|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
Kok, ik vind jou maar nep.. |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
nouja, hoi trouwens, je praat altijd over eten, je blogt over eten, en je denkt over eten, en dan ga je 's avonds naar de friettent  vind je je eigengemaakte gerechten niet lekker? |
|
WMR-kok
Oudgediende
Lisbeth-Salander:  De blogje over eten zijn ook daadwerkelijk gemaakt.  En zeer vaak verrukkelijk.   Maar ik wil het ook wel eens gemakkelijk hebben.   Het geeft mij tijd om over mijn volgende recept te denken.  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
daar zit wat in.. Zeg, wat is jouw allergrootste angst.. iets waar je bang voor ben, wat je ooit zou kunnen gebeuren, of afgenomen zou kunnen worden, ik krijg nooit echt hoogte van je.. wat schuilt er achter jou Oeeehhhh  mysterieus.. |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Stille wateren hebben diepe gronden ook al maken ze veel lawaai.   Mijn allergrootste angst.... Als zwaar invalide te eindigen met veel pijn.   En spinnen, voor die krengen ben ik als de dood.  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
en wat zijn de mensen die het dichtst bij je staan? weten die ook van je angst? t lijkt me inderdaad vervelend om met die angst te moeten leven.. ik hoop niet dat dat de overhand neemt.. en spinnen, die zijn inderdaad verschrikkelijk  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Waarom zulke diepe gesprekken? Man, het is maandag hoor  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Ik denk dat die het wel weten. Alleen met mijn moeder heb ik regelmatig contact. En een paar vrienden. |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
laamenou joh.. jannick  |
|
WMR-kok
Oudgediende
@Jannick:  Ze is aan het leren voor psychiater/psycholoog.  En houdt online sessies.  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
ik was oprecht geïntereseerd.. |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
mijn grootste angst.. is dat ze allemaal uitkomen.. en ik heb ze nog niet allemaal genoemd.. |
|
WMR-kok
Oudgediende
In Frankrijk denken ze nu erover om de wiet te legaliseren. De landen waar de zwaarste straffen zijn is het verbruik van wiet het hoogst. |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: En, hoe kunnen ze controleren dat het gebruik daar zo hoog ligt? |
|
WMR-kok
Oudgediende
Banaal: Door het soort misdrijven die daar plaats vinden. Het is levensgevaarlijk om door die bepaalde wijk heen te lopen. |
|
nietmeer
|
Dus mensen die veel wiet gebruiken overvallen vaker mensen? |
|
WMR-kok
Oudgediende
Banaal: Degene die de wiet verhandelen, complete woningen worden uitgebrand door rivaliserende bendes waarbij onschuldige slachtoffers vallen. Journalisten kunnen onbeschermd die Franse wijk niet meer in, dat moeten ze doen op risico van eigen leven.
Er gaan steeds meer stemmen op om het te legaliseren. Door legale verkoop in de tabakszaken en gelegaliseerde kweek met wiet van 8% THC. |
|
nietmeer
|
OJa en omdat het hier legaal is rookt bijna niemand wiet  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 In Nederland wordt volop gerookt, maar vanwege het gedoogbeleid is er minder misdaad. 12,5% van de bevolking heeft wel eens geblowd of blowt regelmatig. Maar daar preek je over plusminus 50% in die wijk   Ik denk dat ik langzaamaan mijn laatste blogje van vandaag gaat maken.  Cajun Soep.  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
Quote Banaal: OJa en omdat het hier legaal is rookt bijna niemand wiet  niemand, eigenlijk.. dat je t even weet |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Wat ik in Nederland ook vreemd vind, is dat binnen een straal van 500 meter van een school geen coffeeshop aanwezig mag zijn maar wel verkooppunten voor alcohol en tabak!  En dat zijn nog wel harddrugs!  |
|