|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Sja, joh, ze heeft dystrofie al ruim 10 jaar maar het wordt echt steeds erger. Ze heeft het overgehouden na een autoongeluk. Maar het begon op 1 plekje en nu zit het al in haar arm, rug, been, handen, noem maar op joh....  |
|
Davh11
Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
wat ik las op wikipedia kan het ontstaan door een ogenschijnlijk heel klein wondje. dat is best eng eigenlijk  |
|
ladekast Oudgediende
|
Davh11: dat klopt idd, iedereen kan het krijgen maar zoals je ook hebt gelezen gaat het vaak bij de meeste weer over  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Davh11: Is het inderdaad. Bij mij was er ook eerst een klein wondje aan de teen. Maar ik wist niet dat het daarna op verschillende plekken gaat verschijnen. @ladekast: Dan krijgt ze wel zeer zware pijnbestrijdingsmiddelen.  |
|
ladekast Oudgediende
|
@WMR-kok: Ketanes heeft ze al jaren gehad, via een infuus in het ziekehuis. In rusland is het drugs, hier een medicijn ... vage shit maar dat mag ze dus nooit meer omdat nu dus blijkt dat je lever daar op lange termijn kapot van gaat wat nu in mijn moeders geval aan de hand is ... ze slikt ruim 15 tot 20 verschillende medicijnen per dag .... |
|
Davh11
|
dat herken ik wel van toen m'n vader ziek was, zoveel medicijnen. uiteindelijk ging hij er van hallucineren. |
|
ladekast Oudgediende
|
Davh11: beide ...
die Ketanes kreeg ze 3-4 keer per jaar, opnames in het ziekehuis van 5 tot 10 dagen. De laatste behandelingen gingen al moeizamer. Zo moeizaam dat ze zelfs 1 keer 4 dagen op de hartbewaking moest liggen. We zijn dus wel wat gewend maar dit wat we nu net te horen hebben gekregen komt wel als een flinke klap aan zeg maar ... |
|
Davh11
|
methadon is pure rotzooi. het word vooral gebruikt om heroïne verslaafden af te laten kicken. dat zegt al genoeg geloof ik  . ik hoop voor jou en je familie dat jullie bij elkaar steun kunnen vinden om hier doorheen te komen. je staat er sowieso niet alleen voor. sterkte  |
|
ladekast Oudgediende
|
Ketanest heet het trouwens, niet ketanes. Dit zijn algemene bijwerkingen ervan : Mogelijke bijwerkingen (o.a.) Bloeddrukverhoging (= hypertensie) Braken Duizeligheid Gezichtsvertroebeling Hartfrekwentie-toename (= tachycardie) Injectieplaats: roodheid (= erytheem) en huid-uitslag Misselijkheid Motorische onrust Psychische reacties, zoals verwardheid, vreemd gedrag, levendige/aangename dromen (deze bijwerkingen kunnen worden bestreden met benzodiazepinen) Speekselvloed (= hypersalivatie) En ze heeft door de jaren heen echt alle bovenstaande symptomen gehad, sommige zijn echt freaky... Pyschische reacties... verwardheid, man man, lijkt dan wel of ze echt stomdronken is, praten met een dubbele tong en totaal geen benul van waar ze het over heeft en echt heel vaag allemaal .... Davh11: Hoe dan ook, het leven moet door hé, we genieten zoveel mogelijk  |
|
Davh11
|
als genieten betekent tegen een rolstoel aan schreeuwen omdat je denkt dat je zoon erin zit  . ik ga eten, tot zo  . |
|
ladekast Oudgediende
|
eetse kerel  |
|
ladekast Oudgediende
|
* is ook pleite * laters  |
|
The-Enflamer Erelid
 WMRindex: 704 OTindex: 1.541
|
*loopt weer binnen kijkt uit voor kokie omdat ie me laatst water over me heen goot*
hoi |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
Davh11
|
Slipknot aan, slecht eigenlijk maar zo lekker op z'n tijd  |
|
Wolfje Oudgediende
 WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
aaawhoeee!! |
|
Davh11
|
eerst poten vegen he  |
|
Wolfje Oudgediende
|
er is geen mat  |
|
M-Cyclone Oudgediende
 WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
*legt mat bij de ingang* |
|
Wolfje Oudgediende
|
sorry ik ben al bij de bar  |
|
Davh11
|
*pakt morrend de bezem* het is dat je geen duimen hebt  |
|
M-Cyclone Oudgediende
 WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
Woffel.  Met je vieze poten.  |
|
Wolfje Oudgediende
|
*gniffeld snel een biertje weg* |
|
Davh11
|
doe je snel  spannende dag gehad mensen?  |
|
Wolfje Oudgediende
|
ben een snelle wolfje;)  heb een slechte dag gehad.... Maar dat komt hopelijk wel weer eens goed.... hoe was jou dag? *pikt snel nog een HJtje* ik mis puck met zijn pretpeuk  |
|