|
Bamboo Erelid
 WMRindex: 42 OTindex: 3.246 T S |
|
|
nietmeer
|
Modjes zijn er niet blij mee  |
|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
nee, die zijn liever lui dan moe  |
|
Bamboo Erelid
Quote FrankB: nee, die zijn liever lui dan moe  Dat is hier inderdaad toegegeven  |
|
nietmeer
|
@Bamboo: Niet altijd hoor. Bij het teltopic kunnen ze hinderlijk aanwezig zijn  |
|
anjarey Erelid WMRindex: 280 OTindex: 1.687 Wnplts: Enschede
|
ok bedankt  ja ben nieuw hier en dit is de eerste keer dat ik op het forum zit |
|
FrankB Oudgediende
|
je bent welkom hoor  ik hoop dat je snel wegwijs word hier, en lang zal blijven  je hebt ook nog geen PP  , daar ga ik je ook even mee helpen denk ik  |
|
nietmeer
|
Geeft niets. Iedereen maakt foutjes  |
|
Bamboo Erelid
Quote @Grouse: @Bamboo: Niet altijd hoor. Bij het teltopic kunnen ze hinderlijk aanwezig zijn  Ook dat is helemaal waar @anjarey: Ze bijten niet hoor  en als ze het wel doen.... Ductape lost alles op...  |
|
FrankB Oudgediende
|
Quote FrankB: je hebt ook nog geen PP  , daar ga ik je ook even mee helpen denk ik  ik ga ervandoor  |
|
Bamboo Erelid
|
|
|
ik kijk eigenlijk al jaren op de site maar nooit lid geworden...maar tot nu toe vind ik het erg leuk en het is leuk om nieuwe mensen te ontmoeten  |
|
FrankB Oudgediende
|
ghehe, mn quote word genegeerd  of heb je haar gewaarschuwd via PM, bamboe? tot vanaaf  |
|
nietmeer
|
FrankB: Mazzel en tot later  Zomaar nieuwsgierig: waarom quote jij jezelf?  |
|
FrankB Oudgediende
|
@Grouse: uh, om even iets duidelijk te maken  en nog iemand te traumatiseren =D |
|
nietmeer
|
FrankB: OK dan  |
|
nietmeer
|
ben er weer |
|
Bamboo Erelid
  Hayle... @anjarey: Het komt allemaal vanzelf goed.. eerst kijken, dan lid worden en uiteindelijk ben je niet meer weg te slaan @Grouse: En wie FrankB wil traumatiseren (behalve zichzelf) weet ik niet.. |
|
nietmeer
|
@Bamboo: Zoals zo velen is overkomen  Hoi @Hayle   |
|
|
@Bamboo ik ben al niet meer weg te slaan  |
|
Bamboo Erelid
 klopt, ik zie de restjes ductape zitten Ohja, als je een PP wilt beginnen. Op die van mij staat een klein vragenlijstje... knippen, plakken en zelf invullen  zo gepiept.. |
|
|
een PP? |
|
Bamboo Erelid
@anjarey: Persoonlijke Pagina. Oftewel een pagina hier waar je wat over jezelf kan vertellen... klik voorbeeldje |
|
nietmeer
|
persoonlijke pagina ja dat vragenlijstje heb je zo ingevuld |
|
Bamboo Erelid
Quote Hayle: persoonlijke pagina ja dat vragenlijstje heb je zo ingevuld Jah, vragenlijstje is appeltje eitje  , daar weten jij en ik alles van  |
|