|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
|
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@Grouse: haha ja dat bedoel ik  en het zit dan ook niet allemaal zo opgepropt daar beneden  , het geeft je gewoon een heel vrij gevoel  . |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
@fd: Goed hoor! En met jou? @ladekast: *schopt terug*  |
|
nietmeer
|
*gaat even aan de kant want wil niet geschopt worden* |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Kameleon: mooi zo  gaat wel redelijk, al kan het wel stukken beter  , maar ja ik mag niet klagen  . @Grouse: ga maar achter de bar zitten, daar heb je alleen kans dat je stukken glas en wat drinken op je krijgt  . |
|
nietmeer
|
@flyingdutchy: Ik ga wel achter de bar STAAN. Iemand iets te drinken?  Offtopic: Onze vaste bardame is er nog niet. Die viert haar verjaardag |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Grouse: haha kan ook  . ja lekker  , doe maar thee  |
|
Kameleon Oudgediende
|
|
flyingdutchy Oudgediende
|
|
|
Kameleon Oudgediende
FD:  Hij heeft er (nog) geen last van.  |
|
nietmeer
|
flyingdutchy: Wat voor thee? @Kameleon: Beetje ijdel ben je wel hè? Trouwens: werkt niet echt hè? Je ava is nogal verschoten  |
|
Kameleon Oudgediende
Grouse, beetje wel ja  Maar ik vind het gewoon irritant als mijn haar gaat pluizen  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Kameleon: haha nou als dat van 0:30 gebeurd zal dat toch anders worden  . dat zal ie vast niet overleven  . @Grouse: turkish apple thee is wel lekker  . |
|
nietmeer
|
@Kameleon: Kaalscheren helpt ook  flyingdutchy: alsjeblieft: één bakje groene zooi  |
|
Kameleon Oudgediende
Grouse: Dat is een lang verhaal.  FD:  Arme Daniël..   Grouse: Maar gekleurd haar gaat pluizen en dat wil ik niet  |
|
Sushi
Oudgediende
 WMRindex: 268 OTindex: 10.475
|
@Kameleon: Ik vind pluis ook vervelend  Dus ik begrijp je wel hoor   |
|
nietmeer
|
@Sushi: Hallo Sushi     Dat is lang geleden zeg! Hoe is het met de student to B? |
|
Kameleon Oudgediende
|
|
Sushi
Oudgediende
|
@Grouse: Ja, goed hoor  Druk bezig met vervelen enzo  met jou?  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Kameleon: die komt dan de 1e paar maanden het bed niet meer uit  . misschien moet je toch maar even afwisselen met een andere shampoo  , dan overleeft hij het misschien  . @Sushi: moet je mijn haar eens zien als ik er niks in doe  , mijn haar pluist echt overhaal heen dan  . @Grouse: thee is geen groene zooi  , thee is lekker  en het is goed voor de dorst  . |
|
nietmeer
|
@Sushi: Je kunt maar ergens druk mee zijn  Gaat hier wel goed. Net nieuwe klant aan de lijn gehad. Daar komt weer wat werk uit  flyingdutchy: doe mij maar gewoon koffie hoor  Thee drink ik alleen als ik ziek ben. De laatste keer was dat ongeveer 15 jaar geleden  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
goedemorgen jong en lui  |
|
nietmeer
|
|
|
Sushi
Oudgediende
|
@Grouse: Nouja, heb niet echt veel meer te doen zeg maar.. Morgenavond weer wat verhuisdozen naar mijn kamertje brengen  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Zo oud als dat je je voelt toch?  |
|