|
nietmeer
|
FrankB: kijk op Google+  @Wolfje: ik heb het altijd na het avondeten, dan zak ik zeg maar wat in  maar winterdip heb ik ook last van  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
nietmeer
|
@WMR-kok: Als ik daardoor de winter niet hoef mee te maken...graag  |
|
WMR-kok
Oudgediende
LessienElensar:  Elk paar jaar een kleine erbij?  |
|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
mijn ex had altijd, dat als ze teveel at, dat ze dan chaggie werd.. ik heb dat toen ook een tijdje gehad, maarn u niet  |
|
Wolfje Oudgediende
 WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
Ik wil ook overwinteren  Lekker de hele winter slapen wie wil dat nou niet  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Als je geen winter mee wilt maken, dan moet je verhuizen naar de evenaar.  |
|
Wolfje Oudgediende
|
Kok  werkt ook niet! Want bij de evennaar is het 1halfjaar donker en koud en de andere halfjaar schijnt daar de hele tijd zon! |
|
WMR-kok
Oudgediende
@Wolfje:  Dat is bij de polen Wolfje.  De Noordpool en de Zuidpool.   En ik bedoel niet het land naast Duitsland.  |
|
Wolfje Oudgediende
|
ook bij de evenaar! toch? maar ik ben weg doei doie  |
|
nietmeer
|
Quote @WMR-kok: LessienElensar:  Elk paar jaar een kleine erbij?  Nee, maar wel de winter door slapen   Wolfje    |
|
FrankB Oudgediende
|
ik is er bijna weer  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
FrankB Oudgediende
|
ben er weer  hoe is het hier?  |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: valt wel mee hoor...hou gewoon niet van de winter  Hey Frank  ...gaat goed hoor  liggen er hier twee een wedstrijd te houden, wie het hardste kan snurken. M'n man of de Beagle   |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
|
|
FrankB Oudgediende
|
is er dan toch nog iets waar bamboo goed in is? goedenmorgen delenn   hoeistie? |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
nietmeer
|
|
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
beetje moe ja  dat kan je wel zeggen  lange dag zeg maar  's ochtends alleen meegekeken (is vermoeiender dan zelf wat doen), maar was wél interessant  en 's middags was een chaos en dat is zeer vermoeiend voor je hoofd. 3 patiënten tegelijkertijd die elk 10 minuten de tijd kregen, maar 45 minuten nodig hadden (die ze ook gegeven werd;)) dus toen liepen we boemveel achter  en dat werkt niet prettig want je wilt mensen ook niet superlang laten wachten als ze maar 2 minuten nodig hebben omdat ze toch alleen maar iets komen laten controleren  En toen ik naar huis mocht (17.15 uur) heb ik aangeboden te blijven tot 18.00 uur om nog wat patiënten op andere afdelingen te bekijken  (zijn altijd interessante patiënten;)) Dus  en toen moest ik nog een half uur naar huis fietsen en daar was het echt te heet voor  |
|
FrankB Oudgediende
|
29,1 graad in onze achtertuin(windstil)  |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: Dan huil je wel vaak bijna  op een dag @Delenn: dat is nogal een dagje ja... |
|
FrankB Oudgediende
|
argghhhh, lekker duidelijk nm, dit moest naar google +  |
|
WMR-kok
Oudgediende
@Delenn:  Zit je nu in Breda?  LessienElensar:  Heb ik ook redenen voor. |
|