|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@Blend: ik maak nooit ruzie  , het komt altijd van de andere kant  . |
|
nietmeer
|
@Blend: Valt wel mee hoor  Ik heb ook liever dat @flyingdutchy zulke dingen tegen me zegt dan iemand die bij zijn volle verstand is  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Grouse: nou ja zeg  ga je me nog beledigen ook XD. ik ben er altijd met mijn volle verstand bij  |
|
nietmeer
|
flyingdutchy: Sorry hoor: jouw fout  Wand ik maakt nooit geen v oaute  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Grouse: nee als je het doet doe het dan goed  en dat doe ik dan ook altijd  . dus ik doe niks fout  |
|
nietmeer
|
flyingdutchy: Heldere redenering  Die houden we erin  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Grouse: dat dacht ik maar  ook al denken anderen dat ik het wel fout doe, maar ja ze snappen er gewoon niks van  . taarp ki nad reteb tpyt ej ne |
|
nietmeer
|
flyingdutchy: Ik typ misschien wel beter maar ook een stuk langzamer. Dat komt omdat ik nog steeds met 2 vingers tik. Nooit geleerd met 10 En ik ben "te oud" om dat nog aan te passen  (lees: geen zin in) |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Grouse: maar dat maakt toch niks uit? ik typ zelf ook met 2 vingers  dus is niks mis mee  , alleen voor de spatie gebruik ik mijn wijsvinger en voor het typen zelfs mijn 2 middelvingers  en voor overige functies gebruik ik ook weer andere vingers  . maar ja het gaat om het typen en daar gebruik ik dus mijn middelvingers alleen  . |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Ik doe 10 vingers en blindtypen.  Soms nog wel foutjes, maar dat is zo gecorrigeerd.  |
|
nietmeer
|
Ik gebruik mijn middelvingers voor wat anders  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Kameleon: ik typ ook blind met 2 vingers en nog snel ook  en iedereen maakt wel eens een typ fout en is idd makkelijk te corrigeren  . @Grouse: omhoog steken naar kleine kinderen of niet  . |
|
Kameleon Oudgediende
FD: Ik heb 518 tikken per minuut met 99% goed  |
|
nietmeer
|
flyingdutchy: Niet naar kleine kinderen  Maar wel eens bij wijze van groet @Kameleon: Soms typ ik foutloos maar daar doe ik dan altijd wel een hele poos over  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Kameleon: haha oké  ik doe nooit van die test dingen, vind het irritant om iets over te moeten typen waar ook een tijd aan zit  , dan weet ik juist dat het slecht gaat  . @Grouse: haha naar de hangjongeren zeker  . |
|
nietmeer
|
flyingdutchy: Jij mag nooit meer raden  |
|
Kameleon Oudgediende
FD:  Ik presteer juist goed onder druk  Grouse:  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Grouse: aaah sorry   , ik zal het ook nooit meer doen  . @Kameleon: ik niet  , ik kan me niet goed concentreren, ben snel afgeleid en verveel me snel met alles  . op school loop ik ook meer rond dan dat ik wat doe  ,ik doe het werk thuis dan wel  , kan ik me beter erop concentreren  . |
|
nietmeer
|
flyingdutchy: Je bent anders heel geconcentreerd aan het WMR-en  |
|
Kameleon Oudgediende
Wow, komt even een ambulance met sirenes en zwaailichten door onze straat  Er gebeurt niet nooit wat  |
|
nietmeer
|
Huh???  |
|
Kameleon Oudgediende
niet = hier  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Grouse: haha je zou eens moeten zien  , ik ben ondertussen de hele tijd door mijn kamer aan het lopen en andere dingen aan het doen  . @Kameleon: ik zou zeggen val van de trap dan gebeurd er wel wat  . |
|
nietmeer
|
flyingdutchy: Ja hoor en ik ben ondertussen gewoon aan het werk  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Grouse: tja dat zou zo maar kunnen XD, ik kan moeilijk zeggen dat je het niet doet  , want ik zie je niet  . |
|