|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
ja.. als t morgen nog zo is, ga ik 2 dozen halen.. eerst de deka, en als die goedkoper is als de jumbo, ook de jumbo nog is lastigvallen met mn bonnetje van de deka.. krijg ik t daar gratis  |
|
nietmeer
|
@FrankB: Dat is alleen als je bij de Jumbo koopt en het bij de Deka goedkoper blijkt te zijn  |
|
FrankB Oudgediende
|
idd.. maar dat is hier ook zo  op normale dagen dan.. ik heb het me haarfijn uitlaten leggen rond 2 uur smiddags... de rij stond tot halverwege de winkel  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
Bamboo Erelid
 WMRindex: 42 OTindex: 3.246 T S |
  *komt tot de conclusie dat ie geen cornetto's kan eten. Shirt en broek onder de chocola en ijs  * Wat ben ik toch een varken  |
|
nietmeer
|
Ja, maar jij wilt bij de Deka gaan kopen en dan bij de Jumbo zeuren, dat het bij de Deka goedkoper is...dat werkt niet  Moet je bij de Deka gaan kijken en bij de Jumbo gaan kopen en dan zeggen, dat het bij de Deka goedkoper is  |
|
WMR-kok
Oudgediende
LessienElensar: Je moet een bewijs hebben dat het daar goedkoper is, dus een kassabon van die winkel met daarop dat artikel vermeld. |
|
FrankB Oudgediende
|
LessienElensar: je moet een bonnetje hebben als bewijs.. en niet kopen is geen bonnetje.. |
|
nietmeer
|
FrankB: Dus je gaat een doos halen bij de Deka en dan een doos halen bij de Jumbo  |
|
FrankB Oudgediende
|
LessienElensar: jep  als het meezit wel  |
|
WMR-kok
Oudgediende
LessienElensar:  Je krijgt dan maar 1 fles gratis mee. |
|
FrankB Oudgediende
|
@Bamboo: ik ken er nog zo1  komt door de warmte  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Ik had een treetje chocolademelk gekocht, maar ik kreeg er maar 1 pak chocolademelk van 1 liter gratis mee. |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: is nogal logisch he...niet zeuren hoor  de prijs is per pak en niet per tray  |
|
Bamboo Erelid
FrankB:  knoeikonten united  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Ook als je verschillende artikelen gekocht heb en 4 artikelen zijn duurder dan in een andere winkel, dan krijg je maar 1 artikel gratis mee, niet 4.  |
|
FrankB Oudgediende
|
wss het goedkoopste ook nog? |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: Waarom nou altijd maar die  er dan gelijk bij...moeten ze dan alles maar gratis weg geven  |
|
WMR-kok
Oudgediende
LessienElensar: Ze adverteren er toch mee?  |
|
Bamboo Erelid
@WMR-kok: Yup, maar je moet natuurlijk wel de kleine lettertjes van de voorwaarden lezen  |
|
WMR-kok
Oudgediende
@Bamboo:  Die krijg je pas in de winkel te horen wat die kleine lettertjes zijn. En daarbij,  ik dacht dat kleine lettertjes verboden waren! |
|
Bamboo Erelid
Neehoor, zijn nog steeds niet verboden.. voor alle informatie lees de financiele bijsluiter. Daarin staat dat de risico van dit product laag is. |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Bamboo Erelid
|
|
MuseMatt
Oudgediende