|
Bamboo Erelid
 WMRindex: 42 OTindex: 3.246 T S |
@pearlypuck: sommige dingen mogen niet in de droger  dus die sparen we op tot hangwasje  en vandaag is het hangwasjes dag  (als mijn shirts in de droger gaan dan pas ik ze niet meer  ) |
|
nietmeer
|
@Bamboo: Oh?  Ik heb geen droger (ook niet nodig hier  ) maar mijn grote zus zegt juist altijd, dat kleren daar "groter" van worden  |
|
Bamboo Erelid
pearlypuck: Ech nie  jouw grote zus is een beetje gek  Mijn shirts krimpen altijd in de lengte in de droger.. in de breedte worden ze wel groter. Maar daar heb ik niks aan  |
|
MIADIA Oudgediende
 WMRindex: 5.551 OTindex: 6.525
|
meh, mn foto's doen het niet
ff uitzoeken waar het mis gaat |
|
Bamboo Erelid
|
|
nietmeer
|
Zo...hangwasje zit in de wasmachine  daarna nog een drogerwasje draaien  |
|
nietmeer
|
@MIADIA: Het is mij ook gelukt hier foto's te plaatsen... en een grotere digibeet is er niet op wmr, volgens mij   LessienElensar:  daar ìs ze!!!!!!    |
|
Bamboo Erelid
pearlypuck: Oh het is een combi dag.. we krijgen ook nog een drogerwasje  |
|
nietmeer
|
|
|
MIADIA Oudgediende
|
het linkje naar mn foto's begint met https:\ ipv http:\
weet iemand of dat uitmaakt? |
|
nietmeer
|
@Bamboo: Jij weet ook niks van huishoudelijke klussen, Lessien daarentegen, als dappere huismoeder ...   LessienElensar: met deze hitte is het voor mij: haar wassen, aan de lucht laten opdrogen en in een bossie!! Ziet er mss niet uit, maar is de meest "coole" oplossing  |
|
MIADIA Oudgediende
|
pearlypuck: ik kan aardig met je wedijveren om die titel hoor  |
|
nietmeer
|
pearlypuck: Ik kan m'n haar niet in een bossie doen  daar is het veeeel te kort voor   |
|
nietmeer
|
@MIADIA: Nouhhh, er zìjn mensen hier, die in een deuk liggen om mijn gestuntel!!  |
|
Bamboo Erelid
pearlypuck:  uh... ik weet heel goed hoe alle huishoudelijke apparaten werken.. Ik kan alleen niet strijken..  |
|
nietmeer
|
@Bamboo: maar van de wasmachine blijf je af   |
|
Bamboo Erelid
Quote LessienElensar: @Bamboo: maar van de wasmachine blijf je af   Zie je... ik mag gewoon niet.. |
|
nietmeer
|
LessienElensar: Mja, met kort haar ben je ook zò klaar!!  Toch maar eens overwegen ...  als the Fab het er mee eens is, tenminste .. @Bamboo: ja kàn best strijken, je wilt het gewoon niet  Smoesjes!!  |
|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
goedenmiddag  |
|
nietmeer
|
pearlypuck: ik vind het korte haar heerlijk hoor  En Bamboo kan echt niet strijken  , dus dat laat ik hem verder ook maar niet proberen  |
|
Bamboo Erelid
pearlypuck: Iets wat vierkant of rechthoekig is kan ik strijken.. (theedoeken enzo). Maar overhemden en broeken lukt me niet  FrankB:    moggel |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
LessienElensar: @Bamboo: Ik heb zoveel mogelijk "niet strijken" spul... alleen the Fab heeft af en toe overhemden of polo's die een strijkje nodig hebben. En raadt eens: hij kan het veel beter dan ik!!  Maar hij mag ook niet aan de wasmachine komen: ja er vuile was instoppen of schoon er weer uithalen en ophangen...  Ik heb na een vakantie in Nederland eens vastgesteld, dat we na zijn wasavonturen allemaal grijs of roze ondergoed, handdoeken, beddegoed, enz.... verstopt in onze kasten hadden liggen  Ciao Lessien  |
|
MIADIA Oudgediende
|
FrankB:  hallo grr lukt nog steeds niet...   trots  gelukt!!! dank u allen!!! |
|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
@MIADIA: wat niet?  pearlypuck: roze ondergoed is cool  |
|