|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
Whahaha  dat snap ik maar al te goed ja  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
echt   ik word gewoon moe van het niks doen  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
Nja, WMR houd je wel wakker  Tot hoelaat moet je eigenlijk blijven? |
|
MIADIA Oudgediende
 WMRindex: 5.702 OTindex: 6.564
|
@Delenn: en als je dan zo gaat gapen haal doe ik met je mee |
|
Delenn
Oudgediende
eigenlijk tot 5 maar ik ga elke keer al half 5 weg @MIADIA; gezellig   |
|
Jasjee
Oudgediende
|
@Delenn: Wajoo  Lekker dan  Ah ben je wel eerder thuis  Hoelaat begin je dan? |
|
Delenn
Oudgediende
half 9  lekker laat  maar moet wel al 6.15 uur uit bed  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
Wajoo, het ziekenhuis zit dan niet echt in de buurt van je huisje neem ik maar aan dan  |
|
Delenn
Oudgediende
nee klopt  6.15 uur op 6.45 uit huis 6.55 de metro 7.33 de trein 7.58 de bus 8.15 hier, omkleden, naar de afdeling lopen 8.22 klaar voor de overdracht 8.30 uur overdracht  |
|
MIADIA Oudgediende
 WMRindex: 5.702 OTindex: 6.564
|
wow wat een tijden
|
|
Jasjee
Oudgediende
|
Wat een reis  Ah ja, vind ik ergens wel zonde als je dan zo weinig moet doen  Als je lekker bezig bent is het wat anders...  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
|
|
Jasjee
Oudgediende
|
@Delenn: Ja, of thee/koffie rondbrengen  |
|
Delenn
Oudgediende
@LQ: ik zit niet op de afdeling anders had ik dat wel gedaan;) @Jasjee; ja precies |
|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Ze zijn waarschijnlijk nog steeds aan het opereren  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
@Delenn: Nja, soms heb je toch ook van die vet drukke dagen, is nu alleen zo vanwege de vakantieperiode.. Maarja, horen ze je wel wat meer taken te geven of iets nuttigs  @YMD: Nu nog steeds?  Sterkte met wachten  |
|
Delenn
Oudgediende
YMD: hoe lang zijn ze al bezig? @Jasjee; ja meeste dagen zijn gelukkig drukker, zal inderdaad aan de vakantietijd liggen |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Ik heb het eigenlijk nooit rustig op mijn stage's  Zelfs toen ik in het ziekenhuis stage liep en de helft van de afdeling gesloten was, had ik nog genoeg te doen  |
|
Delenn
Oudgediende
LQ: maar jij staat op de afdeling en die mensen zijn er de hele dag, je kunt ze dan alleen maar meer kwalitatieve zorg geven. Ik sta nu op poli en als er geen patienten zijn, zijn er geen patienten, daar kan ik weinig aan veranderen, dan is er ook gewoon niks te doen. (en op de spoed is nu ook niks) |
|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Al 4 uur, sinds 12 uur, en het zal wel iets uitgelopen zijn maar dit is wel heel erg lang... toch? |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@Delenn: Dat is waar  Ik zou echt gaan rondneuzen enzo of er nog een leuk onderzoekje te volgen is ofzo  |
|
Delenn
Oudgediende
was 12 uur de tijd van de afdeling af of van de voorbereidingskamer af (dus waar maar 1 persoon nog bij mag zijn)? laten we zeggn van de afdeling, dan kan je in die voorbereidingskamer nog een uur liggen (als het niet langer duurt omdat bijv een vorige operatie uitliep). van voorbereidingskamer naar écht opereren duurt ook nog een half uur (in slaap brengen, alles aansluiten etcetc), dan opereren, dat duurt, naar mijn schatting 2-3 uur, dan een kwartier voor hij weer zelf ademhaalt en in z'n eigen bed is overgetild zodat hij naar de verkoever kan, daar eerst nog allerlei checks die minstens 15 minuten duren en dán wordt de fam ingelicht  LQ: heb ik tot nu toe elke dag gedaan, heb al EEG's en EMG's gezien en evenwichtsonderzoek en gehooronderzoek (wat helemaal niet bij neurologie hoort, maar bij KNO  ). Ik moet alleen nog EP's zien, maar die zijn niet zo vaak en vandaag hadden ze niks bijzonders dus daar kon ik ook niks doen... edit; ik begin irritant te worden  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
|
|
Delenn
Oudgediende
@Jasjee; nou gewoon  als ik me verveel word ik irritant  |
|
nietmeer
|
Quote @Delenn: edit; ik begin irritant te worden  helemaal mee eens  je moet ook niet zo vaak in het tel-tot-51-topic reageren  |
|