|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Roy, ff 'Greetje' bellen  die kent er zát  Maareh, probs ?  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
@Relpa: wie is greetje ?  en ja vrij behoorlijk  |
|
Whiteshade Erelid
 WMRindex: 1.518 OTindex: 4.953
|
Roy: i'm yours what's up? |
|
Relpa
Oudgediende
Die peroxyde-kuif van de pvv  *Anything i can do* ? Ms mobieltje alvast maar scherpzetten op 112  |
|
Violetje Oudgediende
 WMRindex: 182 OTindex: 12.511
|
|
|
Whiteshade Erelid
|
@Jollie: wat is er aan de hand!!!! |
|
Violetje Oudgediende
|
|
|
Whiteshade Erelid
|
Jollie: door wie en waarom?? |
|
ladekast Oudgediende
|
meissie wat bij mij pa werkte wort al een hele tijd lastig gevallen door haar ex. Vandaag belde ze op en race naar de winkel en zij voreg me mee te lopen naar haar auto. Dat deed ik maar ja hoor, meneer stond om een hoekje en pakte haar vast en bedreigde haar. Ze stapt in de auto en hij gaat tussen de open deur en de auto staan, breekt haar antenne en toen ging ik er tussen staan. Hij duwt me, ik duw terug en krijg net niet en elleboog in me nek. Pak hem vast wurg hem bijna tot ie op zijn knieën viel en gaf hem een volle knie in zijn rug, K.O. was ie.
Maar nu blijkt hij uit een knettergekke fam te komen en zijn hij en zijn broers op zoek naar mijn naam en adres ..... |
|
Whiteshade Erelid
|
onmiddelijk de politie bellen dan wordt hij opgehaald |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Ja idd Politie bellen  |
|
Violetje Oudgediende
|
@Whiteshade: politie doet niks.. ze gaan alleen een beetje rond rijden in de aut en het hier in de gaten houden...  |
|
Relpa
Oudgediende
Iig aangifte doen en niet thuis blijven zitten wachten makker Politie inlichten en zeggen dat't menens is  *Kids inladen en uitr logeren gaan ergens mensen*  |
|
ladekast Oudgediende
|
al gedaan, hij heft juist mij aangegeven voor mishandeling...
Wel gaan ze extra rijden hier door de straat en ik heb een flink aantal buren in gelicht dat als ze iets vreemds zien, ze meteen de politie moeten bellen.
Ook komen er morgen 2 sloten bij op de deur .... |
|
ladekast Oudgediende
|
die gast overdrijft het nogal want hij is volgens de politie zelfs naar het ziekenhuis gebracht omdat ze dachten dat hij rugletsel zou hebben .... |
|
Whiteshade Erelid
|
zorgen dat de politie contactmet hem opneemt zodat hij weet dat de politie hem in de gaten houdt |
|
ladekast Oudgediende
|
die hele familie is al MEGA bekend bij de politie... Zijn alles behalve lievertjes ... |
|
Relpa
Oudgediende
Roy, die sloten helpen niet  als ze zó gek zijn komen ze door't raam  *Andere locatie zoeken lijkt me best mensen*  |
|
Whiteshade Erelid
|
Roy: ik heb zelf geen auto anders kwam ik gelijk naar jullie toe  |
|
Violetje Oudgediende
|
@Whiteshade: hun staan bekent bij de politie... en tog doen ze niks... maar hier liggen wel 3 kids op bed... en relpa.. zou wel ergens willen slapen.. maar wie heeft er nou ruimte voor 5 mensen  |
|
ladekast Oudgediende
|
@Relpa: de politie is vol op de hoogte maar waar moet ik heen met 3 kids ... ??? |
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
Damn Roy heftig  ik zou je zo een slaap plek aanbieden als ik er ruimte voor had maar sorry dat heb ik niet... wel klote dat de politie niets doet  |
|
Whiteshade Erelid
|
politie staat op scherp weet ik zeker als er nu gebeld wordt staan ze in no time voor de deur echt waar |
|
nietmeer
|
Roy heb je toevallig een bewegingsmelder buiten bij de deur of aan de muur??
|
|
Relpa
Oudgediende
Ik niet  anders wist ik't wel  Lastig  Nah, scary  |
|