|
nietmeer
|
Nou ja, ik doe 't gewoon rustig aan en ik kom vanzelf wel op die 1.000.000.000 OT  . |
|
Davh11
Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
pff, vijf jaar lid en nog een waardeloze OT. meer in het café spammen. goedemiddag mensen  |
|
nietmeer
|
@Davh11: Eigen schuld, moet je maar meer mee gaan doen met de moppen en spelletjes  . |
|
anjarey Erelid WMRindex: 280 OTindex: 1.687 Wnplts: Enschede
|
ok misschien ben ik nu dom maar hoe moet ik een plaatje toevoegen aan mn profiel? |
|
Davh11
|
je bedoelt een avatar anjarey? |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Dat doe je bij 'meer', boven de uitloggenknop. Het staat ook in de FAQ |
|
nietmeer
|
Quote @anjarey: ok misschien ben ik nu dom maar hoe moet ik een plaatje toevoegen aan mn profiel? Nee, je bent niet misschien dom, je bent dom  . |
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
Davh11: haha inderdaad  ach ja  ik ben nu zo'n 1,5 tot 2 jaar lid  en zit nu al bijna op de 10000  iets wat ik eigenlijk al voor eind 2010 wilde halen toen samen met kassie  alleen lukte het mij niet toen  |
|
Davh11
|
volgens mij werkt de volgende link ook: klik. |
|
Kristel
Oudgediende
 WMRindex: 3.529 OTindex: 5.364 T S |
|
|
MitoThorson
Oudgediende
|
Quote Vailan: Quote @anjarey: ok misschien ben ik nu dom maar hoe moet ik een plaatje toevoegen aan mn profiel? Nee, je bent niet misschien dom, je bent dom  . he joh wees is aardig   |
|
Davh11
|
ja, jammer he. nog maar 3600 reacties geplaatst. schande! het is weekend joh, aardig is vanmorgen al gestorven  |
|
|
ik probeer een plaatje up te loaden en dan kan het niet  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
het is gelukkig geen verplichting om te spammen  |
|
nietmeer
|
@DFC: Ben ik toch?  DFC 2: Klopt, het is een roeping  . |
|
Davh11
|
@anjarey bedoel je dan een plaatje bij je reacties (avatar)? of voor bijvoorbeeld een blog? |
|
|
|
MitoThorson
Oudgediende
|
Vailan: hmm  soms wel  haha en inderdaad het moet je liggen of niet  in het begin hier heb ik echt enorm veel gespamd  |
|
nietmeer
|
Dat is aan je OT niet te merken  |
|
Davh11
|
@anjarey boven de knop uitloggen staat "Meer..." daar ga je naar Avatar aanmaken. kies je bestand (jpg!) en dan uploaden. kan soms even duren voordat het erop staat. succes! als je 'm hebt geupload maar je ziet 'm nog niet dan wil het ook helpen om op f5 te drukken. |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
Vailan: uhm nou ja binnen een jaar had ik 8000 ofzo  dus ik vind het wel netjes  maar mensen werden toen gek van mij en een paar andere mensen in het cafe  dus toen deden we het rustiger aan  ik deed toen ook nog helemaal niet mee met M&S  |
|
Davh11
|
doe er soms aan mee maar de meeste kunnen me niet zoveel. liever gewoon sociaal contact in het café  |
|
|
iedere keer krijg ik de melding dat het geen jpg bestand is terwijl ik daar specifiek naar zoek |
|
Davh11
|
open het bestand dan in paint, doe opslaan als en kijk specifiek bij het bestandstype, sla dan op als jpg. dan moet hij werken. |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
kassie heb alles opgegeten  |
|