|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
hey allen  ik merk t al: tis hier alweer gezellig  En zo te zien zijn de vaste stamgasten er ook weer  |
|
Stefsel
Oudgediende
 WMRindex: 846 OTindex: 10.672
|
|
|
nietmeer
|
Ik ga weer  Moet nog even boodscappen doen, en m'n tas voor het weekend inpakken enzo. Ciao   |
|
nietmeer
|
doei Taz @berniew leuke ava  |
|
|
@Steffie/jersan: dank je  was op aanraden van t halve cafe hoor  dus ik kan hier niet de volledige eer voor achterover drukken  |
|
nietmeer
|
berniew jawel  jij had juist dát plaatje van kuikens en wij niet  |
|
|
Jersan: maar jij begon over kippen toch?  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
ik ben het eens met Jersan Iedereen zei: neem een kip, en jij hebt een kuikentje (is toch net effe anders) |
|
nietmeer
|
berniew ja maar ik ahd dat plaatje niet  trouwens die rechter lijkt wel op een konijn ofzo |
|
Juraj Erelid
 WMRindex: 334 OTindex: 6.240 T S |
is delenn al weg om te gaan sporten?   naja ik ben buiten ffe van me regen genieten  tot zo  |
|
nietmeer
|
van de regen genieten  doei SK  sportze |
|
|
die rechter is een kruising tussen een koijn en een kuikentje  als je heeeeel goed kijk, dan zie je dat ie kippevoetjes heeft  of heo dat ook maar heet? @Steffie: jaja, ik doe graag net ietsjes anders dan wat iedereen zegt  @SK bye bye  |
|
nietmeer
|
berniew pootjes  ik vind m vaag een kuikenlijf maar een konijnenkop  (had je geen schaap kunnen doen  ) |
|
nietmeer
|
hoi iedereen  |
|
nietmeer
|
the-ghost eindelijk  hoi  |
|
|
een schaap is toch weer iemand anders??  @spookje:  |
|
RonHee Oudgediende
 WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
Al bijna twaalf uur en nog geen pieper geschild. Want ik eet vanavond pizza! |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
dag mensen die net weggaan  hoi menschen die net binnenkomen   hey berniew   jij zit ook ineens hoog met je OT of heb ik niet opgelet? |
|
nietmeer
|
@Ron wij hebben net pizza's gehad  berniew ja  had je er geen minihaan van kunnen maken dan?  |
|
nietmeer
|
hoe bedoel je eindelijk? |
|
Stefsel
Oudgediende
|
@ delnn: So ja, hoge OT van berniew, gister had ie dacht ik pas meer dan 1000 |
|
|
@Delenn: ik zat vorige week nog op 1600+ hoor  Jij lijkt met 200 per dag te stijgen en ik stijg maar met 50 per dag ofzo  Jersan: mwoah, een haan is niet zo leuk  |
|
nietmeer
|
the-ghost ik zag je al bij de artikelen en in de online list  nu ben je eindelijk hier  wooow bliksem  |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
tja, ik moet natuurlijk wel mijn WMR index een beetje opkrikken hè? anders wordt ik nooit stamgast |
|