|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Verdorie, ben ik nog niets verder, ik moet nu volgens de vervangende huisarts maar 3 weken thuiszitten nietsen.  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Wat wilde je vragen dan aan de arts? Of is dat niet 'internetwaardig'? |
|
Kameleon Oudgediende
Blend: Ik wil verder geholpen worden met mijn keelontsteking, omdat het al nummer 5/6 ofzo is in anderhalf jaar tijd. Maar hij zegt doodleuk: Blijf maar lekker 3 weken thuis tot je eigen huisarts er weer is.  |
|
Blend
Oud Moderator
Wat een zak hooi  |
|
anjarey Erelid WMRindex: 280 OTindex: 1.687 Wnplts: Enschede
|
ben je lekker klaar mee  |
|
Kameleon Oudgediende
Blend: Ach ja, dat is typisch dit dorp blijkbaar.  Edit: Op mijn blog kijk ik ook niet meer, ik heb pijn in mijn buik van het lachen en hoest me stuk  |
|
Blend
Oud Moderator
Een argeloos dorp? |
|
Kameleon Oudgediende
Blend: Zoiets ja.  Valt wel mee dat Strepsils lekker zijn.  Ze helpen niet, maar toch.  |
|
stora Oudgediende
 WMRindex: 18.714 OTindex: 2.861
|
@Kammie, strepsils zijn toch zuigsnoepjes  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Quote @stora: Kammie, strepsils zijn toch zuigsnoepjes  en zuigen... hij weet wel hoe dat werkt  |
|
Kameleon Oudgediende
Ladekast, eigenlijk niet.  Stora, hahaha, klopt  |
|
ladekast Oudgediende
|
|
|
Kameleon Oudgediende
Ik ga even filmpje kijken, op de bank liggen, doeg.  |
|
ladekast Oudgediende
|
|
|
nietmeer
|
Morgen!!  Zit Kammie alweer ziek thuis???  De school is amper begonnen?!?!  |
|
ladekast Oudgediende
|
pearlypuck: hij mist de magisch straling vanuit het bijna failliete Italië denk ik  |
|
nietmeer
|
Nouh, ik ging als kind met 39° koorts naar school (niet zeuren, zeiden ze) en de meeste kinderen hier ook  Bietje keelpijn?? Neem maar een keelpastille en als de sòdemieter naar school!!  |
|
ladekast Oudgediende
|
pearlypuck: zo ging het bij mij thuis ook  |
|
nietmeer
|
"Daar word je hard van", werd mij gezegd... en 't is ook wel waar. "Vroeger" zeurden we minder om een snotneus of een beetje keelpijn... Toch??  Maar laten we het over belangrijke zaken hebben: hoeissie met jou?? Lekker gespeuld met Bamboo gisteren?  |
|
ladekast Oudgediende
|
pearlypuck: ja ging weer ouderwets nergens over, leuk dus  En, nieuw is dat we tussendoor niet meer drinken en geen min stoppen  Oftewel, we krijgen conditie ?  |
|
|
klote woningbouwvereniging  mn beste vriendin en dr vriend EN 2 anderhalf jaar oude dochter wonen in een huis wat vol zit van de schimmels door vocht en de woningbouw doet geen ene f*ck  HE-LE-MAAL niets!!! |
|
ladekast Oudgediende
|
@anjarey: dan moet ze contact met een advocaat gaan zoeken en die zal wel stappen ondernemen mag ik hopen ? Misschien als haar inkomen laag is heeft ze nog recht op prodeo ook  |
|
|
ze hebben al een advocaat in de arm genomen maar dit loopt al 2 jaar...hun dochtertje heeft nu astma waarschijnlijk daardoor |
|
ladekast Oudgediende
|
@anjarey: aanklagen dus, en echt hé, het is zo makkelijk op te lossen.... Ik heb zelf bij een schildersbedrijf gewerkt waarbij we dit regelmatig mee maakte. Wij hadden speciale latex, op terpentinebasis, stikduur natuurlijk, maar dat kan je na het schoonmaken van de schimmel gewoon sausen over de schimmel heen en dat isoleert de schimmel.... |
|
|
gaan ze ook doen dit kan gewoon niet  hij is nu al 2 weken ziek, zij zit sinds ze daar wonen met chronische verkoudheid en nu dus die kleine ook....maar dat maakt de woningbouw niet uit  |
|