|
TheMajor Erelid
 WMRindex: 1.164 OTindex: 1.934 S |
@WMR-kok: Huh een kistje nog wel? En je was dus erg goed in het schieten. Hadden ze je beter kunnen overplaatsen naar de zandhazen.  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Ik moest ook een paar keer een wachtronde zelf lopen. @TheMajor:  Het voordeel van instructeur zijn.  Met die schietoefeningen voor het FM-pistool heb ik maar 6 keer mogen schieten.  |
|
TheMajor Erelid
24 uur?  Een wacht is toch meestal opgedeeld in 4x8? |
|
The-Enflamer Erelid
 WMRindex: 704 OTindex: 1.541
|
even tussen door die buren van mij sporen niet. ik hoor nu muziek van hun op dit tijdstip van de dag is toch niet normaal? |
|
TheMajor Erelid
@ The-Enflamer: Stolichnaya smaakt best goed idd.  Nee, dat is zeker niet normaal. Of zijn ze opeens begonnen met een feestje?  Maja, dan nog hoef jij er geen last van te hebben.  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
TheMajor Erelid
Quote: Schijnbaar zijn ze bang dat je iets mist. Ja daar lijkt het wel op Dat is de bijpassende muziek bij de medicinale blow?  |
|
WMR-kok
Oudgediende
@TheMajor:  Medicinale wiet is duur dan wiet uit de coffeeshop, alhoewel de prijzen niet veel meer verschillen.  Afgelopen Zaterdag even naar Breda geweest en 2 shops bezocht. Bij de eerste was het White Widow à 8 euro per gram. Bij de tweede shop was het Orange Pearl à 9,50 euro per gram.  |
|
TheMajor Erelid
Naam koetjeslikken  Niet mijn ding! |
|
TheMajor Erelid
@ The-Enflamer: Je gaat toch niet uit wanhoop aan de spiritus hè?!  |
|
WMR-kok
Oudgediende
@TheMajor:  Je kan beter koetjes likken dan een stier.  |
|
TheMajor Erelid
@WMR-kok: dan een stier ...... Tja, zit wel wat in.  |
|
WMR-kok
Oudgediende
@The-Enflamer: Blijf van mijn rum-bonen af!   Die vindt je helemaal niet lekker.  |
|
TheMajor Erelid
Quote @WMR-kok: @TheMajor:  Medicinale wiet is duur dan wiet uit de coffeeshop, alhoewel de prijzen niet veel meer verschillen.  Afgelopen Zaterdag even naar Breda geweest en 2 shops bezocht.  Maar die medicinale krijg je die niet vergoed dan? |
|
WMR-kok
Oudgediende
Medicinale wiet wordt niet vergoed door het CZ en de belastingen. Zolang dat niet het geval is zoek je dus de goedkoopste bron op.   Helaas verschijnt de nieuwe oogst pas rond eind oktober. |
|
TheMajor Erelid
I see  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
TheMajor Erelid
Net wat je zegt dat de prijzen idd niet veel meer verschillen. Maja dat het zwakker is; gaat het niet om het pijnstillende effect? Ik bedoel van dat spul uit de coffeeshop ga je temet knock-out en voel je ook niks meer uiteraard, maar het gaat in 1e instantie toch om pijnstilling?  |
|
The-Enflamer Erelid
|
@TheMajor: nee ben je gek echt niet dat ik spiritus ga drinken. |
|
WMR-kok
Oudgediende
Ik rook de wiet omdat dat een snelle werking heeft. Als ik er thee van zou zetten, duurt het langer voordat het gaat werken. Als je het rookt, merk je het effect in enkele seconden.  Als je wietthee drinkt, duurt het ongeveer een kwartier voordat deze begint te werken. Wietthee is daardoor moeilijker in gebruik. je weet niet hoeveel effect het zal hebben en hoe snel. Het gaat om het pijnstillende effect.  Bij een joint kan je het gemakkelijk beheersen. Je neemt elke keer een paar trekjes en wacht totdat de pijn weer begint toe te nemen om dan weer een paar trekjes te nemen. Ik doe soms een half uur met een joint, maar kan er ook een paar uur mee doen.  Ligt eraan hoeveel pijn ik heb. |
|
TheMajor Erelid
@The-Enflamer: Heej je bent weer boven water  Idd wel zo verstandig. Je was rumbonen en kersenbonbons aan het leegzuigen?  |
|
TheMajor Erelid
@WMR-kok: Dus die medicinale is helemaal niet bedoeld om te roken?  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Verdraaid, hij heeft al de helft op.  |
|
The-Enflamer Erelid
|
@TheMajor: nog even over de muziek ik snap het niet hij zegt steeds pulgs installeren ook al heb ik dit gedaan. |
|
TheMajor Erelid
@The-Enflamer: Huh, wat bedoel je precies? Dat je oordopjes in moet doen? |
|