|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@Stone-cold: Begin de dag met een dansje Begin de dag met een lach Want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag, ja, die lacht de hele dag.   @jackjanjanus: ja bijna weekend  vandaag en morgen nog school en dan heb ik alweer weekend   . ik zal aan je denken als mijn weekend morgen begint  . |
|
zombietroll Senior lid WMRindex: 52 OTindex: 931 Wnplts: De meern
|
natuurkunde |
|
Stone-cold Erelid
 WMRindex: 326 OTindex: 4.239
|
@flyingdutchy:  I know, I KNOW! heb het gewoon effe helemaal gehad met alles en iedereen! @Jordy: morguh mate! (ik heb gister een gesprek gehad met Heavensstairway, vandaag, was geen leuk gesprek) |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
|
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@zombietroll: ook leuk  denk ik XD, al heel lang niet meer gehad  . @Stone-cold: hoezo met iedereen dan?  waarom ga je dan gesprekken met haar aan?  laat d'r lekker gaan en niet meer aan haar denken en gewoon verder gaan met alles;). je moet genieten en niet chagrijnig zijn nu  !! |
|
Stone-cold Erelid
|
@jackjanjanus: HS maakte zich "zich ineens zorgen om mij" @FD: niks persoonlijks makker, gewoon schijt aan iedereen omdat ik vandaag geen zin heb in gezeik weet je wel... ze vond dat ik veranderd was sinds het uit is en dat ik in iedergeval niet goed bezig was... |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@CJ de vraag is niet wat zij vind maar wat vind je zelf?? |
|
Stone-cold Erelid
|
@jackjanjanus: ik vind dat ze lekker door de stront moet zakken want dit is nou precies de reden dat we uit elkaar zijn gegaan, ze denkt af en toe dat ze een psygiater is, dat ze ZO GOED WEET WAT ER IN MIJN HOOFD OM GAAT!! en dat werd ike ffe zat gister, en dat heb ik dr effe duidelijk gemaakt... |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
CJ ja maar hou je wel in he  en laat je niet zo opfokken man.  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
K*t DP's plaats hij het weer 2 maal  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Stone-cold: weet ik;). maar je moet niet naar haar luisteren van wat zij vindt en zo;) want je hebt niks meer met haar dus gewoon achter je laten;). als het zo irriterend is gewoon het hele contact met haar verbreken;), heb je er ook geen last van  . wat vind je zelf van hoe het nu gaat met jou? en dan nu niet van hoe je je nu voelt, want nu ben je wat chagrijnig, maar je weet wat ik bedoel  . maar ja je moet gewoon je eigen leven leiden en je eigen dingen doen en lekker genieten;). @jackjanjanus: niet zo spammen  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
flyingdutchy: sorry deed het niet express  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@jackjanjanus: haha kan gebeuren  , ik heb het ook wel eens gehad als ik wat te snel wou of dat ik ergens anders mee bezig ben en veel aan het klikken ben en ineens op wmr reageer en een dp maak door het klikken XD  . gelukkig al een lange tijd geen dptjes gemaakt  . |
|
Stone-cold Erelid
|
@Jullie bijden: maar de echte reden dat ik een kut dag heb,,, nog geen 20 sec na het gesprek met HS maakte mijn vriendin het uit...  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Stone-cold: had je dan alweer een nieuwe vriendin?  maar dat is best wel kut ja  , want je had daar dan vast nog niet zolang mee!  en weet je de reden waarom ze het uitmaakte ook? |
|
Stone-cold Erelid
|
flyingdutchy: ze maakte het uit omdat ik (volgens haar) te snel ging, en nee, we hadden pas een weekje of 2 |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Stone-cold: hmm oké  beetje vage reden dus  , want ze had het ook kunnen zeggen en had jij je wat ingehouden, dus ja wel raar  . dat is idd niet lang nee  . |
|
zombietroll Senior lid WMRindex: 52 OTindex: 931 Wnplts: De meern
|
ben ik weer ik haat krachten en hefboomen @Stone-cold: hoe gaat ie man |
|
Stone-cold Erelid
|
@zombietroll: XD, nee ik ga het niet herhalen, laten we maar zeggen,,, het kon beter  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
|
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@zombietroll: snap je het niet? ik kan je wel helpen hoor  CJ: dat is minder man maar er zwemmen meer visjes in de zee  |
|
nietmeer
|
SC...op ieder potje past een dekseltje en zij was niet de juiste deksel  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
|
|
jackjanjanus Oudgediende
|
flyingdutchy: klopt het zonnetje schijnt weer   en me nichtje is jarig en verder aan de tuin denk ik  |
|
Stone-cold Erelid
|
ik ga aan het werk, later hieoro allemaal!!!   |
|