|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
ligt eraan wat ik later wil doen als ik groot ben he?;) als ik huisarts wil worden kan ik daar beter onderzoek doen, wil ik neuroloog worden dan beter daar  weet ik het niet, dan is interne denk ik de beste keus, maar daar heb ik dus écht geen zin in  het meeste onderzoek daar is echt BOEMsaai  ik heb nog...5 maanden om te beslissen (uiterlijk) |
|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
Hmm, oke. Welke van de 2 functies spreekt jou het meeste aan?  5 maanden is nog wel redelijk te doen. |
|
Whiteshade Erelid
 WMRindex: 1.518 OTindex: 4.953
|
kan een functie spreken dan  |
|
Delenn
Oudgediende
dat weet ik dus niet  ik dacht heel lang huisarts, maar nu ik hier zit vind ik dit toch wel heel leuk  en ik heb nog andere coschappen te gaan die ik misschien ook wel helemaal geweldig ga vinden  dus ik vind het moeilijk nu te beslissen  -interne wil ik niet -chirurgie wil ik niet -kinder zie ik niet zitten (de opleiding is echt niet grappig, allemaal ellebogenwerk, er zijn gewoon te veel mensen die het willen) -psychiatrie wil ik niet En dat is het enige wat ik nog maar gezien heb @Whiteshade; dat zegt ze niet, ze vraagt of 'het aanspreekt'  niet foutief bijdehand gaan doen   |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
@Delenn: Wel stom dat je de moeilijke patiënten niet mag doen  Straks ben je arts en dan krijg je een moeilijke patiënt en snap je er niets van  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
@Whiteshade: Ja echt wel joh, dat spreekt toch voor zich? @Delenn: Hmm, spannend nog, maar zeker wel leuke dingen  Nou, gewoon nog even kijken en rustig beslissen. Maar dit gevoel van 'heel leuk vinden' is dat gevoel sterker dan huisarts zijn? Of zou je denken dat het tijdelijk is? Je weet in ieder geval wel wat je niet wilt  |
|
Delenn
Oudgediende
ik kijk wel mee LQ  tis meer dat als je een patient binnen 15 minuten aan de trombolyse wilt hebben en de neuroloog doet er zelf al 10 minuten over om alles uit te vragen en na te testen en 5 minuten om door de CT te gaan dan heb je nog 0 minuten over om het infuus en alles aan te sluiten en dan zou er ook nog een co moeten komen kijken (die ook nog eens langzamer is dan de neuroloog) ? @Jasjee; ik ben bang dat het tijdelijk is, omdat de artsen hier gewoon heel aardig zijn en ik daardoor beïnvloedt wordt  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
@Delenn: Hm oke, dan moet je het nog even afwachten, je zit daar nog 2.5 week, kan je kijken hoe je er daarna over denkt, misschien?  |
|
Whiteshade Erelid
|
|
|
Delenn
Oudgediende
dat ga ik sowieso doen Jasjee, ik ga nu nog niet beslissen;) |
|
Jasjee
Oudgediende
|
@Whiteshade: Spreek je jezelf nu niet tegen? @Delenn: Oke, wel leuk hoor allemaal  Nog succes de komende 2,5 weken dan  |
|
Whiteshade Erelid
|
|
|
Jasjee
Oudgediende
|
|
|
Delenn
Oudgediende
|
|
Jasjee
Oudgediende
|
Hmm, er komen wel veel mensen zaterdag  |
|
Whiteshade Erelid
|
@Jasjee: neem het wel mee in de volgende bespreking. het gaat hier wel om vrijgesproken gedragingen die krachtens de wet zijn toegestaan  |
|
Delenn
Oudgediende
normaal iets van 60, dus inderdaad wat meer  kom jij ook?  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
@Whiteshade: Lol..  Word beetje eentonig xD @Delenn: Haha, ik wil wel, maar ben nog even in afwachting en dubio  |
|
Delenn
Oudgediende
ik las; ben nog in verwachting  hoezo dat dan?  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
@Delenn: Whaha !  Haha, dat nou gelukkig ook weer niet  Ja, ben nog niet helemaal van mijn hersenschudding af, dus ja even kijken hoe ik me vrijdag/zaterdag beetje voel en dan afhankelijk daarvan kom ik langs  . |
|
Delenn
Oudgediende
@Jasjee: oh, nou hopelijk voel je je tegen die tijd beter of je nou besluit te komen of niet;)  ik lig onderuit  en ik lees net een hoofdstuk over priapisme  ik wist niet dat daar een woord voor bestond  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
@Delenn: Ja, hoop ik ook   Zou wel leuk zijn als ik even langs kon komen  Zo, da's lekker relaxed !  Priapisme?  Wat een woord  En is het een interessant hoofdstuk?  |
|
Delenn
Oudgediende
google maar  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
Whaha, never mind then...  En waarom lees je dat precies?  Word goed en duidelijk aangegeven daar lol...  Tsja, dat zal je misschien ook soms tegenkomen  |
|
Delenn
Oudgediende
|
|