|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 De maand Juli gaf 30% groei met vorig jaar Juli.  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Man, ik krijg gelijk honger als ik die site zie Deze wil ik wel eens gaan proberen  als soort van salade hapje. Over 2 weken komt de familie op bezoek en moet ik wat hapjes regelen. Lunch hapjes. En ik hou van eten en eten maken  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Blend
Oud Moderator
Ijzeren discipline  Ik vind het alleen wel jammer dat de gerechten vaak voor 4 personen zijn (we wonen maar met zijn 2en  ) en dat er vaak ingredienten zijn waar je maar een klein beetje van nodig hebt, maar je dus wel een grotere hoeveelheid van moet kopen. Maar ik vind het wel leuk om allemaal verschillende dingen te proberen  |
|
WMR-kok
Oudgediende
@Blend:  Ik woon in mijn eentje.  Maar de meeste gerechten maak ik voor twee personen.   Ik heb een gezonde eetlust als ik kan kokkerellen.   Maar bijvoorbeeld de Pizza Bolognese, als die teveel is, kan je die de volgende dag ook nog eten als ontbijt of lunch.  Koud smaakt die ook heerlijk.   Ik weet niet hoeveel familieleden er komen eten, maar je hebt 8 punten pizza bolognese.  Die kan je dus van tevoren al maken.  |
|
Blend
Oud Moderator
We zijn dan in totaal met 10 man, dus ik kan redelijk wat hapjes maken. Het wordt een uitgebreide lunch maar dan niet de standaard broodjes met ham/kaas  Ik wil wat aparte dingen, maar niet extreem qua smaak. Ze moeten het wel opeten  Maar de familie beschikt wel over een goede eetlust en ook wel van verschillende dingen proberen. (ik heb het van huis uit meegekregen denk ik  ) Waarschijnlijk 4 a 5 verschillende soorten hapjes maken. Deze soep lijkt me echt goddelijk  |
|
WMR-kok
Oudgediende
@Blend:  Die soep wilde ik net gaan voorstellen.  Ik heb daarvan net de foto verbeterd.  Beetje lichter gemaakt.  |
|
Blend
Oud Moderator
Als ik het goed lees, gaat er niet eens een halve liter extra vocht in (water). De rest is allemaal van de ingredienten zelf  Dit is een goede soep dan  Ik ga die zeker maken. |
|
WMR-kok
Oudgediende
 De Sweatbites met een Twist zijn ook gemakkelijk te maken, licht pittig en zoet.  |
|
Blend
Oud Moderator
Zijn Sweatbites die f*ucking hete paprikaatjes? Die kan ik hier (Bijlmer) op de markt kopen. Heb ik een keer geprobeerd, dat brand in je mond zeg  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Sweatbites zijn kleine zoete oranje paprika's Ze zijn per zakje van 6 verpakt, en soms zitten ze in een plastic beker.  Wat jij gepakt hebt, zijn pepers.   Waarschijnlijk Madame Jeanette (Surinaamse peper).  |
|
MIADIA Oudgediende
 WMRindex: 5.665 OTindex: 6.559
|
goedemorgen mensen  |
|
Blend
Oud Moderator
Ja ik keek nu ff naar het plaatje en die zien er inderdaad net wat anders uit dan degene die ik had. Ik probeer graag dingen die ik niet ken, soms gaat dat een beetje mis  Ik kon in ieder geval het gerecht weggooien, want wat was dat pittig zeg  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Ha Blend!  leuke verjaardag gehad? En hoi voor de rest  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Hai MM  |
|
Blend
Oud Moderator
@MuseMatt: Ja hoor  dank je @WMR-kok: Nou ik dacht dat ik tegen pittig kon, dus ik die dingen gekocht. In stukjes gesneden en door het 'rijstprutje' gedaan. Bij de eerste happen had ik het nog niet door. Maar toen ineens stond het zweet me op de rug en op het voorhoofd. Ik dacht dat ik gek werd  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Blend
Oud Moderator
@WMR-kok: als ik vanavond thuis ben zoek ik een gerecht erbij wat ik laatst gemaakt, die erg goed was  Een verrassend gerecht qua smaak. Help me herinneren vanavond  |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Ah, 't is weer 12 uur! |
|
Blend
Oud Moderator
Ja nog maar 6 uur werken  |
|
Missbo Senior lid WMRindex: 54 OTindex: 342
|
nog maar een uur werken  eigenlijk nog maar 10 min maar die andere minuten moet ik ook uitzitten |
|
Blend
Oud Moderator
Dank je wel voor deze mentale steun  |
|
Missbo Senior lid WMRindex: 54 OTindex: 342
|
@Blend: Graag gedaan...altijd fijn als je iemand kan helpen die het mentaal ff moeilijk heeft....krijgt bo als dank nu een kusje?  |
|
Blend
Oud Moderator
|
|