|
Flegrand Senior lid WMRindex: 59 OTindex: 249
|
@WMR-kok: Allereerst goeie morgen, maar nee ik werk niet in een bank, maar bij een vervoer bedrijf van de mooiste stad van het land. @anjarey: Oke dus jij bent weer een echte tukker of niet?  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
@Flegrand:  Dan mag je blij zijn, anders had je kans dat ik op je ging zitten.  |
|
|
@WMR-kok: Ik ben nog een klein bankje zou je dat wel passen?  |
|
anjarey Erelid WMRindex: 280 OTindex: 1.687 Wnplts: Enschede
|
|
|
WMR-kok
Oudgediende
@Flegrand: Zolang er geen zijleuningen aanzitten moet het lukken.   Zullen we jou maar voortaan Poefje noemen?  |
|
|
lekker ff pauzeren...ben al wel 2 kilo kwijt sinds vorige week  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Ik weeg op het ogenblik met kleding aan 146,6 kilo.  |
|
nietmeer
|
@anjarey: Ga je niet te hard met afvallen...rustig aan, dan heb je de meeste kans, dat het er ook af blijft  |
|
|
@anjarey: Haha zonde;) Ik ben dan natuurlijk weer voor de mooiste club van dit land. @WMR-kok: poefje poeft poeft poeft. ik woog gister 84,6 kilo |
|
|
@LessienElensar doe ik ook ik eet gewoon maar gezonder en kleinere porties @Flegrand aah jij woont ook in Enschede en bent voor Twente??  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Een halve kilo per week afvallen is ruim genoeg.  |
|
|
@WMR-kok ik kan er ook niets aan doen  ik eet netjes ook af en toe een koekje ofzo..ik doe niet aan uithongeren..ben te gek op eten  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Nieuwe aflevering van Bleach in online. @anjarey:  Hoe sneller je afvalt, hoe sneller het er weer aankomt. |
|
|
@WMR-kok weet ik...maar ik kan er toch niets aan doen dat ik zoveel ben afgevallen?? kan ook best zijn dat er deze week niets afgaat of maar een klein beetje |
|
|
@anjarey: Haha nee dat gaat me iets tever. Ajax  Dit is mijn club mijn idiaal, dit is de mooiste club van allemaal. |
|
WMR-kok
Oudgediende
@anjarey:  Het kan zelfs zijn dat je iets aankomt.  |
|
|
@Flegrand moet je eerlijk bekennen dat voetbal me weinig interesseert @WMR-kok dat hoop ik niet  wil wel een paar kilo kwijt zijn als ik richting USA ga aangezien ze nu alweer vanalles voor me in petto hebben  |
|
WMR-kok
Oudgediende
@Flegrand:  Voetbal?  Die "Sport" waarbij een hoop financieel wanbeleid hebben?   Moeten ze eens mee stoppen om daar geld in te pompen.  |
|
|
@WMR-kok: Jah ga er maar weer over zeiken  Ik zeg ook altijd dat clubs ook sommige bedragen uitgeven we heel Afrika mee kunnen voeren. Voorbeeld: Een club uit Engeland Manchester City heeft binnen 4 jaar tijd 500miljoen euro uitgegeven aan spelers. Nou daar kan je heel Afrika aan eten en spullen geven. |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Van die 500 miljoen zou er maar daadwerkelijk 40 miljoen op de juiste plekken terecht komen.  |
|
The-Enflamer Erelid
 WMRindex: 704 OTindex: 1.541
|
ben ik weer even gegeten.  |
|
|
|
|
|
@WMR-kok: Jah daar ben ik ook bang voor. Had ik laatst op ergens gehoort dat er 2miljoen was opgehaald voor zo`n goed doel en dat er ook daadwerkelijk maar 1 miljoen naar het goede doel ging en de rest in hun eigen zak. |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
oef, er komt zo een kapsalon en een turkse pizza aan  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
ik ben toe aan een siësta  |
|