|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
@WMR-kok: Ik heb eens een leuke stunt uitgehaald met zo'n blaastest. Ik zei nog tegen de agent die me de blaastest afnam: "Ik kom van mijn werk af, dus kom maar op met dat ding!" Zegt hij: "U zou eens moeten weten hoeveel mensen er dronken van het werk komen" Zeg ik: "Dus... U zou nu ook dronken kunnen zijn!  Zou U dan ook eens willen blazen, zodat ik kan zien dat ik niet de enige ben die nuchter is hier?!"  En nu komt het mooiste: hij deed het écht!  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@Luna: hmhm ja dan wel ja  , maar ja hij is ondertussen ook gestopt omdat ie geen geld meer heeft  . echt ik heb rare vrienden gehad vroeger  , de helft heeft nu al een kind en kan er totaal niet mee omgaan met de situatie  . @emmertje: dat is wel awsome  , maar ja ik had het opzich ook allemaal wel snel, want 1e dag reedt ik ook gewoon over de snelweg en zo dus ja het ging meteen goed XD en ik had daarvoor nog nooit geoefend of zo  , ik heb wel de opties gehad om dat te doen, maar ik wou het niet  . |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
@emmertje:  Een burger moet ook in staat zijn om een agent te controleren.  |
|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
Little Queen: Volgens mij ga ik daar ook lessen  want volgens mij zit er maar 1 rijschool B. in Laren  idd, al mijn vriendinnen lessen daar ook  zijn ook allemaal zeer positief heb 9 mei de eerste les dus ben benieuwd hoe ik het er vanaf breng, en of die methode bij me werkt  |
|
WMR-kok
Oudgediende
flyingdutchy:  Ik denk dat een rijles over een snelweg ook veiliger is dan een rijles over een konkelende dijk.  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Oeeh doe je H of A dan even de groeten van mij  . |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@WMR-kok: 1e rijles wordt bij de meeste rijscholen op eigen terrein gedaan of ze rijden naar een parkeerplaats toe waar je dan gaat oefenen;)  . |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Mijn eerste rijles was over een recht stuk dijk.  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Mijn eerste rijles was alleen sturen.. komen we bij de rotonde. Slinger ik een beetje zegt die instructeur Jeeezus heb jij gezopen ofzo  Daarna 8-tjes gereden op een parkeerplaats om een bepaalde stuurtechniek onder de knie te krijgen en vervolgens lekker de wijk doorgecrosst  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik moest gelijk de weg op  En mijn zusje zat achterin, want we gingen samen lessen  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Als je dan in de berm terecht komt, sta je ineens onderaan de dijk.  |
|
Luna
Moderator
|
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Ik weet nog dat ik bij de instructeurs bekend stond als 'de grappenmaker'  Twee keer helemaal rond op een rotonde, omdat ik het bordje 'einde rotonde' niet gezien had  Ineens uitstappen en aan de achterbumper van de auto beginnen te trekken, om daarna te roepen: "Sorry instructeur, maar de auto omdraaien is me toch wat te zwaar!"  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@WMR-kok: dat is faalheid  , beetje rechtdoor rijden  . Little Queen: whaha dat is ook saai alleen dat doen XD, vind ik de rijschool waar ik bij zat veel beter  . @Luna: gezellig  en zij heeft wel het rijbewijs al?  doei      |
|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
Little Queen: krijg waarschijnlijk H, wat ik tot nu toe heb mee gekregen, maar zal ik doen  @WMR-kok: leer je het wel meteen af om naast de weg te rijden  |
|
Luna
Moderator
flyingdutchy, zij heeft rijbewijs wel,ja. Snap niet hoe dat kan  Want ik reed veel beter en zij had ingreep tijdens examen  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Ligt eraan hoeveel kandidaten daarvoor geslaagd zijn Luna. Er slaagt maar een bepaald percentage. Als er in de ochtend veel mensen gezakt zijn is de slagingskans in de middag groter. |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@Irthe: Ik had ook eerst 2 lessen H, daarna kreeg ik E.. maar die is weg daar nu   En A had ik voor theorielessen. Allemaal erg aardig dus je hoeft nergens bang voor te zijn  Ik had een examinator die nog niet zo bekend was in Deventer, dus ik had opzich een makkelijk ritje (volgens mijn idee) tijdens mijn examen  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Luna: dat is inderdaad wel raar, maar de ene rij examinator is strenger dan de andere dus dat kan er ook mee te maken hebben;). @WMR-kok: ik was de 1e persoon die bij deze rijschool was geslaagd  omdat ie nog niet zolang was begonnen en ik 1 van de 1e was die kwam lessen  . |
|
WMR-kok
Oudgediende
Ik weet niet hoe hoog de percentages zijn tegenwoordig, maar toen ik voor mijn rijbewijs ging slaagde maar een goede 30% voor de eerste keer. |
|
Little Queen
Oudgediende
|
flyingdutchy: Hoezo zou die van jou veel beter zijn dan die van mij gebaseerd op de eerste les   |
|
WMR-kok
Oudgediende
als er al teveel geslaagd zijn voor het examen, kan je rijden wat je wilt (zelfs foutloos) maar naar het rijbewijs kan je fluiten.  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Little Queen: uhmm omdat ik bij de 1e les al veel meer kreeg en bij de andere lessen ging het ook sneller;). want in hoeveel lessen heb jij het gehaald en hoe vaak examens voor theorie en praktijk? @WMR-kok: ik denk nog steeds het zelfde  . |
|
WMR-kok
Oudgediende
Als het examen echt eerlijk gedaan zou worden, dan zou er bij het CBR mensen ontslagen worden omdat er geen werk voor ze is. En ik weet deze informatie uit zeer betrouwbare bronnen.  Alleen zijn deze bronnen al overleden.  |
|