|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@Luna: ach ja je moet er van houden hé  . iedereen zo zijn ding om naar te kijken  . |
|
Wolfje Oudgediende
 WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
ik ben blij dat ik me rijbewijs heb en een autotje  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Ik wil ook een eigen auto  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik heb toch geen geld voor een auto en ook niet voor een rijbewijs  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Wolfje: ben je nu ook zo lui dat je alleen maar in de auto zit?  @Little Queen: word je lui van hoor  en tja als je er 1 wil moet je er 1 kopen  . @Luna: moet je gaan werken   |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Je bent al snel 150 euro per maand kwijt, en dan heb je nog geen kilometer gereden.  |
|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
@WMR-kok: ligt er toch ook net aan hoe zwaar je auto is enzo? |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@flyingdutchy: Ik heb er geen geld voor  En opzich lijkt het me wel chill, gewoon m'n eigen scheurbakkie  . |
|
WMR-kok
Oudgediende
@Irthe: Ligt er ook aan hoe lang je je rijbewijs hebt en hoe oud je bent.  |
|
Luna
Moderator
Ik werk ook al, duh  |
|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
oke  over zo  vriendin van me hoeft namelijk maar 60 te betalen zei ze.. maarja weet niet hoe het nu uiteindelijk valt.. |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@WMR-kok: tja hangt er van af welke auto je hebt  . je moet nog verzekeringen erbij betalen en dus zo wordt het veel betalen XD en dan de benzine er nog bij  , dat tikt wel lekker aan  . Little Queen: moet je werken XD. hmm het hoeft voor mij niet echt  , ik mag de auto's van mijn ouders gebruiken, maar zelfs dat doe ik amper, ik zit liever op de fiets  . @Luna: harder werken voor opslag   of meer werken  . |
|
Little Queen
Oudgediende
|
flyingdutchy: Tsja, niet echt handig nu om een contract voor 2 maanden aan te gaan   En ik hoorde vandaag dat ik (als ik bij mijn stage wordt toegelaten) in het weekend de auto van pap en mam mag lenen, dus ja  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Een jeugdige bestuurder die net zijn rijbewijs heeft moet meer betalen aan verzekering. |
|
Luna
Moderator
Ja, doeiiii  Net huis gekocht enzo, ik heb genoeg kosten  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Little Queen: waarom niet  , 2 maanden werken moet kunnen toch;) vakantie werk of zo  . hmm oké nou ja ook handig dat je die kan gebruiken dan, maar ja ik doe het meeste liever op de fiets   . @WMR-kok: nee niet altijd, je hebt speciale jongeren verzekeringen  . |
|
WMR-kok
Oudgediende
Dan komt er nog de APK-keuring erbij, en onderhoudsbeurten. Afschrijving van de auto, telt ook mee. |
|
Little Queen
Oudgediende
|
flyingdutchy: In de maanden Juli en Augustus ga ik vakantiewerken.. Daarna ga ik waarschijnlijk 20 weken stage lopen in het Deventer Ziekenhuis  . En om dat nu te gaan fietsen.. nee dankje  |
|
Luna
Moderator
Als je goed wilt verzekeren ben je duurder uit en je moet nog schadevrij dinges opbouwen enzo. Twaggy is nu 23, maar die gaat nu ook steeds minder betalen  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Luna: ga je nu alweer weg?  tja dat doe je ook zelf hé @WMR-kok: haha ja zo kun je wel door blijven gaan   . daarom zeg ik neem een oude mini die in goede staat is, weinig kosten bij de APK en geen wegenbelasting  . |
|
WMR-kok
Oudgediende
Ik denk dat je tegenwoordig een goede 2.000 euro nodig hebt om het rijbewijs te halen. |
|
Luna
Moderator
Maar ik wil ook geen auto, ook al kon ik het wel betalen. Dus voor mij verder geen gemis,hoor  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@WMR-kok: Plak daar nog maar wat meer bij hoor  .. |
|
WMR-kok
Oudgediende
Little Queen: Dat is als je het in 1 keer haalt LQ.  |
|