|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
|
|
nietmeer
|
Oh, Sjefke. Ik ben zo stiekem dat je het niet eens meer merkt...  Kammie, I love you. |
|
nietmeer
|
NEE. Geen Powert! 'Cause you had a baaad day... Het heeft m'n leven verpest door dat iedere week te zingen xD |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Alev: Hij is gewoon een geweldige zanger en pianist  |
|
nietmeer
|
Ik ga niet vertellen wat hij voor mij is... |
|
sjefke Oudgediende
 WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
afbeeldingZeg ehhhh, we hadden toch een contract Alev... je zou alleen hartjes naar míj sturen LOL |
|
nietmeer
|
Ik heb geen hartjes verzonden... Dat doet Kammie  IK BEN ONSCHULDIG *Hides* |
|
sjefke Oudgediende
Whahahaha kidding...  Loopt eens een alcoholist over straat met een fles jenever, en de dominee komt ķe tegen.. "Dominee: he Janssens, je zou toch stoppen met drinken??".. Jaah, zegt Janssens, ik drink al de helft minder!!.. Ik deel m met een vriend van me!!.. Dominee:"Nou, je kan ook jouw helft gewoon weggooien toch??" Nee, zegt Janssens slim.. dat kan niet, want mijn helft zit onderin!!!!  |
|
nietmeer
|
*Kruipt onder de bar.* (Fluisterend) Sow... Hier zit ik goed. *Oog valt op lucifer op de grond.* Oh my... |
|
nietmeer
|
Ik ga stofzuigen and stuff  |
|
sjefke Oudgediende
|
|
Bamboo Erelid
 WMRindex: 42 OTindex: 3.246 T S |
*pakt lucifer af van Alev*... |
|
Bamboo Erelid
 WMRindex: 42 OTindex: 3.246 T S |
|
|
nietmeer
|
Veel plezier Bamboo.  Klaar met stofzuigen. Moeder gaat zeker weten weer klagen... Ik heb het tenminste gedaan  Waar is de lucifer..? |
|
sjefke Oudgediende
waar is die laspit toch weer... grmpz..  Bwoffffff ohh hier  |
|
Stina Senior lid WMRindex: 374 OTindex: 559
|
Ben ik weer  |
|
nietmeer
|
Ah, oké dan  |
|
sjefke Oudgediende
Als Bamboo pijn heeft.. wat krijgt íe dan??? Bamboe scheuten  |
|
nietmeer
|
Hm... We hadden toch een Panda hier?  |
|
sjefke Oudgediende
Ja, maar die was aangevallen door Wolfje hehehe  |
|
nietmeer
|
Ah... Nja... Moet je de échte wolf leren kennen...  |
|
sjefke Oudgediende
owww, ja klopt, daar ben jij fan van he... sociale dieren wel !!   *Knauw*bijt*grom* |
|
nietmeer
|
Ik vind katten niet zo... Prettig  Ze krabben me, en blazen me. Terwijl ik niks doe  En bij katjes mag je alles doen...  Vader x Dochter bijvoorbeeld... Bij wolven mogen alleen de alfapaar dat  |
|
sjefke Oudgediende
Wolven zijn de oerhond, en de Felix domesticus(huiskat) stamt af van Leeuwen, tijgers,enz... er zit wat verschil in karakter.. een Poema of tijger kan alleen jagen, een wolf alleen in roedels..  En ik behoor tot de einzelgangers, dus ik ben een katte-freak  Wreeeaaawwwwwwww  maar kan ook lief zijn hoor  |
|
nietmeer
|
Katten waren vroeger lief tegen mij, maar sins een aantal jaar niet meer. Zelfs de liefste buurtkat is bang voor mij  Weten ze dat ze met een beest te maken hebben?  M'n nicht heeft SLECHTE muzieksmaak...  |
|