|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@jackjanjanus: daarom  ik geniet hier ook lekker van het zonnetje  , straks pauze houden en lekker na buiten   . ooeeh leuk  dus jij gaat lekker taart eten en groene vingers krijgen  . @Stone-cold: werk ze  en suc6;) laterr    ene wel wat blijer zijn nu hé  . |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
@Stone-cold: werkse kerel en niet te chagie worden he dat vinden de visjes niet aantrekkelijk  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
stilte hier ineens  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
ja SC is weg he dan is het rustig  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@jackjanjanus: haha nou ja voor hij er was, was het ook wel druk en gezellig, maar nu is het gewoon stil stil  , niemand zegt meer wat xD  . |
|
nietmeer
|
JJJ...je hebt mail  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
LessienElensar: ja maar ik moet het ook nog kunnen onthouden  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
LessienElensar: ik niet eens?  heb trouwens mijn hotmail even opgeruimd  , ik ben van 8000mails naar 20 gegaan  en 3600 mails staan nog gesorteerd in mappen met belangrijke dingen erin  en andere dingen bewaar ik nog XD  . nu de overige 20 nog uitzoeken en dan is mijn inbox leeg   |
|
nietmeer
|
JJJ...het staat toch in je mail en het tweede woord moet je wel kunnen onthouden toch  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
LessienElensar: ik heb al een ander gepakkert @wesley 8000 mailtjes  je had al ff niet opgeruimt |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@WMR-kok: oke ben ik dan zo rustig qua mail of jullie zo druk?? als ik er 50 per week heb is het veel |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Ik heb er ongeveer 450 mails per maand.  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
en hoeveel is spam? |
|
WMR-kok
Oudgediende
Een stuk of 4.  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
owkee das wel netjes  ik heb 3 verschillende e-mails een van me werk minimaal 10 mailtjes per dag en een privee die wil ook nog wel eens drukjes zijn en nog een hotmail die kijk ik heel soms in |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
jackjanjanus Oudgediende
|
ik heb geen abbonementen  scheeld heel veel |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Bedankt dat u met ons meedenkt over de veiligheid van onze Betaalpas. De ING stelt hoge eisen aan de veiligheid van de gegevens van onze klanten. Zo heeft uw Betaalpas inmiddels een EMV- chip om voorbereid te zijn op nieuwe en veilige betaalmogelijkheden. Met deze chip op de Betaalpas sluit de ING aan bij de Europese ontwikkeling waarbij steeds hogere eisen gelden voor betaalgemak, veiligheid en standaardisatie van het betalingsverkeer. Uiteraard stellen wij uw suggestie zeer op prijs. Wij hebben uw suggestie dan ook geregistreerd en wij nemen uw mening mee in ons verbeteringsproces. Met vriendelijke groet,  Die EMV- chip is al gekraakt.   Ik had voorgesteld om een elektronische vingerafdruk en een irisscan erbij te maken op de pinautomaten.  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@WMR-kok: hoe goed je ook beveiligd het kan altijd gekraakt worden  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
haha ja ik weet het  , had er niet echt veel zin in en liet alles in mijn inbox staan  . maar alles is nu gesorteerd of verwijdert dus ja heb nu geen mails in mijn inbox meer  . 3 andere mail adressen ook helemaal opgeruimd daar stonden ook een 2000mails per account op  . nu alleen mijn gmail accounts nog  , in 1 staan 10.000 mails xD  . ene goedemiddag allemaal       |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
|
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@jackjanjanus: 4 hotmail account en nog een outlook account en 5gmail accounts  . en in totaal had ik denk ik zo'n 30.000 mails  . |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
goede morgen waarom zoveel?
|
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@jackjanjanus: 4 gmail accounts waren voor school, dat gebruikte we met projecten en zo  en zo liepen de accounts wat voller en voller en gingen we ons ook aanmelden voor allemaal spam en zo  , eigen zouden er veel meer mails zijn, maar we hebben echt heel veel verwijdert  . verder tja 1 hotmail account voor spam en 1 voor school(school account) en 1 was eigenlijk een vervangende mail voor mijn 1e account, maar toch maar niet gedaan en dan nog mijn eigen   . |
|