Oudgediende
dag ghost  @Berniew;  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
Nou ik vind spammen niet zo leuk, dus heb de tijd, maar ik moet net als delenn ook weer veel weg  , dus avatar zal nog even duren Maar ik ga hier toch heen voor de gezelligheid en niet voor de points |
|
|
@Delenn: je gaat ons volgende week gedeeltelijk verlaten?  Hoe moet dat nu verder met ons allen?  moeten we t gewoon zonder je quizvragen stellen enzo neem je steffie ook mee?  en nie zo kijken joh, je maakt me bang  |
|
nietmeer
|
@iedereen ik ga weer, eten  doei |
|
Delenn
Oudgediende
a; onweer! de eerste donder  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
ik hoor helemaal geen donder. Ik denk dat ik doof wordt
|
|
Delenn
Oudgediende
@ berniew; goed hè  ik kan heel eng kijken met m'n wenkbrauwen zo laag  en ja; Stef neem ik ook mee. 5 dagen in de week les voor 3 weken, dan een (of 2?  ) week/weken vrij en dan vakantie  je overleeft het wel berniew   |
|
Delenn
Oudgediende
doei Jersan  t was maar zachtjes Stef; doe je raam open  |
|
Neus Senior lid WMRindex: 124 OTindex: 1.135
|
En ik vond het grappig om in korte broek en polo met korte mouwen naar m'n werk te gaan omdat het toch 28 graden ofzo zou worden  |
|
Delenn
Oudgediende
hey neus  terug van weggeweest? tja, das jammer voor je  |
|
|
@Delenn: en als ik t niet overleef, dan kun jij me weer oplappen  toch?  lachende meisjes zijn leuker dan meisjes die zo eng kijken hoor  maar das mijn mening  Maar eigenlijk komt t goed uit dat je er minder bent  want anders had je me mijn OT ingehaald  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Haaai  |
|
Delenn
Oudgediende
berniew;  zo beter? ja hoor, ik kom je wel oplappen  over OT: wacht maar af  |
|
|
maar tis voor mij etenstijd!!! dus ik ga ff eten  miss nog tot zo  byebye @Delenn: ja, zo is t stukken beter  En je mag em oplappen, zolang je maar voorzichtig bent  |
|