|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
@ChrisM: Pff ga ergens anders depressief zijn, ik weet niet eens wie je bent, laat staan dat ik weet dat de caravan van je beste vriendin gisteren is afgebrand /care? Lisbeth-Salander: ik wil ander koekje  |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Zo Mmore, kan je nog lomper doen? |
|
Bamboo Erelid
 WMRindex: 42 OTindex: 3.246 T S |
*geeft mmore een flats om de oren*... Grote waffel houden anders kan je even buiten gaan staan afkoelen. |
|
Mmore
Administrator
|
@Bamboo: Is dat ook een soort koekje of digitale mishandeling?!?!??!?!  |
|
ChrisM Erelid
 WMRindex: 702 OTindex: 4.067 S |
@Mmore: zo, en bedankt... Dat kan ook wel iets aardiger. En wie zegt dat ik depressief ben?  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
rustig doen. niet zo onaardig, dat ben ik al  |
|
Bamboo Erelid
Quote @Mmore: @Bamboo: Is dat ook een soort koekje of digitale mishandeling?!?!??!?!  Nee, dat is gewoon een oudhollandsche fysieke klap voor je harses.. gedraag je even normaal tegen anderen. |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
@ChrisM: Mmore bedoelt natuurlijk: hoe kon ik dat nou weten, ik zal d'r een nieuwe sleurhut opsturen  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
Quote @Bamboo: Nee, dat is gewoon een oudhollandsche fysieke klap voor je harses.. gedraag je even normaal tegen anderen.  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Ik denk dat ik maar even ergens anders ga kijken  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
Blend  |
|
Bamboo Erelid
@Blend: *boink*... hier neem een bakkie man... |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
|
|
Mmore
Administrator
|
@Bamboo: Gedraag je zelf normaal  Hoe moet ik weten dat die caravan afgebrand is? Dat het zijn vriendin was? Zijn reactie was lomp, dan ben ik net zo lomp terug, ja  |
|
Blend
Oud Moderator
|
|
Delenn
Oudgediende
zo, of ik éven alle neurocutane syndromen wil presenteren  De meeste website noemen er maar 8, maar als ik in de inhoudsopgave van een duur neuroboek kijk (inhoudsopgave is gratis te bekijken  ) staat er 76 juistem  |
|
Blend
Oud Moderator
Quote Lisbeth-Salander: @Blend: grrrrr  Wat is er tijgertje van me  |
|
ChrisM Erelid
 WMRindex: 702 OTindex: 4.067 S |
@MuseMatt: ha ha, het is al goed joh. Ik heb alleen geen zin om het cafe in vlammen op te zien gaan  |
|
Delenn
Oudgediende
|
|
Blend
Oud Moderator
|
|
MuseMatt
Oudgediende
|
Quote @Mmore: @Bamboo: Gedraag je zelf normaal  Hoe moet ik weten dat die caravan afgebrand is? Dat het zijn vriendin was? Zijn reactie was lomp, dan ben ik net zo lomp terug, ja  Nee, zijn reactie was niet lomp, die was vol van emotie omdat dat is gebeurd. Hoe jij reageerde was lomp... maar goed, let's forget about it. |
|
Bamboo Erelid
@Mmore: Wij kennen elkaar nog uit een ver verleden. Ik wil dat graag het verleden laten zijn. Maar ook jij, of juist vooral jij, moet je net als alle andere mensen normaal gedragen. En dergelijke opmerkingen kan je maken tegen mensen die je kent en dus niet tegen mensen die je niet kent. Jouw "functie" binnen dit forum geven jou geen aparte of meer rechten dan de rest van ons. Dus bij deze het verzoek je normaal te gedragen tegenover mensen die je niet eens kent. |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
|
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Bamboo, misschien maar via de mail doen  |
|
Blend